tutla Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hei! I februar tok jeg piercing i navlen og har jevnlig hatt betennelse. Men den siste mnden har jeg ikke renset så mye og heller ikke vert plaget med smerter. Det jeg oppdaget for noen dager siden da jeg så på den for første gang på lenge var at det var kommet en klump rett ved siden av hullet. Det ser ut som en slags blemme med betennelse inni, men jeg har ikke smerter. Har noen opplevd det samme? Vet noen hva det er? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Anbefaler en tur til legen... Mye som kan danne seg der, kan jo være en Quiste (fettklump) men kan jo også være en betent klump som bør renses. I værste tilfelle så er det noe du absolutt ikke ønsker deg og som bør fjernes asap, så jo fortere du kommer innom legen din jo bedre. Lenke til kommentar
tutla Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Tenkte egentlig å snakke med han som tok piercingen, men kanskje legen har mer peiling :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå