Gå til innhold

Two Worlds 2 - Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kommet til flamme-pinne trening. Han svære duden vil ikke dø, og læreren stakk. Portalen virker ikke.

Vanlig, eller bare for meg det kødda seg til?

(Sa alt kort, burde ikke spoile noe da bare 40min inni spillet, og er trenings quest.)

EDIT: Fikk svar på et annet forum.

Btw, hvordan bytter/bruker jeg den greia for å bytte?

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til hvor man finner "Sorcery Artisan" skillboka?

Jeg har ikke nok penger til å kjøpe den, og jeg føler jeg er helt avhengig av å finne den fort som bare det så jeg kan utvikle karakteren min veien jeg vil.

Noen som vet hvor langt spillet er, forresten?

Har vel spilt ca 10 timer, og er fremdeles på første kapittel hvor jeg leter etter human runestone.

Nå tar jeg egentlig bare side quests, men jeg er likevel redd for å dytte historien fremover for tidlige, hehe.

Hva er level capen?

Endret av MogensAlfonse
Lenke til kommentar

En ting jeg misliker, er de dialogene i spillet.. kameraet låser seg, og de har meningsløse samtaler..

I slottet, alt jeg ville var å løpe videre, men den idiotiske dama måtte jo stoppe opp og nærmest klage på at JEG var grunnen til at vi stoppa opp.. riktignok ville den dumme duden du styrer vite masse osv, men det gir da jeg faen i!

Ellers liker jeg det til nå.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er noen teoretisk levelcap.

Du kan være litt snik som meg. I byene så kan du jo gamle. Save spillet, sats 1000, vinner du så saver du, taper du så loader du. Det er litt "cheat" men fin måte om du trenger penger, uten å bruke koder :p

Ah! At jeg ikke tenkte på det!

Takk for tipset.

En ting jeg misliker, er de dialogene i spillet.. kameraet låser seg, og de har meningsløse samtaler..

I slottet, alt jeg ville var å løpe videre, men den idiotiske dama måtte jo stoppe opp og nærmest klage på at JEG var grunnen til at vi stoppa opp.. riktignok ville den dumme duden du styrer vite masse osv, men det gir da jeg faen i!

Ellers liker jeg det til nå.

Hva mener du med at kameraet låser seg?

Jeg kan styre kameraet som jeg vil i samtlige dialoger...

Jeg bruker mus og tastatur, ikke 360 controller.

Lenke til kommentar

Et lite tips til folk.

Det er mulig å skru av HDR ved å skrive "Engine.HDR 0". Kommandoen fungerer bare i Singelplayer, men har effekt i multiplayer også. Spiller ser plutselig tre ganger bedre ut :)

Tenkte jeg kunne skrive litt om byene til de som har interesse for det. Legger det i spoiler i tilfelle noen vil utforske dette selv.

For å starte en by trenger du 10 000. De 10 000 er egentlig bare innskudd som du bygger for i en liten toturial. Sånn som jeg ser det finnes det to grunner til å bygge seg en by. For det første vil du etterhvert kunne tjene penger på det. Jeg har brukt rundt 55000 på byen min nå, og jeg tjener 1600 hvert 6 minutt (Må være inne i byen for at det skal skje). Du MÅ passe på litt, det funker ikke bare å lage seg en by også dra på skolen/jobb (Tror jeg). Det er nemlig slik at byen kan bli truet av ytre fiender og om du da befinner deg i den må du beskytte den. Gjør du ikke det vil moralen i byen bli senket, og fortjenesten din vil også gå ned. Du kan bygge ting som booster moralen da, men jeg vet ikke hvor lenge den holder seg over null. Likevel vil du kunne tjene greit med penger ved å la spillet stå noen timer.

Om vi ser bort ifra pengene er det også andre fordeler med byer. Om du bygger en Forge (Lager armor og våpen) så vil de etterhvert finne veien til butikkene du har bygget. Det som er litt spennende med disse er at du kan finne rare items i butikkene her, altså er de mye bedre enn de du finner i butikkene i hovedbyen.

Du vil få quester for å beskytte byen i ny og ne (Om du er i den), det som er så allright med disse questene er at det er ekstremt enkle. Det er type drep 3 mobs og ikke mer. De gir også ganske greit med XP samtidig som de øker moralen i byen din.

Alt i alt så er landsbyene ett morsomt tillegg. Det er aldeles ikke nødvendig men fungerer ypperlig for de som velger å bruke det :)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Er det noen som har en liste over oppdaget magi?

Jeg sliter skikkelig med å lage kule/bra spells. Det begrenser seg til "magic missiles" og "slenge ting i hodet på fienden" for meg...

Tror ikke det vil komme noe med det første. En liste over oppdaget magi... Er du klar over hvor mange muligheter spillet har? Bruk fornuft og prøv deg frem, det er nok eneste måten.

Nei Leifeinar, vi spiller det likevel. I fantasien vår...

Btw, send meg ei melding eller noe om noen vil prøve multiplayer sammen :) Kanskje vi kunne lage en Norsk guild?

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...