Neppe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Gamestop sa de skulle få det inn fredagen som var. Spaceworld hadde ikke peiling. Så det er nok litt sånn forskjellig fra butikk til butikk, siden utgiveren til spillet ikke er av EA størrelse. Lenke til kommentar
nems Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Noen som vet om noen kjeder som tar inn Royal Edition? Eventuellt om noen norske sider som selger denne? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Tror du pent må se deg nødt til å importere, eventuelt spesialbestille. Jeg ville hørt med Gamestop. Analfabet idag. Endret 30. november 2010 av Neppe Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Gamestop her i Ski hadde ingen verdens ting, det hadde ikke Spaceworld heller. Hverken Platekompaniet i Oslo eller Ski visste når de fikk det inn, men de ga inntrykk av en gang uti desember. Lenke til kommentar
nems Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Noen som vet om no lurt sted å lagre items i singleplayer? Eventuellt om jeg kan bruke hvilken som helst kiste eller skap? Lurer også på om noen har hatt trøbbel med filmene når man er ingame? Jeg fikk ikke sett filmen som kommer helt i starten etter man har snakket med Profeten , fikk kun sort skjerm. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Noen som vet om no lurt sted å lagre items i singleplayer? Eventuellt om jeg kan bruke hvilken som helst kiste eller skap? Lurer også på om noen har hatt trøbbel med filmene når man er ingame? Jeg fikk ikke sett filmen som kommer helt i starten etter man har snakket med Profeten , fikk kun sort skjerm. Nesten i starten går du over en bro, og til ett sted. Der tror jeg du kan legge tingene dine i kista. Lenke til kommentar
nems Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Takker for svar, jeg slengte masse stæsj i kista i rommet mitt så får vi se om det blir borte eller ikke. Strengt talt er det ikke noe jeg virkelig trenger, men jeg hoarder alltid masse stuff i RPGs :\ Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Takker for svar, jeg slengte masse stæsj i kista i rommet mitt så får vi se om det blir borte eller ikke. Strengt talt er det ikke noe jeg virkelig trenger, men jeg hoarder alltid masse stuff i RPGs :\ Det blir der. Forsvinner ikke. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Noen som vet om noen kjeder som tar inn Royal Edition? Hva er royal edition? noe expansion? Lenke til kommentar
nems Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Noen som vet om noen kjeder som tar inn Royal Edition? Hva er royal edition? noe expansion? Det er en special edition med ekstra stuff. Fant en sjappe i sverige som hadde den men jeg orka ikke gamble på leveringstid så jeg kjøpte standard edition selv. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Du kan bestille direkte fra Zuxxes om jeg ikke tar helt feil. Selvfølgelig tar det en dag eller tre ekstra. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg ser litt på Two Worlds II nå, noen av dere som kan fortelle om det er noe bra? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg ser litt på Two Worlds II nå, noen av dere som kan fortelle om det er noe bra? Jeg prøvde det litt og gameplay og combat virket ganske bra. Jeg klarte derimot aldri å sette meg inn i spillet pga *ekstremt* dårlig stemmeskuespill, dette ble en "immersion breaker" for meg. Kan egentlg ikke fatte hvordan de har leid inn og brukt en så dårlig skuespiller til hoverpersonen, det er flaut å høre på. Om ikke dette (og story) er viktig for deg, så tror jeg likevel det er et godt spill som mange kan like. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg er selv veldig fornøyd.. Men over til noe annet, hvor ligger egentlig savefilene til spillet ? Har hatt et slags datahavari, og må migrere disse over til en ny installasjon av two worlds, av typen reparere spillet.. Dette fordi stemmene ikke virker. Så er ivrig på å finne savefilene.. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Noen som fortsatt spiller? Vurderer å skaffe meg det hvis det fortsatt er noen som spiller online. Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hvis quests er ala Gothic 1-2 så er jeg plutselig MYE MYE mer entusiastisk til dette spillet. Startet så vidt (20 minutter ish), men gav opp fort da jeg er en opptatt mann, og det virket ikke så kult :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå