Neppe Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 har ikke lest igjennom alle postene, men har skjønt at hesten er like kjip som i nr1? at man må huske hvor man parkerer den osv Er ikke bare å plystre etter bilen din i GTA eller, ingen klager over det. Synes det er bra at man ikke kan nå hesten hvor som helst jeg Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Et kjapt spørsmål: Jeg har oppgradert Water Magic og Fire Magic til lvl 2 og kan bruke to kort. Men hva betyr det i praksis? Når jeg bruker et kort for å lage en ny trylleformel (f.eks Frost Nova) kan jeg bare slenge på ett kort for elementet og ett for effektene (i tillegg til homing osv). Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Nei, det betyr at du kan bruke 2 frostnova på samme linje. Du oppnår bedre skade, mer healing, sterkere protection eller whatever spellet ditt skulle være. F.eks så gjør 1 fire spell 400 damage (sier vi) mens 10 av dem vil gjøre 3000 (Når du legger dem på samme linke). PS! Lag dette spellet. På første linje legger du til en Missilie modifier, også legger du til homing og ricochete carriers (Så mange ricochete som du kan). På andre linje legger du til en enchant modifier med et random spell og damage carrier. Dar har du et billig spell som hopper fra fiende til fiende. Endret 25. november 2010 av Neppe Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 spellcrafting basics er 1 ting jeg hater med onlinedelen. spilt en liten stund online akkurat nå. Fant en lvl 6 dmg crystal(rød) og 6o iron/metal/leather. Alt forsvant pga jeg mista internettforbindelsen i det jeg avslutta gamen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Damage crystals er jo ubrukelig uansett da Alt utstyret mitt har +10 Willpower og 2 stk +10 Endurance. 130k mana Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Så noen sammenligninger av pc/ps3 og xbox 360 versjonen. Pc vinner jo selvfølgelig. Ps3 kommer på tett under PC, og xbox på en sur tredje plass. Faktisk tørr jeg å gå så langt å si at det ser utrolig mye bedre ut på PS3 iforhold til xboxen. HVA? Så rart...har en test her som sammenliginger og beviser jo at TW2 på 360 er flottere visuelt enn PS3. Klarere bilde, PS3 har svært mye "blurr" effekt, og 360 viser bedre farge kontraster samt detaljer. http://translate.google.bs/translate?hl=de&sl=de&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.videogameszone.de%2FTwo-Worlds-2-PS3-232536%2FNews%2FTwo-Worlds-2-Grafikvergleich-zwischen-PS3-und-Xbox-360-Version-797908%2Fgalerie%2F1455997%2F FYI, samme var Red Dead Redemption også. Virker som om 360 er bedre med slike "åpne/store" spill enn PS3, mens PS3 er bedre med "tette" spill. Endret 26. november 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Nei, det betyr at du kan bruke 2 frostnova på samme linje. Du oppnår bedre skade, mer healing, sterkere protection eller whatever spellet ditt skulle være. F.eks så gjør 1 fire spell 400 damage (sier vi) mens 10 av dem vil gjøre 3000 (Når du legger dem på samme linke). Takker, fant det ut. Kjekt system i grunnen. Er logisk at man oppgradere spells siden man kan oppgradere alt annet. PS! Lag dette spellet. På første linje legger du til en Missilie modifier, også legger du til homing og ricochete carriers (Så mange ricochete som du kan). På andre linje legger du til en enchant modifier med et random spell og damage carrier. Dar har du et billig spell som hopper fra fiende til fiende. PS! Jeg lager mine egne spells. Det er jo havle moroa. Og btw, bytter du ut Fire med Air får du vel Chain Lightning? Er det for øvrig noen måte å lagre navnet på spells man lager? Bytter jeg ut et kort må jeg skrive inn navnet på nytt hver eneste gang. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 FYI, samme var Red Dead Redemption også. Virker som om 360 er bedre med slike "åpne/store" spill enn PS3, mens PS3 er bedre med "tette" spill. Ja, PS3 håndterer skygger mye bedre eller no, derfor mange av PS3 spillene ser mørkere ut. Men jeg synes Xbox 360 versjonen av TW ser ALT for lyst ut. Å bluren kan du vel slå av. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Obs obs! Delete knappen i Multiplayer har ingen confirmation boks. Det kosta meg en level 55 Mage jaja Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvordan er multiplayer egentlig? Lager man en ny karakter i en online-verden (noe ala MMO), eller blir det bare andre spillere i singleplayer? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvordan er multiplayer egentlig? Lager man en ny karakter i en online-verden (noe ala MMO), eller blir det bare andre spillere i singleplayer? Ja, karakteren er ikke lagret lokalt. Se for deg Guild Wars, så er det ganske identisk det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Guild Wars med eller uten irriterende fjortiser? Høres uansett interessant ut. Skal nok prøve det når jeg er ferdig med AC: Brotherhood og singleplayer i TW2. Dvs blir vei om tre, fire år. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Guild Wars med eller uten irriterende fjortiser? Høres uansett interessant ut. Skal nok prøve det når jeg er ferdig med AC: Brotherhood og singleplayer i TW2. Dvs blir vei om tre, fire år. Du finner vel idioter over alt. Jeg har ikke møtt så sinsykt mange av dem, men noen har det blitt. Mye av grunnen er at spillet mangler en kick funksjon, når man først er inne i et spill. Det vil si at noen velger å ikke gjøre noe, siden de får XP uansett (Håper sårt dette blir fikset). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Idiioter finnes over alt, men veldig mange av dem samlet seg i Guild Wars. Jeg tror det er fordi det ikke kostet noe å spille, så mange fjortiser som ikke fikk foreldrene til å betale for WoW spilte GW i stedet. (jada, jeg vet fjortiser i teorien kan ville spille noe annet enn WoW, men har det noensinne skjedd?) TW2 har ikke kick-funksjon? Det høres tvilsomt ut. Tror heller jeg venter på et ekte MMO i stedet. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10019714 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 "Genren med slike store, åpne rollespill er da også på tilbaketog." Er det noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 De regner tydeligvis ikke med andre spill enn TES og Two Worlds. Ser ikke ut til at Platekompaniet har det (til PC) på en eneste butikk i Oslo eller Akershus. Noen her som har sett det noe sted? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) De pil og bue greiene, har man uendelig? Trodde først de pilene i inventory var piler generellt, men tror nå heller det er "mods" før pilene, eller forskjellige typer.. Noen som vet? Kan si de med "slag" eier på de mutant tingene. Endret 30. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ja, man har uendelig. Du kan vel se det på den måten at de er mods. De på lik linje med alt annet utstyr blir bedre, og man kan putte krystaller i dem på lik linje med ei øks. Om jeg skjønte spørsmålet riktig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 De regner tydeligvis ikke med andre spill enn TES og Two Worlds. Ser ikke ut til at Platekompaniet har det (til PC) på en eneste butikk i Oslo eller Akershus. Noen her som har sett det noe sted? Jeg så det på Gamestop her i nord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå