asad Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Så. Etter enorme skuffelsen som det første spillet var for mange , ser folket fram til dette spillet? Personlig er jeg veldig spent på hva de har fått til. Og siden jeg ikke klarer å sette meg inn i Gothic 4 , kjøper jeg nok dette spillet. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 jeg testa 1ern og synes det var helt ok, bortsett fra alle bugsa da sef. tenkte jeg skulle teste 2ern også etterhvert, må bare bli "ferdig" med fallout new vegas, jimmys vendetta og dlc pakkene til alan wake først. og dersom jeg ikke rekker det føre gt5 kommer i postkassa, så blir now two worlds 2 utsatt enda mer , men jeg skal prøve det Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Tja, jeg gidder ikke forhåndsbestille, for å si det sånn. Men det første hadde en viss sjarm mange av dagens spill mangler sårt, så om folk ser ut til å like det skal jeg vurdere det. Jeg stoler ikke på anmeldelser, så folk på forumet får avgjøre for meg. Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Scroll nedover på siden for screen fra spillet. Er også en link til live gameplay lenger ned på siden. Grafikken ser helt ok ut, men det gjorde den på diverse trailere i 1ern også , og jeg som ikke er så optatt av grafikk synes det var ille. Så, gjelder å se. Skal hvertfall ikke forhåndsbestille. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Live gameplay sier meg ingenting. Jeg vil heller vita hva folk synes om det etter å ha spilt en stund. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tror ikke det er market for en samletråd for Two Worlds 2 her. Selv gleder jeg meg veldig Jeg likte enern veldig godt (Etter noen patcher og mods that is) Lenke til kommentar
pxK Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Når kommer spillet ut egenlig? Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 9 november ble det vel til slutt, etter mye tull. Usa må vente til janual elns. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) CDON lever ikke ut før 12 november eller no. Jeg har blitt frustrert av den datoforrandringa deres. Er fortsatt usikker på om det blir PS3 eller PC utgaven. Som minner meg på at denne er feilpostet, den skulle vel ligge i generel. Siden det ikke er rent pc spill. Endret 4. november 2010 av Neppe Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tror ikke det er market for en samletråd for Two Worlds 2 her. Selv gleder jeg meg veldig Jeg likte enern veldig godt (Etter noen patcher og mods that is) Er vel egentlig samme her, jeg gleder meg enormt. Heldigvis så er enern ganske bra også, når man legger inn nyeste patch, altså 1.7 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Lansering i morgen. Noen som har funnet steder i Norge som leverer i morgen? Der ha ikke jeg, det tidligste jeg finner er 11. november. Da har jeg igrunn ikke tid Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Platekompaniet sier det kommer i morra, men bor noen hundre mil unna nærmeste fysiske butikk, så jeg får ikke sjekket. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Par hundre mil, hvor har du plassert deg? Svalbard? Får sjekke på platekompaniet i morra da. Er lite gira på å vente. Folk som har prøvd det skryter iallefall av det Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Jeg bor på Grønland, andre isfjell til venstre for isbjørnhiet. Mente jo nærmeste Platekompaniet-butikk, ikke bare butikk. Endret 8. november 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvilken versjon skal folket ha? Er sinsykt usikker på om jeg ska gå for konsoll eller pc versjonen. Eventuelt gå for konsell værsjonen å være sjørøver på pc versjonen. Får ikke dårlig samvittighet av det uansett Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Jeg skal ha pc versjonen, blir utrolig spennende å se hva de har fått til. Første review ser bra ut , 92%. Kan dette bli nye Gothic tro? http://www.insidetwoworlds.com/showthread.php?t=31707 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 9/10 hos Eurogamer også. Håper ikke på noe "nye gothic" håper mer på en bedre Two Worlds, som slettes ikke var så ille som mange skal ha det til (Imo). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg støtter en ny Two Worlds. Vil jeg ha en ny Gothic spiller jeg Risen eller Arcadia (eller hva det nå heter). Two Worlds 1 hadde en del store feil, men det hadde en sjarm de andre kan se langt etter. De andre var A-spill og feilet. Two Worlds var en B-spill og stolt av det. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Den første ble jeg fort lei av, må si at 2ern ser meget lovende ut. http://www.youtube.com/watch?v=Sd-gh1ySbzE Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Ser fram til noen flere reviews av dette spillet, ser faktisk ut som det kan bli veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå