Dr. Mobius Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg stiger ikke i levels. Er bare level 4 Requirements viser ca 26,000 current worth viser ca 40,000 og jeg har ca 30,000 i cash men jeg stiger likevel ikke. Hjelp meg Psion Lenke til kommentar
soveplast Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Betyr ikke requirements hvor mye penger du mangler før du levler? Sånn at du egentlig mangler 26,000 før du levler? Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Riktig det Du mangler 26,000 experience points (er det det det heter?). Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Riktig det Du mangler 26,000 experience points (er det det det heter?). nei, det heter credits, som er myntenheten i rommet... (men som likevel betegnes med en $ - logisk? :-?) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Requirement har låst seg. den har stått på ca 26,000 i over 5 timer nå. den låste seg etter det andre story missionet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Trur ikkje du går opp i levels på "vanlig" måte før du er ferdig med storymissionene. Når du er ferdig derimot blir alt fritt, eigen verdi avhenger vel også om du har cargo ombord og kor godt utrusta skip du har. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 jamen han har ingen missions, det er det som er poenget... driten har visst hengt seg på en eller annen måte... :-? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg begynte på nytt... jammen bra det låste seg på 4 level, og ikke senere i spillet. Men jeg sitter med en angst om at det kommer til å skje igjen. Jeg er muligens den "mest-savende-freelancer-spilleren" i verden. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 nix...det er det jeg som er...saver hver eneste gang jeg har sjanse til det...hehe Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hei spiller freelancer og har kommet til california systemet. jeg har nettopp klart et oppdrag der man skal eskortere en konvoi med **vareskip**. etter det skal jeg møte juni i rommet over en romstasjon. jeg gjør dette å vi fortsetter til vi møter tre skip. det kommer en video som viser de tre skipene og det er det. etter det ser det ut som alt i spillet har stoppet det går ikke an å docke med planeten california minor og i oppdragsruten står det ^awaiting mission objektive. hva skal jeg gjøre??? alle svar taes imot med takk!!!! Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 det e litt længe sia æ har spilt det men det va væl meninga at du sku følle etter juni.... eller skyte ned dæm tre skipan..... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 har prøvd det men juni følger etter deg..... og skyter du på skipene får du mission fail.... Lenke til kommentar
Spielhaug Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg har akkurat samme problemet. Jeg kommer til de 3 Rheinland Valkyrie-skipene, og så faller lyden til Juni bort og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Lyden til Juni er forresten borte endel steder i spillet, spesielt i endel sekvenser i rommet. Noen som har løsning på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå