Lillevold Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har en HTC Touch Cruise (WM6.1) hvor jeg har lagret mange SMS'er. Har nå kjøpe en HTC HD2 (WM6.5), og skulle gjerne hatt overført de lagrede meldingene til den nye telefonen. Har hittil ikke funnet noen oppskrift på dette, er det noen som kan hjelpe? Takknemlig for tips! Lenke til kommentar
Mooseman Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Du kan laste ned Microsoft MyPhone(gratis)myphone.microsoft.com Da kan du velge hva du skal ta backup av (kontakter, sms, epost, bilder osv.), Så innstalerer du det også dette på den nye og logger inn med samme bruker. Da vil den nye telefonen få overført alt som det er tatt backup av på den gammle. Lenke til kommentar
Lillevold Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Du kan laste ned Microsoft MyPhone(gratis)myphone.microsoft.com Da kan du velge hva du skal ta backup av (kontakter, sms, epost, bilder osv.), Så innstalerer du det også dette på den nye og logger inn med samme bruker. Da vil den nye telefonen få overført alt som det er tatt backup av på den gammle. Takk for tipset, det funket bra bortsett fra en ting. På den gamle mobilen har jeg opprettet noen nye mapper og undermapper som jeg kaller lagrede meldinger. Disse blir ikke overført ved synkronisering, sannsynligvis fordi tilsvarende mapper må opprettes på HD2 først. Får imidlertid ikke til å organisere mappene, f.eks opprette nye, på samme måte på HD2. Noen som vet hvordan dette gjøres i WM6.5? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå