Gjest Hjelp Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hun presser deg ikke, men ga deg en løsning du må betale for. Håper ikke du mener det der, men er nok det jeg må gjøre.. har aldri møtt en så kynisk h*** noensinne før! Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hva slags jævla garanti har du for at hun faktisk tar abort? Hun har venta 3 måneder allerede og er helt klart en person med få dydige trekk. Snakk med en advokat ASAP ZULU. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Avtal med henne at dette er "ok". Dra til henne med mikrofon på kroppen og tape alt som blir sagt. Anmeld henne så i etterkant... Vi kan fan ikke ha slikt whitetrash i Norge... Hadde fan meg begjært henne tvangssterilisert om det gikk... 9 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Straffelovens regler om utpresning: Her. For utpresning straffes den som i hensikt derved å skaffe seg eller andre en uberettiget vinning, ved rettsstridig atferd eller ved å true med slik atferd tvinger noen til å foreta en handling som volder tap eller fare for tap for ham eller den han handler for. Medvirkning straffes på samme måte. I og med at klokka er nærmere ti orker jeg ikke gå nærmere inn på den juridiske biten, annet enn å konstatere at det antageligvis ikke er rettsstridig adferd å true med å ikke ta abort. EDIT: Minner om at det er i strid med forumets retningslinjer å oppfordre til straffbare handlinger. Et par innlegg har gått svært langt i den retning nå. Endret 3. november 2010 av krikkert Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sett 150k på en låst konto som dere begge må låse opp sammen. Få henne til å ta aborten, deretter anse de 150k som tapt, siden ingen av dere blir å få den låst opp (med mindre du faktisk vil gi henne penger etter at aborten er tatt). 1 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Her ville jeg nok brukt lovverket for alt det er verdt for å gjøre livet surt for dette infame kvinnfolket som helt åpenbart er en golddigger. Selv om det er moren som i hovedsak er tilgodesett i lovverket har faren også visse rettigheter moren ikke kan gjøre noe med uten en lang og fordyrende rettsak. Da mener jeg at trådstarter bør bruke dette mot moren. Her er det bare å ta av seg silkehanskene og gjøre alt for å gjøre livet surt for moren. Ja, det er et barn i bildet, men barnet har ikke godt av å bo med et slikt menneske. Moren er en kynisk golddigger, trådstarter burde også bli langt mer kynisk ift. moren. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Den var myntet på meg, jeg oppfordrer deg ikke til å gjøre dette, men bare forteller deg om muligheten er der. Kontroll nr 69. Edit: Mitt forrige innlegg er slettet av moderator, innlegg nr skulle ha vært nr 69 men er nå nr 68 pga mangel. Endret 4. november 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sett 150k på en låst konto som dere begge må låse opp sammen. Få henne til å ta aborten, deretter anse de 150k som tapt, siden ingen av dere blir å få den låst opp (med mindre du faktisk vil gi henne penger etter at aborten er tatt). Hva om hun er så utspekulert at hun bare tar de første 150000 kr og driter i å følge opp avtalen hvis trådstarter betaler? Man kommer fremdeles langt med 150000. Nei, ikke gi 5 øre. Hun er tydeligvis ganske så utspekulert. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Helt sinnsykt! Utstyr deg med alt av spionutstyr, og avslør hennes planer. Spre det utover til foreldre venner, nett, aviser! ødelegg hun, hun fortjener ikke livets rett. 8 Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Helt sinnsykt! Utstyr deg med alt av spionutstyr, og avslør hennes planer. Spre det utover til foreldre venner, nett, aviser! ødelegg hun, hun fortjener ikke livets rett. Skulle ønske jeg var like overraska som deg... Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Helt sinnsykt! Utstyr deg med alt av spionutstyr, og avslør hennes planer. Spre det utover til foreldre venner, nett, aviser! ødelegg hun, hun fortjener ikke livets rett. +1 Enig med Turtlefence her. Uansett, slik BURDE loven ha vert: - Moren bestemmer om det skal foretas abort - Faren kan si "Enten tar du abort, eller jeg betaler ikke bidrag". Da kan moren enten beholde barnet som hun vil, men må forsørge selv, eller hun kan droppe det og leve videre som altid. Problem løst, desverre er ikke regelverket slik det burde være. Uansett, virker som en komplisert sak, tror det er lurt å snakke med en advokat som har peiling på dette, ville ihvertfal jeg gjort når det er snakk om slike summer. Hvem lagde regelverket? Han her? @Trådstarter, Jeg hadde gjort det samme som deg i denne situasjonen. Du har min fulle sympati. Men tror du at de personene som skal evaluere "forklaringen hennes" om at hun voldtok deg vil tro på det? Prøv å få fram for dem at du var sørpe full og at du prøvde å si nei. Hun slo deg ned for så å humpe opp og ned på deg, med en kniv mot strupen din. Dette sier du. Hun sier sikkert noe annet, men så lenge hun innrømmer overgrepet KAN DU SAKSØKE henne!! Kanskje? Endret 3. november 2010 av MækkTævvish 3 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Gå å snakk med henne en gang til, og ta opp samtalen uten at hun vet det. Snakk så med en advokat, vis han eller henne opptaket og spør hva som kan gjøres. Om ingenting kan gjøres rent juridisk sett ville jeg bare spredd dette på internett, men fullt navn, bilde av henne osv. Du kan iaf gjøre livet kjipt for henne. 3 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Så damen krever 300k for å spasere til legen for å fortelle at hun har blitt voldtatt av deg, samt ta abort? Og TS vurderer faktisk (slik jeg tolker) å gå med på det? Tråden begynner å smake litt troll. Om det ikke er trolling, så håper jeg at det er det. 3 måneder, det betyr at 12 ukers-regelen straks utløper. Etter utløpet av denne fristen skal det mer tungtveiende grunner til for å gjennomføre en abort. Om en påstått voldtekt leder frem til en abort vet jeg ikke. Det får legenemnden avgjøre. Endret 3. november 2010 av SLIguy 2 Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Reglenes hensikt ga meget god mening da de ble laget, da kvinner gjerne hadde mindre anledning til abort, mindre anledning til p-piller og angrepiller, mindre anledning til å leve alene og ikke minst mindre anledning til å tjene penger. Noen mener de fortsatt gir like god mening. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 "jeg" ble valgt ut som "offer" siden jeg hadde god utdannelse (penger til barnebidrag)Går ikke dette under bedrageri?"Bedrageri er en formuesforbrytelse som går ut på å skaffe seg selv eller andre en uberettiget vinning ved å lure eller forlede noen til å foreta en handling slik at de påføres et tap" 5 Lenke til kommentar
Gjest Hjelp Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Takker for støtte.. er godt å se at det ikke bare er slike tanker som går gjennom hodet mitt nå.. Men jeg må prøve å tenke taktisk smart: - hvis jeg anmelder henne for utpressing (kan sikkert få skaffet meg beviser ved utbetaling osv), så kommer hun likevel til å føde barnet (dømt eller ikke) og jeg sitter fint i det.. - jeg ser derfor at den eneste valget jeg har er å betale, jeg er faktisk villig til å risikere 150 000 kr, hvis det er en sjangse for at hun gjør det.. og utifra oppførselen hennes virket hun så grisk, at jeg tror hun faktisk vil ha de 150 000 ekstra pengene etter aborten.. Så jeg har driti meg ut, og må antakelig betale en dyr pris, men jeg håper at dette kan "løse" seg.. Lenke til kommentar
Gjest Hjelp Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Så damen krever 300k for å spasere til legen for å fortelle at hun har blitt voldtatt av deg, samt ta abort? Og TS vurderer faktisk (slik jeg tolker) å gå med på det? Tråden begynner å smake litt troll. Om det ikke er trolling, så håper jeg at det er det. 3 måneder, det betyr at 12 ukers-regelen straks utløper. Etter utløpet av denne fristen skal det mer tungtveiende grunner til for å gjennomføre en abort. Om en påstått voldtekt leder frem til en abort vet jeg ikke. Det får legenemnden avgjøre. Ikke voldtatt av meg, men voldtatt av en random, hun får da lov til å ta abort etter fristen.. Jeg håper i allefall hun klare å overbevise legenemden om dette, utspekulert som hun er så tror jeg faktisk det! Ja, jeg er faktisk villig til å gå med på dette for å komme meg unna dette.. Det hadde du antakelig også i min situasjon! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Du MÅ snakke med advokat. Og om hun flytter sammen med en annen mann slipper vel du å betale barnebidrag, gjør du ikke? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Voldtekt er langt fra den eneste grunnen. Se abortloven § 2 tredje ledd: Etter utgangen av tolvte svangerskapsuke kan svangerskapsavbrudd skje når a) svangerskapet, fødselen eller omsorgen for barnet kan føre til urimelig belastning for kvinnens fysiske eller psykiske helse. Det skal tas hensyn til om hun har disposisjon for sykdom; b) svangerskapet, fødselen eller omsorgen for barnet kan sette kvinnen i en vanskelig livssituasjon; c) det er stor fare for at barnet kan få alvorlig sykdom, som følge av arvelige anlegg, sykdom eller skadelige påvirkninger under svangerskapet; d) hun ble gravid under forhold som nevnt i straffeloven §§ 197-199, eller svangerskapet er et resultat av omstendigheter som omtalt i straffeloven §§ 192-196 og § 199; eller e) hun er alvorlig sinnslidende eller psykisk utviklingshemmet i betydelig grad. Lenke til kommentar
Gjest Hjelp Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Du MÅ snakke med advokat. Og om hun flytter sammen med en annen mann slipper vel du å betale barnebidrag, gjør du ikke? Jeg tror ikke advokat kan hjelpe meg nå.. Jeg kommer til å si at jeg betaler henne, og ta det derifra.. forhåpentligvis slipper jeg den problemstillingen hvis ting ordner seg.. Jeg bare håper hun ikke leker med meg.. :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå