HOK Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg vet ikke om det er praksis lenger, men da jeg var inne fikk enkelte soldater tilbud om å dra på FOS øremerket med "tilbake til Pbn". Det betydde at så lenge man bestod alt på FOS, så ville man være førsteseedet til en plass i Pbn. Dette gjaldt i alle fall da jeg var inne i '09. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hvis man har langt hår til rumpa og ikke klarer å stå på ski, sliter man litt i militæret da? :/ Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hvis man har langt hår til rumpa og ikke klarer å stå på ski, sliter man litt i militæret da? :/ Hm liten vits å ta opp igjen en så gammel tråd? Men skal svare deg. Hvis du har langt hår vil du bli bedt om å klippe det, du bør absoluttet ikke være redd for håret. Men du kan søke om tillatelse til å beholde håret, men da må du gå med det i flette eller i hestehale (det er det jenter må) Forsvaret setter ingen krav til at man skal være profesjonell på ski. Jeg fullførte min tjeneste uten å måtte bruke ski under tjeneste (vi brukte de bare for moroskyld). Men det er selvfølgelig tjenester hvor man bruker ski. Men det er sjeldent at de forventer så mye, og jeg kan love deg at du ikke kommer til å være den eneste som er dårlig på ski. Ingenting å være redd for. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Drev og søkte rundt på Google, ble så oppslukt av å lese denne tråden at jeg glemte meg helt. Men tusen takk for svar! Lenke til kommentar
MMAfighter Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 når du er skarpskytter, holder du bare på med skarpskytter oppdrag eller jør du andre ting som vanlig jegertjeneste med andre type våpen som hk416? bruker dere bare mør eller bruker dere også andre sksk våpen som hk417? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå