Gå til innhold

Panserbataljonen August 2011

Lerma250592

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp blitt oppringt av dem nå. Hopper fram og tilbake mellom fgtj. og befalsutdanning. What to do, what to do.

Førstegangstjeneste først og deretter BS?

Alltid greit å vite hvordan ting fungerer for dem på bunnen før man inntar noen større rolle.

Lenke til kommentar

Nettopp blitt oppringt av dem nå. Hopper fram og tilbake mellom fgtj. og befalsutdanning. What to do, what to do.

Jeg snakket med de i går i 25 minutter. Veldig interessant. Jeg var fast bestemt på å først gjennomføre førstegangstjenesten og deretter befal, og så bare ødela han jeg snakket med alle argumentene mine.

Hjalp meg virkelig med både spørsmål og motivasjon!

Ingen aning hva jeg skal gjøre nå.

Lenke til kommentar

De som har sagt seg interesserte i lederutdanning i Forsvaret blir som regel ringt opp av noen offiserer som svarer på spørsmål osv. En veldig kjekk ordning egentlig.

Åja, ikkje dumt. Trur eg sa meg villig til både befalsutdanning og utanlandstjeneste på sesjon, så blir kanskje oppringt eg òg etterkvart?

Kanskje seinare enn andre grunna sesjonen som var så sein (slutten av Januar).

Lenke til kommentar

Åja, ikkje dumt. Trur eg sa meg villig til både befalsutdanning og utanlandstjeneste på sesjon, så blir kanskje oppringt eg òg etterkvart?

Godt mulig. De ringer deg nok dersom du passerte kravene på sesjon skal du se.

Jeg snakket med de i går i 25 minutter. Veldig interessant. Jeg var fast bestemt på å først gjennomføre førstegangstjenesten og deretter befal, og så bare ødela han jeg snakket med alle argumentene mine.

Haha, samme "problemet" her. Hadde ikke så mye å stå opp med mot han da han argumenterte for befalskolen. Er jo i og for seg en god ide med tanke på at man får et års forsprang. Allikevel tenker jeg det hadde vært greit med litt erfaring på beina.

Hjalp meg virkelig med både spørsmål og motivasjon!

Ingen aning hva jeg skal gjøre nå.

Ditto

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Godt mulig. De ringer deg nok dersom du passerte kravene på sesjon skal du se.

Ja, fekk brev i posten i forrige veke, om at dei kom til å ringe meg onsdag/torsdag etter klokka 5.

Har sendt søknad til verneplikt om å få bytta frå luftforsvaret til å komme inn på stormsoldat, eit eller anna innanfor panser eller GSV i den rekkefølga, så håpar på positivt svar :)

The Barnacle: er du befal/offiser?

Lenke til kommentar

Nå har du gjort flere av mine kompiser forbanna ettersom de søker og klager og ringer ganske så ofte, men får beskjed om at det er fullt :p

Men good for you, vi får nok det koselig sammen i august :)

Haha, harde tider!

Men kan hende jeg søker befalsskole i 2. bat, så vennene dine får bare håpe jeg søker og kommer inn :p

Lenke til kommentar

Ja, fekk brev i posten i forrige veke, om at dei kom til å ringe meg onsdag/torsdag etter klokka 5.

Har sendt søknad til verneplikt om å få bytta frå luftforsvaret til å komme inn på stormsoldat, eit eller anna innanfor panser eller GSV i den rekkefølga, så håpar på positivt svar :)

The Barnacle: er du befal/offiser?

Hehe, nei, skal inn i førstegangstjenesten i august :D

Folkehelse: er 2.bat de er kommet inn , hehe, vi får se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...