KingArms Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har kamerater som har vært i 3 forskjellige kontigenter i IngBn. Ingen av de fikk velge noe på innrykket og ble bare plassert i et kompani. Uavhengig av hva de hadde ønsket og sagt på sesjon. 2 prøvde å bytte, men det skjedde ikke. Når du først havner et sted skal det MYE og da mener jeg MYE! til for å klare å bytte kompani. Lenke til kommentar
hawkman20 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Okey =) Takker for svar! Da får man bare ta det som det kommer Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 KingArms: Nja, ikke alltid, den første kvelden vi kom fram spurte de umiddelbart om folk til de andre kompaniene, fordi de var for få, elns. Dårlig planlegging er noe Forsvaret er flink til. Lenke til kommentar
Hild3 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg er innkalt til ingeniørbataljonen i august 2011. Noen som har erfaringer fra denne retningen innen Hæren? Er selv jente, og lurer på hvilke krav det er til fysikken innenfor dette feltet? Jeg er innkalt! Er også jente, så da er det iallefall to jenter der til høsten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå