Gå til innhold

Ekte strengegitar til Rock Band 3 (PS3/Wii/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller gitar selv, og er utrolig interessert i denne gitaren og "pro mode". Gitaren skal kjøpes uansett hva den koster, faktisk skulle jeg ønske at man kunne kjøpe en enda dyrere ordentlige Fender-gitar som er kompatibel med spillet, og ikke bare en Fender Squier. (Squier regnes som en nybegynnerversjon)

Da hadde jeg slått to fluer i smekk. Har alltid følt at en ordentlig Mexican Stratocaster eller noe lignende vil være et fint alternativ til min Gibson SG :)

Noen som har hørt om at en enda dyrere modell kanskje er på vei?

Lenke til kommentar

Dette var interessant. Synes Guitar Hero/Rock Band er gøy, men det føles litt som bortkasta tid, siden man faktisk sitter der og terper på å trykke på farga knapper på en leikegitar. Dette her kunne gitt meg ekstra påskudd til å øve mer på gitar enn jeg gjør.

Endret av oddsock
Lenke til kommentar

Det stemmer at det er noen sensorer i halsen på gitaren som gjenkjenner hvor du holder pølsene hen, så det går nok dessverre ikke å bruke en hvilken som helst gitar. Det hadde vært kult med bedre gitarer (vil jeg tro, kan ikke spille selv (enda)), men det ser jeg for meg at blir et nisjemarked, og isåfall vil den bedre modellen bli VELDIG dyr sammenlignet med hva du kan forvente av den prisklassen på en vanlig el-gitar.

Syntes nesten prisen på 1600,- var skuffende lav, er redd for at kvaliteten er dårlig, og/eller problemer med sensorene og kapasitetproblemer på å levere ut erstatnings gitarer. Håper inderlig jeg tar feil, men vi har jo sett dette med både plastgitarer, og kanskje enda mere på trommesettene...

Lenke til kommentar

I RB3 så kan man jo impotere sanger fra RB1, RB2, Lego, Beatles oog de andre versjonene. Lurte på om de er tilgjengelig som DLC, eller om de kun kan fåes på originalspillene. Lurte også på hva som ev. lønner seg. Vil ha stort utvalg av sanger :D

btw, har Xbox360 hvis det er relevant...

Lenke til kommentar

Ser at den angivelig er på lager på CDON.com nå med keyboard, men er litt skeptisk. Ser ingen andre som har det...

EDIT: Rock Band 3 + Wireless Keyboard.

Har satte og spilt litt med plastikk gitaren nå, og det er litt kjipt, men gleder meg som fy til the real deal er her. Tenkte å leke meg litt med kayboardet i mellomtiden :D

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker, tror ikke at sangene er tilgjengelig online. Men butikken er uansett utrolig stor, visstnok snart 2000 sanger.

Butikken har snart 2000 sanger til Rock Band 1 og 2. Det sier seg selv at det vil ta en god stund å konvertere alle sammen til Rock Band 3 med Pro Mode for alle instrumentene og legge til keyboard. Jeg håper de konverterer de mest populære, men bortsett fra det blir det nok kun de nye sangene som får full RB3-støtte.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...