hightow Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sliter litt med uregelmessig treg booting av PC'en. Finnes det noen måte å få logget bootingen på, med timestamps, for så å finne ut hva som tar ekstra lang tid? Kjører Win7x64 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Takk for tipset. Skal prøve den. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 * River meg i håret * Selvsagt skal oppstarten være kjapp nettopp nå når jeg slår på logging. Litt dumt at en må slå på at neste boot skal logges, istedet for å slå på at alle skal logges. Men programmet var greit. Lastet ned en trial, så får håpe jeg får logget en treg boot i løpet av de neste 30 dager. Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hvilken mus har du? Hvis du har en Steelseries Xai, mus så kan det være det som er problemet. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Har en temmelig standard optisk mus fra Logitech. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Var egentlig ikke noe vits å prøve WinBootInfo, ettersom den skriver loggen ut fra hva som skjer fra login. Så enten er det et hardware-problem (Device Manager ser OK ut), eller så står det noe i registry som sier den skal vente i 60 sekunder før den foretar seg noe. Rare greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 hvis du har windows 7 så trykk: Start-knapper + R (eller kjør kommandoen) Skriv msconfig og trykk enter gå til BOOT menyen og velg Boot Log Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå