Sangesland Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det som er så kjipt med multiplayer er at det er så ufattelig lite å gjøre. Marshland runs tar jo bare 3-5 min pr run, og er jo det eneste vi har å gjøre som lvl 35+. Alt allet blir for lett. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) hvorfor 6 farm og 6 ranches? Gir høy income. Om du veit av bedre alternativ så kom med dem. Dette er definitivt ingen fasit, men det er iallefall min løsning. Jeg både tjener godt med penger og allrighte items på den. Men er sikker på at det er mulig å få en bedre ordning. Hva slags krystaller får du med tempel og den andre minen for eksempel? Skal prøve å lese litt irundt, se om jeg finner noen bedre løsninger får ingen krystaller. har vært i alle shops, ingen som selger det. ødela nå alle bygg tilknyttet potions, mines, bows. gikk fra -17200 til -3200. Håper dem gidder produsere litt krystaller for meg nå! Endra litt mer på byen slik at jeg gikk +1600. Logga meg på igjen nå etter 2 dager og 8 timer, byen går nå -7000. Jeg skjønner virkelig INGENTING nå!!!!! Endret 22. november 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvordan er moralen, og hvilken level er du? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 moralen er oppe i 100% igjen nå. men for at income skal holde seg stabilt må jeg logge in 2 ganger daglig og drepe monsters? tungvint! er straks lvl 42 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nei, du trenger ikke det. Det som er litt morsomt er at når du passerer level 46 tror jeg det var, så blir du gitt level 1 quester. Da taper byen din mindre moral iforhold til de 42 questene du må gjøre. Det skjedde iallefall meg. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Alt dette bygge greiene dere holder på med, er det bare på multiplayer delen? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Alt dette bygge greiene dere holder på med, er det bare på multiplayer delen? Ja. Du kan vel kjøpe deg hus i singleplayer også, men det har ikke noen særlig nytte for seg. Lenke til kommentar
axao Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Er vel ingen som vet hvordan dette er på konsoll i forhold til PC? PCen er nok dessverre litt utdatert for dette spillet... Noen som vet om multiplayerdelen er lik f.eks.? De har forresten spillet på http://gamezone.no/aspx/produkter.aspx# til xbox360 og PC nå om noen lurte... Endret 24. november 2010 av axao Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Er vel ingen som vet hvordan dette er på konsoll i forhold til PC? PCen er nok dessverre litt utdatert for dette spillet... Noen som vet om multiplayerdelen er lik f.eks.? Har selv spilt det litt på Xbox 360. Eneste store klagen min, er at det lagger før cutscenes. Og at grafikken suger osv, men det er fordi jeg spiller mest på PC og er noe kravstor. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Har den på konsol jeg (360), og har også PC versionen installert. Synes ikke 360 er så gale. Faktisk så foretrekker jeg å spille på 360 pga måten gameplay er lagt opp. Er sikkelig hack'n'slash enkel greier. Grafikken er ganske bra. Er overrasket. Enaste stor forskjellen er at PC har mer detaljer, men sammenlignet mot andre 360 spill er den blandt toppen IMO. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Så noen sammenligninger av pc/ps3 og xbox 360 versjonen. Pc vinner jo selvfølgelig. Ps3 kommer på tett under PC, og xbox på en sur tredje plass. Faktisk tørr jeg å gå så langt å si at det ser utrolig mye bedre ut på PS3 iforhold til xboxen. Lenke til kommentar
axao Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Takk for svar! :!: Vurderer å skaffe meg det til PS3. Dere som har det til xbox360, hvordan er multiplayer på konsoll? Endret 24. november 2010 av axao Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 PC m/ Xbox 360 kontroller. Det funker. Minus i inventory. har aldri hatt så store problemer med å velge rett ting før. Også mulig jeg suger med joystick, men burde være lettere. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) finnes det noen måte jeg kan flytte på en bundle med items(200 stk) med 1 trykk? har total 3000 alchemy items på min mage som skal overføres til en anna char via chest. er jo et helvetes strev hvis jeg må trykke totalt 6000 ganger for å overføre det. Endret 25. november 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 finnes det noen måte jeg kan flytte på en bundle med items(200 stk) med 1 trykk? har total 3000 alchemy items på min mage som skal overføres til en anna char via chest. er jo et helvetes strev hvis jeg må trykke totalt 6000 ganger for å overføre det. Så vidt jeg vet så er det bare en knapp for å selge alt i ett, ikke overføre. Hvorfor det er sånn aner jeg ikke, håper de fikser på det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Jeg fikk det i posten i dag til PC. Håper det var verdt ventingen. Edit: Har spilt det en stund nå, og jeg må si jeg begynner å like det. Liker ikke helt at man er tvunget til å spille en mann (men man kan endre hårfarge osv), men bortsett fra det er det et veldig bra gjennomført spill. Skillsystemet er litt absurd, men på en bra måte. Endte opp som en kombinasjon av kriger og trollmann fordi jeg ikke klarte å velge, Liker humoren her også. Om det fortsetter slik kan det bli spillet Oblivion burde ha vært. Endret 25. november 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
junkish Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 har ikke lest igjennom alle postene, men har skjønt at hesten er like kjip som i nr1? at man må huske hvor man parkerer den osv Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Mitt problem er heller at den plutselig går sin vei. Feks inn i en vegg så jeg ikke kan hoppe på den. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har ikke kommet langt nok til å få hest ennå, men kan ikke helt se at den skal påvirke spillet nok til å trekke ned karakteren. Dessuten har vi jo portaler her og der for å komme oss raskt frem og tilbake. "Right now there's the camp and... um... my room." Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har ikke kommet langt nok til å få hest ennå, men kan ikke helt se at den skal påvirke spillet nok til å trekke ned karakteren. Dessuten har vi jo portaler her og der for å komme oss raskt frem og tilbake. "Right now there's the camp and... um... my room." Måtte løpe ca 1 km jeg! Til beins! Bare siden den dumme hesten ville løpe inn i en port den ikke kom igjennom. Traff masse slemme fiender.. men løp forbi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå