[email protected] Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jaa, dette er mitt tema i faget Historie og filosofi. Noen tips om argumenter? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Det vanlige å nevne som argument er at de i Hiroshima, Nagasaki og utvalgte på førtitallet i Tyskland ikke fikk så mye positivt ut av henholdsvis atombomben og Zyclon B. Jeg personlig mener at omtrent alt av teknologiske fremskritt er positive i lengden. Bortsett fra nedlastbare ringelyder til mobiltelefon. Endret 3. november 2010 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Det vanlige å nevne som argument er at de i Hiroshima, Nagasaki og utvalgte på førtitallet i Tyskland ikke fikk så mye positivt ut av henholdsvis atombomben og Zyclon B. Jeg personlig mener at omtrent alt av teknologiske fremskritt er positive i lengden. Bortsett fra nedlastbare ringelyder til mobiltelefon. Fantastisk! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Man må jo ikke heller glemme den globale oppvarmingen som er et resultat av den teknologiske utviklingen. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Man må jo ikke heller glemme den globale oppvarmingen som er et resultat av den teknologiske utviklingen. Så absolutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå