Jakoozie Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Lionhead oppfordrer spillere til å rapportere alle problemer, og lover en helbredende oppdatering. Les mer Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Alle bugs, glitches og lagging fikk meg til å se rødt. Så jeg solgte spillet på game på mandag... Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Utrolig irriterende at det har blitt akseptabelt at kunden beta-tester produktet for dem, selv etter release. Det har vært slik en stund på PC, men nå ser det du som det har kommet helt frem til konsollene også. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Helt enig. Mainquesten låste seg for meg nesten helt på slutten men det retta seg da etter mye frustrasjon. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 For meg gjør det ingenting at "kunden betatester" produktet, så lenge oppdateringene kommer fortløpende. Klart, åpenbare bugs og glitches burde være fikset før release, eller iløpet av de første dagene. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Utrolig irriterende at det har blitt akseptabelt at kunden beta-tester produktet for dem, selv etter release. Det har vært slik en stund på PC, men nå ser det du som det har kommet helt frem til konsollene også. to grunner til dette, det at du kan patche spill på konsoll slik du har kunnet på pc gjør det greit nokk å sende ut spillet med flere feil og rette dem i ettertid. Det andre er at mer og mer kompliserte spill med flere muligheter gir mer feil. Lenke til kommentar
Bikemech Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ble temmelig irritert av all laggen (spesielt når jeg/vi spillte 2-player!), men klarte og komme meg gjennom spillet iløpet av helgen likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg