Aetius Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Vil et låsbart objektivbaklokk hjelpe? Les mer Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kunne ikke falt meg inn i halvsøvne å betale for det der Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Fotoryggsekk med innsydd nett av plastbelagt stålwire er tingen på tvilsomme plasser. Evt. med sykkellås for å parkere sekken til et fast punkt. Jeg gjorde det med backpacker-sekken min for ~13 år siden når jeg var på reise i Sør-Amerika og det gikk bra. Stålwire hindrer tyver i å åpne sekken med kniv, når man er på f.eks folksomme buss-stasjoner i strøk med mye kriminalitet. Problemet er at man heller får kniven rettet mot seg selv. Fordelen er at tyver som regel velger enklere offer. Endret 3. november 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 [...] Problemet er at man heller får kniven rettet mot seg selv. [...] Løysinga då er ringbrynje. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Overskriften burde vært "Redd for objektyver?" Asbjeurn: *grøss* Galvaniserte ringer. Sikkert ikke nagla heller. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Må være ypperlig for de som er drittlei at familiemedlemmer "tyvlåner" objektivene Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Løysinga då er ringbrynje. Ser for meg et lite problem i en sikkerhetskontroll med en slik en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg