Thor - God Of Thunder Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (mine innlegg) Kunne godt tenkt meg befalsutdanning i panser, så skal følge med her. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nettopp blitt oppringt av dem nå. Hopper fram og tilbake mellom fgtj. og befalsutdanning. What to do, what to do. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nettopp blitt oppringt av dem nå. Hopper fram og tilbake mellom fgtj. og befalsutdanning. What to do, what to do. Førstegangstjeneste først og deretter BS? Alltid greit å vite hvordan ting fungerer for dem på bunnen før man inntar noen større rolle. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Tenkte det samme. Det var originalt planen, men lurer på om jeg bare søker på opptak og ser hvordan det går. Om det ikke er noe for meg eller ikke går som det burde, så blir det vanlig fgtj. Får lese litt mer. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nettopp blitt oppringt av dem nå. Hopper fram og tilbake mellom fgtj. og befalsutdanning. What to do, what to do. Kan eg spørre kvifor du blei oppringt? Og så seint på kvelden? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 De som har sagt seg interesserte i lederutdanning i Forsvaret blir som regel ringt opp av noen offiserer som svarer på spørsmål osv. En veldig kjekk ordning egentlig. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nettopp blitt oppringt av dem nå. Hopper fram og tilbake mellom fgtj. og befalsutdanning. What to do, what to do. Jeg snakket med de i går i 25 minutter. Veldig interessant. Jeg var fast bestemt på å først gjennomføre førstegangstjenesten og deretter befal, og så bare ødela han jeg snakket med alle argumentene mine. Hjalp meg virkelig med både spørsmål og motivasjon! Ingen aning hva jeg skal gjøre nå. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 De som har sagt seg interesserte i lederutdanning i Forsvaret blir som regel ringt opp av noen offiserer som svarer på spørsmål osv. En veldig kjekk ordning egentlig. Åja, ikkje dumt. Trur eg sa meg villig til både befalsutdanning og utanlandstjeneste på sesjon, så blir kanskje oppringt eg òg etterkvart? Kanskje seinare enn andre grunna sesjonen som var så sein (slutten av Januar). Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Åja, ikkje dumt. Trur eg sa meg villig til både befalsutdanning og utanlandstjeneste på sesjon, så blir kanskje oppringt eg òg etterkvart? Kanskje seinare enn andre grunna sesjonen som var så sein (slutten av Januar). Godt mulig. De ringer deg nok dersom du passerte kravene på sesjon skal du se. Jeg snakket med de i går i 25 minutter. Veldig interessant. Jeg var fast bestemt på å først gjennomføre førstegangstjenesten og deretter befal, og så bare ødela han jeg snakket med alle argumentene mine. Haha, samme "problemet" her. Hadde ikke så mye å stå opp med mot han da han argumenterte for befalskolen. Er jo i og for seg en god ide med tanke på at man får et års forsprang. Allikevel tenker jeg det hadde vært greit med litt erfaring på beina. Hjalp meg virkelig med både spørsmål og motivasjon! Ingen aning hva jeg skal gjøre nå. Ditto Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Join Panser og smell på med befal senere Lenke til kommentar
Folkehelse Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Var på sesjon i dag, skal visst inn til panser i august jeg og Var utrolig flaks at det var en plass ledig, ettersom det var fullt før helga. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Nå har du gjort flere av mine kompiser forbanna ettersom de søker og klager og ringer ganske så ofte, men får beskjed om at det er fullt Men good for you, vi får nok det koselig sammen i august Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Åja, ikkje dumt. Trur eg sa meg villig til både befalsutdanning og utanlandstjeneste på sesjon, så blir kanskje oppringt eg òg etterkvart? Kanskje seinare enn andre grunna sesjonen som var så sein (slutten av Januar). Godt mulig. De ringer deg nok dersom du passerte kravene på sesjon skal du se. Ja, fekk brev i posten i forrige veke, om at dei kom til å ringe meg onsdag/torsdag etter klokka 5. Har sendt søknad til verneplikt om å få bytta frå luftforsvaret til å komme inn på stormsoldat, eit eller anna innanfor panser eller GSV i den rekkefølga, så håpar på positivt svar The Barnacle: er du befal/offiser? Lenke til kommentar
Folkehelse Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Nå har du gjort flere av mine kompiser forbanna ettersom de søker og klager og ringer ganske så ofte, men får beskjed om at det er fullt Men good for you, vi får nok det koselig sammen i august Haha, harde tider! Men kan hende jeg søker befalsskole i 2. bat, så vennene dine får bare håpe jeg søker og kommer inn Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ja, fekk brev i posten i forrige veke, om at dei kom til å ringe meg onsdag/torsdag etter klokka 5. Har sendt søknad til verneplikt om å få bytta frå luftforsvaret til å komme inn på stormsoldat, eit eller anna innanfor panser eller GSV i den rekkefølga, så håpar på positivt svar The Barnacle: er du befal/offiser? Hehe, nei, skal inn i førstegangstjenesten i august Folkehelse: er 2.bat de er kommet inn , hehe, vi får se Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Når får vi innkallelsen egentlig? Er vel april/mai? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Minst 2 måneder før innkallelsen mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 ja, her samles vel de "glupeste" hodene vi har i Norge kan jeg se for meg.... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Se bort ifra han. Han er (og blir) et forumtroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå