laneZ Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hei jeg har en spark 7 vifte. Tåler faktisk ikke støyen av den. Trenger et bra råd om en god stille vifte. Skal kjøre 2.6 @ 2.8. Prislapp ca 500 kr. :wink: Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Denne er veldig bra! da kan du klokke en ged del mer enn det også.. Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Tenkte litt på denne jeg ? "Black Silence" Hos microplex. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 så lenge man snakker om silence så blir det generelt ikke no god kjøling... jeg anbefaler swiftech mcx4000b på microplex og en papst 12Db... that oughta be doin the job... Lenke til kommentar
TriSonic Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 så lenge man snakker om silence så blir det generelt ikke no god kjøling... Totalt enig der... Alle som reklamerer for "støsvake" eller "spesielt stillegående" vifter, er som regel dårlige vifter. De er helt greie for folk flest, men skal man overklokke, må man regne med i alle fall noe støy.. 35dB eller mindre er etter min mening overkommelige vifter for de fleste vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå