Gå til innhold

Two Worlds 2 - Tråden

Anbefalte innlegg

Fant ut det ikke går ann å se hva andre har om du joiner deres by uten å springe irundt. Da er det vel enklere for meg å se på kartet mitt å skrive det ned.

Jeg har følgende: (* = Oppgradert)

Shop 4*

Windmill 2*

Farm 6*

Guardhouse 3* 1

Forge 2*

Tavern 1*

Ranch 6*

Ore Mine

3900 Income

100% Moral

0 Demands

3900 Income selv med 50% moral, dvs jeg kan la det stå uten å gjøre questen.

Village Value er 310 000, 36 000 auras max.

Med denne typen by får du høy kvalitetsarmor og krystaller samt noe mat. Jeg ser ikke vitsen i å ha bomber osv, siden de generelt er så unyttige uansett. Potions lager jeg selv eller kjøper andre steder for en relativt allright penge.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor 6 farm og 6 ranches?

Gir høy income. Om du veit av bedre alternativ så kom med dem. Dette er definitivt

ingen fasit, men det er iallefall min løsning. Jeg både tjener godt med penger og allrighte items på den. Men er sikker på at det er mulig å få en bedre ordning. Hva slags krystaller får du med tempel og den andre minen for eksempel?

Skal prøve å lese litt irundt, se om jeg finner noen bedre løsninger :)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

hvorfor 6 farm og 6 ranches?

Gir høy income. Om du veit av bedre alternativ så kom med dem. Dette er definitivt

ingen fasit, men det er iallefall min løsning. Jeg både tjener godt med penger og allrighte items på den. Men er sikker på at det er mulig å få en bedre ordning. Hva slags krystaller får du med tempel og den andre minen for eksempel?

Skal prøve å lese litt irundt, se om jeg finner noen bedre løsninger :)

får ingen krystaller. har vært i alle shops, ingen som selger det.

ødela nå alle bygg tilknyttet potions, mines, bows.

gikk fra -17200 til -3200. Håper dem gidder produsere litt krystaller for meg nå!

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Jeg får iallefall noen krystaller. Ikke så sinsykt mange. Hender seg jeg bare kjøper items med krystaller å dismantler dem.

Btw

http://board.zuxxez.com/showthread.php?t=36416

Her har du en annen versjon Sangesland.

http://board.zuxxez.com/showthread.php?t=36242

Som du ser tjener han 8200, men det er uten forge og mine. Jeg har to forges + mine som er 4000+3000 i upkeep. Mao, er min løsning ganske god :p

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Flere som reagerer på at dette ikke har blitt anmeldt andre steder enn tyske (og et fåtall (2?) andre) sider? Spillanmeldere pleier jo å få en kopi ganske lenge før det slippes i butikken, og dette spillet har jo i tillegg vært på internett en stund. Hadde håpet på en norsk anmeldelse før jeg kjøpte det, men ser ikke ut som om det blir til det.

Lenke til kommentar

Det er ikke mye å reagere på Akrobaten. Dette er et ganske nisje spill å ikke en stor franchise. Det er ikke i nærheten av å ha samme markedsføringsbudsjettet som f.eks Oblivion og Fallout, dermed er det ikke like attraktivt å skrive omtale om det eller.

Spør du meg er det verdt det bare for multiplayern. Jeg synes det overgår både Morrowing og Oblivion når det gjelder frihet. Men det er en god del kortere enn begge. Til gjengjeld har du en mye bedre opplevelse under gjennomspillinga enn du har i Oblivion. Så synes jeg også spiller har litt replayvalue i forhold til å prøve å gjøre ting anderledes/andre klasser. Men det er veldig smak og behag.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet når Two Worlds 2 kommer ut i norske butikker til xbox 360, eventuelt om det har kommet ut? Vet jo at det kom tidligere i november i andre deler av Europa, men har hørt veldig lite om det her i Norge. Har søkt litt rundt på norske spillsider, men der ser det ut som at de enten ikke har spillet eller at de har den gamle release date'n 8. oktober. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Det er ikke mye å reagere på Akrobaten. Dette er et ganske nisje spill å ikke en stor franchise. Det er ikke i nærheten av å ha samme markedsføringsbudsjettet som f.eks Oblivion og Fallout, dermed er det ikke like attraktivt å skrive omtale om det eller.

Spør du meg er det verdt det bare for multiplayern. Jeg synes det overgår både Morrowing og Oblivion når det gjelder frihet. Men det er en god del kortere enn begge. Til gjengjeld har du en mye bedre opplevelse under gjennomspillinga enn du har i Oblivion. Så synes jeg også spiller har litt replayvalue i forhold til å prøve å gjøre ting anderledes/andre klasser. Men det er veldig smak og behag.

Takk for et fint svar. Var innom Platekompaniet i dag, men der hadde de det selvfølgelig ikke, til tross for at det jo skulle vært ute nå. Just my luck.

Lenke til kommentar

Awesome spill! Er stolt av Reality Pump!

Lasta ned fra Gamersgate jeg! ^^

Runda singleplayer både som en slags warrior og som mage...

Starta nettopp online, og er lvl 14.

Et verdig spill som jeg ikke har klart å legge fra meg enda! :)

edit: ALT for mange tyskere online!! xD

Endret av Hooooody
Lenke til kommentar

Hvor mange timer tar det? (kanskje lengre for meg som er veldig ny i spillet men..)

Lenke til kommentar

Tyskere og russere. Kryr av dem :p

Fy faen, støtte på en level 78 i multiplayer :O

Jeg møtte jo på en level 84 i forgårs! :p

Hvor mange timer tar det? (kanskje lengre for meg som er veldig ny i spillet men..)

Jeg runda det faktisk på 16-20 timer... ;)

Endret av Hooooody
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...