abene Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Speedlink lanserer verdens første mus med flerberøring. Les mer Lenke til kommentar
Snasnt Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Verdens første? Hva med Apple Magic Mouse da? Jeg bruker vitterig 3-4 fingre på den Lenke til kommentar
Vannpistol Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ja, dette er overhodet ikke verdens første multitouch mus. Magic mouse er en multitouchmus. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg kjøpte min første mus med 5 berøringspunkter/knapper i 1999. Den kom fra A4Tech eller noe sånt. Lenke til kommentar
claes Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 "Selskapet Speedlink presenterer Cue Multitouch som verdens første datamus med flerberøringsmulighet, men det er egentlig Magic Mouse som er verdens første mus med denne muligheten." Hva mener dere med det? Kun en av de var verdens første Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) De mener at Speedlink sier det er den første, men at den ikke er det.. Endret 3. november 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg kjøpte min første mus med 5 berøringspunkter/knapper i 1999. Den kom fra A4Tech eller noe sånt. Tenker automatisk på clas ohlson når jeg hører A4Tech Men hadde noe i samme gate jeg også... Lenke til kommentar
Silhouettes Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hvordan høyreklikker man med denne? Håper det finnes en form for mekanisk høyreklikk? Om så finnes så hadde den gjerne vært en aktuell mus for skolearbeid for min del. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg kjøpte min første mus med 5 berøringspunkter/knapper i 1999. Den kom fra A4Tech eller noe sånt. Tenker automatisk på clas ohlson når jeg hører A4Tech Men hadde noe i samme gate jeg også... Dem selger mye fint på clas olhson Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Oh, the horror... //LD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå