Neppe Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Måtte inn å sjekke å ulovelige sider, og spillet ligger der. Får kjøpt det på Gamersgate.com også Ligger direkte link lengre opp. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Gode innlegg, Neppe, fortsett med dem. Jeg spilte 1'ern i 5 minutter da jeg fikk det. Løp bort til en fyr helt i starten av spillet og drepte ham. Det viste seg å være end-bossen og game over. Jeg bare "hæ!", liksom.. Bestemte meg for å starte på nytt og da var ikke han fyren der (bug?), og på tross av bugs så spilte jeg 1'ern en del, men gikk lei før jeg fikk runna det. Særlig kampene var vanskelige og krevde litt skills husker jeg. Etter å lest i denne tråden er jeg ganske klar for å kjøpe 2'ern. Ser også så smått at reviews dukker opp og anmelderne er generelt fornøyde. Bra jobba, Reality Pump, og gjerne fortsett med inntrykkene her.. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er det noen som har en liste over oppdaget magi? Jeg sliter skikkelig med å lage kule/bra spells. Det begrenser seg til "magic missiles" og "slenge ting i hodet på fienden" for meg... Tror ikke det vil komme noe med det første. En liste over oppdaget magi... Er du klar over hvor mange muligheter spillet har? Bruk fornuft og prøv deg frem, det er nok eneste måten. Nei Leifeinar, vi spiller det likevel. I fantasien vår... Btw, send meg ei melding eller noe om noen vil prøve multiplayer sammen Kanskje vi kunne lage en Norsk guild? Ja, jeg er klar over at det er sinnsykt mange muligheter. Det er bare det at jeg ikke finner noen andre muligheter enn "magic missiles" av diverse elementer, samt "hurls objects with a force of 30". Det er omtrent alt som skjer uansett hva slags kort jeg setter samemn... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 rare greier, kan kjøpes og lastes ned. mens det ikke kommer i salg før om 2 måneder. confused.com er spennt, ventet lenge på dette. og det var noen nydelige screenshots hos http://www.gamersgate.com/ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Spillet kom ut på tirsdag og skulle komme ut på tirsdag. Mogen du kan bruke flere elementer. For eksempel bruk 2 spells i ett. Kombiner f.esk damage spell med healspell som har trap som carrier og damage som modifier. Eller summon for den del. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Plager meg at du ikke kan rope på hesten uansett hvor du befinner deg. Eller at du ikke kan se den på kartet. Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Gamersgate siden, er det sånn at man laster ned spillet derfra, eller sender de en fysisk kopi? Jeg ringte ebgames hos byporten , og de hadde visstnok fått spillet men får ikke solgt det før den 19. Utrolig kjedelig ettersom jeg ville kjøpe det IDAG. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Gamersgate siden, er det sånn at man laster ned spillet derfra, eller sender de en fysisk kopi? Jeg ringte ebgames hos byporten , og de hadde visstnok fått spillet men får ikke solgt det før den 19. Utrolig kjedelig ettersom jeg ville kjøpe det IDAG. Man laster ned fra Gamersgate. Jeg kjøpte det der, og etter en time var spillet lastet ned og klart til å spille. Har kjøpt mye fra GG og kan virkelig anbefale siden! Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Gamersgate siden, er det sånn at man laster ned spillet derfra, eller sender de en fysisk kopi? Jeg ringte ebgames hos byporten , og de hadde visstnok fått spillet men får ikke solgt det før den 19. Utrolig kjedelig ettersom jeg ville kjøpe det IDAG. Man laster ned fra Gamersgate. Jeg kjøpte det der, og etter en time var spillet lastet ned og klart til å spille. Har kjøpt mye fra GG og kan virkelig anbefale siden! Ok. takk. Spillet var ikke så stort heller så det vil ikke ta så lang tid å laste det ned. Jævlig kjedelig at jeg ikke får kjøpt det fysisk, liker å ha noe å holde i hånda (no homo). Så er det ganske dyrt og faktisk. edit: Hva er det folka bak markedsføringen av dette spillet her tenker? Spillet finnes på torrentsider, de har det fysisk i butikkene men får ikke lov til å selge det. Blir jo veldig frista til å laste ned ulovlig, når man først uansett ikke har et fysisk produkt. Er blitt så gira på dette spillet etter den gode omtalen deres nemlig Endret 12. november 2010 av asad Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det er vel heller regelen enn unntaket at et spill kommer først som torrent og deretter i butikken..desverre. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 hvordan oppleves grafikken opp mot et spill som oblivion? virker endel finere dette?? er det tungt og drive? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Synes det virker "lett". Får utmerket fps, ingen lagg. Det ser.. greit ut, men ikke revolusjonerende til å være 2010.. men gameplay, lyd og story er viktigere for min del. Ikke at jeg har spilt nok til å vite om dette spillet har det enda, men virker lovende. (kan virke spoilende for noen.. kanskje..) Bare kjipt at jeg ikke har spilt eneren da det virker som toern begynner det det slutta .. antar jeg. Kyra var iallefall nevnt i eneren. Men vet ikke. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det kjører for tiden DX9, men tror de skulle oppgradere til DX10/11 støtte. Så det blir nok bedre Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Om du irriterer deg over dialog, logg inn på multiplayer bare for å høre NPCene i byene. FY FAEN DE ER IRRITERENDE!!! Fra Elder Scrolls: Redguard UESP (noe alá Wikipedia) Mariah Age: 25-35? Race: Redguard Place of Birth: unknown Occupation: Gardener? * A local citizen who has a good bit of information to supply. * Can be found in between the mages guild and temple of Arkay. * Has won the 'Most Annoying Voice' award 5 years running. * Knows a little about of the disappearance of bother Kithral. http://www.uesp.net/...uard:Characters Noen er i en klasse for seg. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) hvordan oppleves grafikken opp mot et spill som oblivion? virker endel finere dette?? er det tungt og drive? Oblivion er jo ikke tungt å drive. Men jeg vil si at Two Worlds 2 er et lite hakk bedre visuelt messig. Ikke mye, men de har bra smådetaljer på items osv. Endret 12. november 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Two Worlds 2 Walkthrough - 1080p Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 hvordan oppleves grafikken opp mot et spill som oblivion? virker endel finere dette?? er det tungt og drive? Oblivion er jo ikke tungt å drive. Men jeg vil si at Two Worlds 2 er et lite hakk bedre visuelt messig. Ikke mye, men de har bra smådetaljer på items osv. Oblivion er jo mange år gammelt, og det blir totalt feil å sammenligne disse spillene. TW2 er et godt stykke over Oblivion. Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 (endret) har installert spillet nå og kommet til "hvilestedet" , der profeten bor. Spillet ser fantastisk ut , og gameplayet så langt er overraskende bra. Blir morro å få testa mer! edit: utrolig skarpe textures i dette spillet her! edit2: Forresten, har noen en link til en side som beskriver hele historien i enern? Skjønner ingenting av hva som foregår for øyeblikket. Endret 13. november 2010 av asad Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 http://vnboards.ign.com/two_worlds_general/b23453/114010305/p1/ Noen magiske formler, og videoer til. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 @vikingkylling Har du testet multiplayer? Alle merchantene sier "It should be a crime to pass on this fantastic wares" eller no. OM OG OM OG OM OG OM OG OM OG OM OG OM IGJEN, Det går i en endeløs loop, og de har kanskje 1 sekund pause mellom hver gang. Det er så utrolig irriterende at jeg kjenner jeg får lyst til å hente frem barberbladet når jeg befinner meg i byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå