Sangesland Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) skjønner meg ikke helt på magien i spillet http://www.twoworlds-game.com/index.php?option=com_content§ionid=9&task=view&id=1&id=87 Er det alle earth spellene som er i spillet? for jeg har flere earth spells enn det som er lista opp der ...... Endret 18. november 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Magi suger.. prøvde alle typene jeg hadde, men pil og bue viste seg å være mye mer aktivt. Enda jeg endte opp med å drite i fiendene da de nok meg på ca 3 slag.. trenger høyere level eller noe sikkert. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Magi suger.. prøvde alle typene jeg hadde, men pil og bue viste seg å være mye mer aktivt. Enda jeg endte opp med å drite i fiendene da de nok meg på ca 3 slag.. trenger høyere level eller noe sikkert. http://twoworldsvault.ign.com/View.php?view=Guides.Detail&id=28 Enjoy Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) noen som er med på litt marshland runs? trenger 4 stk totalt, 1 for hver portal. Burde ikke ta mer enn 3-4 min pr run. Endret 18. november 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Magi suger.. prøvde alle typene jeg hadde, men pil og bue viste seg å være mye mer aktivt. Enda jeg endte opp med å drite i fiendene da de nok meg på ca 3 slag.. trenger høyere level eller noe sikkert. Nei, det suger ikke. Det er bare vanskelig å mestre. Jeg loadet tilbake til magen min før jeg respeccet, og nå går alt så mye bedre. Alt jeg trengte var noen tips til hvordan jeg burde spille. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 noen som kan fortelle meg poenget med den personlige byen(tauronga)? har investert 220500 på byen på mage tower etc, men byen går meget pent i minus. anser pengene som tapt Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Tjener rundt 6500 i timen jeg. Har invistert rundt 400 000. Du kan få komme å titte på min om du vil. Endret 18. november 2010 av Neppe Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) eneste bygninga du tjener penger på er jo shop som gir 500 i timen. koster 3500 å bygge + 10500 å oppgradere. skjønner ikke helt poenget med f.eks mage tower, quartermaster og hazel grove. Tjener jo ikke mer på at butikkene har større utvalg. edit: tjente akkurat 40.000 på et raskt solo run gjennom catacombs. er 37 mage, gikk raskt og enkelt.(har begynt å elske mage nå!) Endret 18. november 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) eneste bygninga du tjener penger på er jo shop som gir 500 i timen. koster 3500 å bygge + 10500 å oppgradere. skjønner ikke helt poenget med f.eks mage tower, quartermaster og hazel grove. Tjener jo ikke mer på at butikkene har større utvalg. Går fint ann å tjene masse penger. Mage Tower er relativt ubrukelig, men Forge + Mines er veldig bra. Du kan få sinsykt mange gode items ut av det, og krystaller. Om du kommer til Guranga 5 skal jeg vise deg byen min. Endret 18. november 2010 av Neppe Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) neida, du skal få sleppe det =) men er det mulig å få kjøpt items der som ikke er mulig å finne ellers? og HVORDAN kan jeg øke min mana regen? Har maxa elemental focus, men det tar meg fortsatt 75 sec å regen all mana. Er et slit å konstant tømme i meg potions. Endret 18. november 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ja, du finner masse items du ikke får kjøpt ellers. Mest iform av at de har dyre krystaller i seg. Type +8 Endurance, +2 Elemental Focus osv. Jeg svømmer i krystaller. Har flere grad 7 krystaller. Sjansen for å finne bedre items der er mye større. Du kan ikke øke mana regen etter du har maxa elemental focus, eneste mulighet er å finne gjerrige med effektive spells og potions. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) nå har jeg tatt minst 30 marshland runs. er det noe mer til spillet etter dette? smule kjedelig hvis det er så få maps, spesielt siden alle kan spilles solo fra ca. lvl 35. er lvl 60 max? :/ rimelig mye dødtid i spillet i så fall. Endret 19. november 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) alvorlig talt. Har nå et upkeep på 25.000 i den lille byen min. 1 shop tjener inn 500, dvs jeg trenger 50 shops for å gå i 0. er jo max plass til 26 bygninger i hele byen. noen veldig feil her? edit: jeg går -14400 pr turn nå. ikke så veldig morro nei. har mage tower, crystal mine, sulfur mine. men er ingen shops som selger krystaller. har hazel grove, quartermaster, forge. men er ingen som lager advanced bows. har tempel og herb plantation, men er ingen som lager avdanced potions. og ja, alle bygninger er oppgradert. blir så frustrert Endret 19. november 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Som jeg sa, du kan få se på byen min. Det sier seg selv at du ikke kan ha alt, så du kan fint kutte ut mage tower, crystal mine og sulfur mine. Rett og slett fordi det ikke er nødvendig. Jeg synes ikke tempel og herb plantation er nødvendig eller, men det er meg. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Som jeg sa, du kan få se på byen min. Det sier seg selv at du ikke kan ha alt, så du kan fint kutte ut mage tower, crystal mine og sulfur mine. Rett og slett fordi det ikke er nødvendig. Jeg synes ikke tempel og herb plantation er nødvendig eller, men det er meg. arf. vis meg byen din =) må se hva du har gjort. server er du på? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har du mulighet senere i kveld? Befinner meg på skolen og har lite lyst til å skippe forelesningene for å spille Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har du mulighet senere i kveld? Befinner meg på skolen og har lite lyst til å skippe forelesningene for å spille kanskje. skriv på forumet når du er på i kveld =) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Irriterende at man får sånn melding hver gang noen siterer deg. Skjønner ikke vitsen med den Facebookifiseringa av forumet... Skal gjøre det Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 hvor fikk dere tak i Two Worlds 2 hen? ser at komplett er utsolgt, og de fleste utenlandske sider sier det ikke kommer før over nyttår igjen :/ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 hvor fikk dere tak i Two Worlds 2 hen? ser at komplett er utsolgt, og de fleste utenlandske sider sier det ikke kommer før over nyttår igjen :/ Bare les lengre bak i tråden så finner du link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå