Gå til innhold

Two Worlds 2 - Tråden

Anbefalte innlegg

Så. Etter enorme skuffelsen som det første spillet var for mange , ser folket fram til dette spillet? Personlig er jeg veldig spent på hva de har fått til. Og siden jeg ikke klarer å sette meg inn i Gothic 4 , kjøper jeg nok dette spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg testa 1ern og synes det var helt ok, bortsett fra alle bugsa da sef.

tenkte jeg skulle teste 2ern også etterhvert, må bare bli "ferdig" med fallout new vegas, jimmys vendetta og dlc pakkene til alan wake først. og dersom jeg ikke rekker det føre gt5 kommer i postkassa, så blir now two worlds 2 utsatt enda mer :p, men jeg skal prøve det ;)

Lenke til kommentar

Scroll nedover på siden for screen fra spillet. Er også en link til live gameplay lenger ned på siden.

Grafikken ser helt ok ut, men det gjorde den på diverse trailere i 1ern også , og jeg som ikke er så optatt av grafikk synes det var ille. Så, gjelder å se. Skal hvertfall ikke forhåndsbestille.

Lenke til kommentar

CDON lever ikke ut før 12 november eller no. Jeg har blitt frustrert av den datoforrandringa deres. Er fortsatt usikker på om det blir PS3 eller PC utgaven.

Som minner meg på at denne er feilpostet, den skulle vel ligge i generel. Siden det ikke er rent pc spill.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...