RAVENyeahLikeInBIRD Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Hei, bestilte ram her om dagen og trodde jeg hadde bestilt den samme rammen som jeg bruker nå. Men når jeg åpner eska ser jeg at det står Kingston APPLE (med samme specs) og rammen ser ut sånn som dette med sånne doninger ut på siden som tar opp jævlig med plass! Det har værst så jævlig mye tull i det siste med bestilling av deler, løfter som ikke holdes og uendelige ventetider at nå få det være nok for en stund. SPØRSMÅL, er denne bare for APPLE MAC PRO eller kan jeg bruke den i en vanlig pc så lenge specsa stemmer med hovedkortet? SPØRMÅL 2: Det går ann og ta av clipsa og fjerene den doningen på siden som tar alt for mye plass, er det til å anbefales? Endret 3. november 2010 av RAVENyeahLikeInBIRD Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hvilket HK skal du ha den i? Er det ett Skulltrail lignende hovedkort? I så fall har du bestillt korrekt RAM. Forskjellen på vanlig RAM og Eple RAM er at du har i tilegg betalt "Eple skatt" så det skal funke, bare unødvendig dyrt. Men der har du også hvorfor jeg styrer unna Amentio, men ett system som de har så blir det alltid kluss en eller annen plass. Lenke til kommentar
RAVENyeahLikeInBIRD Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) ja det er et skulltrail hk, ok takk for svar men disse ram brikkene her tar jo så sykt mye plss, er det meninga at de skal ha disse plastikk coveret/beskyttelse rundt og på siden?? Kan man ta det av, eller skal man ta det av? For jo ikke plass til 2 sånne rett på siden av hverandre hvis ikke! se bilde her Endret 3. november 2010 av RAVENyeahLikeInBIRD Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Dessverre, FB-DIMM brikker må ha kjøling... Du kan se om du finner alternative heatsinks, men kjøling MÅ du ha siden de går varm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå