xWeeNx Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Stemmer det som Longa sier. Men ser for meg at det kanskje vil bli noe form for gruppepress om alle utenom noen få klipper seg? Har du veldig langt må du vel sette det opp eller bruke hårnett, samme som med jenter, men det ser jo evig dumt ut. Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 ehehe. Har ikke i utgangspunktet noe imot å skinne/klippe meg så. Mange her som skal i Panser 2011? Virket som det var litt lite aktivitet på tråden før jeg bumpa den Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Bare jeg som synes det kunne vært en ide å legge opp en liste over alle som skal inn i førsteposten? Lenke til kommentar
Major Pettersen Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Bare jeg som synes det kunne vært en ide å legge opp en liste over alle som skal inn i førsteposten? God idé! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Tror ikke Marit er særlig aktiv på forumet lenger, men støtter ideen Endret 13. mars 2011 av The Barnacle Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Du har nok rett. Kan jo eventuelt spørre en moderator om å fikse det i såfall. Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Du har nok rett. Kan jo eventuelt spørre en moderator om å fikse det i såfall. Stemmer for! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Flere enn jeg som fikk et brev angående lederutdanning og slik denne uka? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg fikk også Ringe meg neste uke bla bla bla. Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg har ikke fått noe slikt. Hva går det ut på? Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Fikk det jeg og. Går ut på at en offiser skal kontakte oss i løpet av en ukes tid for å diskutere mulighetene for krigsskole eller noe sånt. Fikk inntrykk av at de som fikk en viss sesjonskarakter og ble kontaktet, but I don't know. Skal uansett ha et fett år i Forsvaret uten skole eller noe, så søker vi BS eller KS etter det Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Godt mulig det, ja. Tenker ihvertfall utenlandstjeneste kan være veldig interessant. Greit å komme ut av Norge i et eller flere år. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Fikk selv også brev, jeg er ikke satt opp før 2012. Må man forberede seg på å bli intervjuet eller noe eller er det kun for å informere? Passer jo uansett rimelig bra for meg da jeg er på utplassering i forsvaret de to neste ukene i PTF. Forresten kun PBN-folk som har motatt brev? Så det var skrevet på Bardufoss. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Er bare informasjon. Svare på spørsmål du evt har osv. Man blir ringt opp hvis man feks har haket av på sesjon at du er interissert i utdanning i Forsvaret. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Fikk selv også brev, jeg er ikke satt opp før 2012. Må man forberede seg på å bli intervjuet eller noe eller er det kun for å informere? Passer jo uansett rimelig bra for meg da jeg er på utplassering i forsvaret de to neste ukene i PTF. Forresten kun PBN-folk som har motatt brev? Så det var skrevet på Bardufoss. Nei, jeg er oppsatt på 2.bn (skiftet fra Garden) og fikk tilsendt jeg og. Endret 19. mars 2011 av Sapere_aude Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 En ting jeg lurer på. Har syn noe og si i PBn? Jeg har -4.0 på begge øyner akkuratt nå. Kan det gjøre at jeg blir sendt hjem innrykksdagen? Det vil jeg absolutt IKKE! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Så lenge du klarer å argumentere for at det ikke skaper noen hemmelser for deg i tjenesten så har du en god sjanse for å komme deg gjennom, i og med at du ble erklært tjenestedyktig på sesjon og plassert i panser. Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg utsatte tjenesten 2 år. Synet mitt var bare -2.50 på sesjonen og jeg ble ikke plasert i Panser den gangen Ringte inn og ble plassert 2011 Tror jeg ringer inn igjen og spørr på mandag om det har noe og si. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Bare gi uttrykk for hvor motivert du er. Motivasjon har mer å si enn hvor godt du ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå