Gå til innhold

Two Worlds 2 - Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor 6 farm og 6 ranches?

Gir høy income. Om du veit av bedre alternativ så kom med dem. Dette er definitivt

ingen fasit, men det er iallefall min løsning. Jeg både tjener godt med penger og allrighte items på den. Men er sikker på at det er mulig å få en bedre ordning. Hva slags krystaller får du med tempel og den andre minen for eksempel?

Skal prøve å lese litt irundt, se om jeg finner noen bedre løsninger :)

får ingen krystaller. har vært i alle shops, ingen som selger det.

ødela nå alle bygg tilknyttet potions, mines, bows.

gikk fra -17200 til -3200. Håper dem gidder produsere litt krystaller for meg nå!

Endra litt mer på byen slik at jeg gikk +1600.

Logga meg på igjen nå etter 2 dager og 8 timer, byen går nå -7000.

Jeg skjønner virkelig INGENTING nå!!!!!

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Er vel ingen som vet hvordan dette er på konsoll i forhold til PC?

PCen er nok dessverre litt utdatert for dette spillet... :tease:

Noen som vet om multiplayerdelen er lik f.eks.?

Har selv spilt det litt på Xbox 360. Eneste store klagen min, er at det lagger før cutscenes. Og at grafikken suger osv, men det er fordi jeg spiller mest på PC og er noe kravstor.

Lenke til kommentar

Har den på konsol jeg (360), og har også PC versionen installert. Synes ikke 360 er så gale. Faktisk så foretrekker jeg å spille på 360 pga måten gameplay er lagt opp. Er sikkelig hack'n'slash enkel greier.

Grafikken er ganske bra. Er overrasket. Enaste stor forskjellen er at PC har mer detaljer, men sammenlignet mot andre 360 spill er den blandt toppen IMO.

Lenke til kommentar

finnes det noen måte jeg kan flytte på en bundle med items(200 stk) med 1 trykk?

har total 3000 alchemy items på min mage som skal overføres til en anna char via chest.

er jo et helvetes strev hvis jeg må trykke totalt 6000 ganger for å overføre det.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

finnes det noen måte jeg kan flytte på en bundle med items(200 stk) med 1 trykk?

har total 3000 alchemy items på min mage som skal overføres til en anna char via chest.

er jo et helvetes strev hvis jeg må trykke totalt 6000 ganger for å overføre det.

Så vidt jeg vet så er det bare en knapp for å selge alt i ett, ikke overføre. Hvorfor det er sånn aner jeg ikke, håper de fikser på det.

Lenke til kommentar

Jeg fikk det i posten i dag til PC. Håper det var verdt ventingen. :)

Edit: Har spilt det en stund nå, og jeg må si jeg begynner å like det. Liker ikke helt at man er tvunget til å spille en mann (men man kan endre hårfarge osv), men bortsett fra det er det et veldig bra gjennomført spill. Skillsystemet er litt absurd, men på en bra måte. Endte opp som en kombinasjon av kriger og trollmann fordi jeg ikke klarte å velge, Liker humoren her også. :p Om det fortsetter slik kan det bli spillet Oblivion burde ha vært. :D

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Har ikke kommet langt nok til å få hest ennå, men kan ikke helt se at den skal påvirke spillet nok til å trekke ned karakteren. Dessuten har vi jo portaler her og der for å komme oss raskt frem og tilbake. "Right now there's the camp and... um... my room." :p

Måtte løpe ca 1 km jeg! Til beins! Bare siden den dumme hesten ville løpe inn i en port den ikke kom igjennom.

Traff masse slemme fiender.. men løp forbi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...