The Stig Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Rekker det julestria? Les mer Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Endelig. Dette har jeg ventet veldig lenge på Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Herlig! Nå tillater jeg meg selv å glede meg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er få utgivelser man gleder seg så mye til som GT serien. Blir supert! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Endelig bekreftet! Flott. Satser vi på sen november eller tidlig desember release? Black friday er vel siste helgen i november, er den ikke? Kanskje de rekker det til da. Tross alt noen kopier som skal trykkes Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Har ikke fulgt så mye med på dette spillet men vet noen om det blir rally del i spillet? Denne delen var min favoritt i GT2 og 3. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Skulle ikke opprinnelig Gran Turismo 5 lanseres i 2007? Tre års utsettelse må jeg si er utrolig! Kamerat av meg har prøvd spillet, og er langt i fra imponert, han syntes Forza Motorsport 3 er vesentlig bedre! ~ Mortis Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Neeeei... det betyr at kjæresten skal ha playstation sin tilbake Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Skulle ikke opprinnelig Gran Turismo 5 lanseres i 2007? Tre års utsettelse må jeg si er utrolig! Kamerat av meg har prøvd spillet, og er langt i fra imponert, han syntes Forza Motorsport 3 er vesentlig bedre! ~ Mortis Det er jo godt gjort å ha prøvd spillet :!: Lenke til kommentar
praystation Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Skulle ikke opprinnelig Gran Turismo 5 lanseres i 2007? Tre års utsettelse må jeg si er utrolig! Kamerat av meg har prøvd spillet, og er langt i fra imponert, han syntes Forza Motorsport 3 er vesentlig bedre! ~ Mortis Skal si du har peilinga Mortis Det har aldri vært sagt at spillet skulle lanseres i 2007. Første offisiele lanseringsdato ble gitt under Tokyo Game Show i fjor og spar oss for sammenligninger med Forza. La i hvert fall spillet bli lansert før kaklingen begynner. Ser for meg alle trådene som handler om "Forza er bedre enn GT" og vice versa, så spar oss i hvert fall for det før spillet har kommet i butikken. Start your engines, let the race begin... Endret 3. november 2010 av praystation Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Gleder meg noe sinnsykt til det spillet altså Noen som vet om g27 kommer til å funke med det?? Vurderer å kjøpe det... Endret 3. november 2010 av Pc96 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Er nok stor sannsynlighet for at G27 vil fungere ja. Da vi testet G27 for en stund tilbake var det med blant annet en demo/beta av GT5. I tillegg har GT-serien generelt hatt god støtte for Logitech-ratt. Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det er jo godt gjort å ha prøvd spillet :!: var ikke spillet tilgjengelig for prøving på ei motor/bil messe i oslo/lillestrøm nå i helgen? var i hvertfall noe sånt det sto i itavisen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det var tilgjengelig for testing på Oslo Motor Show eller hva det het, ja. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Jeg tenkte at det kunne være en type demo av noe slag i en eller annen messeforbindelse (tenkte dog elektromesse. Men hvor godt inntrykk får man av et spill som GT5 på få minutter i en stressa hall i en jump-in situasjon? Neppe noe man kan sammenligne særlig godt med FM3 hjemme i godstolen. Selv er jeg knallfornøyd med FM3 og kjøreflølelsen/kontrollen det gir, men skal jeg få noe godt sammenlignbart inntrykk av GT5 må det være i samme avslappa og ubegrensa omgivelser. Endret 4. november 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Skulle ikke opprinnelig Gran Turismo 5 lanseres i 2007? Tre års utsettelse må jeg si er utrolig! Kamerat av meg har prøvd spillet, og er langt i fra imponert, han syntes Forza Motorsport 3 er vesentlig bedre! ~ Mortis Men kan ikke du og kompisen din bare holde dere til Xbox da? Fint det Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 "vesentlig bedre" gir også null mening om dere ikke kan konkretisere hva som er vesentlig bedre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Skulle ikke opprinnelig Gran Turismo 5 lanseres i 2007? Tre års utsettelse må jeg si er utrolig! Kamerat av meg har prøvd spillet, og er langt i fra imponert, han syntes Forza Motorsport 3 er vesentlig bedre! ~ Mortis Men kan ikke du og kompisen din bare holde dere til Xbox da? Fint det Rimelig standard svar i grunn. Det må være lov å sette konkurrenter opp mot hverandre... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Selvfølgelig, men kom med noe konkret og ikke bare ullent vissvass som "han synes fm3 er vesentlig bedre". Endret 4. november 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Men nå er det jo basert på en kort prøvetur, og av en kamerat. Vi skjønner jo at det alene ikke kan si noe om totalinntrykket av spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg