ThomasJerry Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 De veier 45kg ca hver. En vanlig spreng anslag granat har en max rekkevidde på 30km og splint/dødradius på 70m Vi klarte å pumpe ut 3 rounds på underkant av 16 sekunder. Men ikke på den videoen over da. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Tusen takk for gode svar! Nå er det bare 8 dager igjen til oppmøte på Sessvollmoen, folkens! Kjenner jeg gleder meg skikkelig nå. Har et lite spørsmål: Ila. rekrutten, når er det den fysiske testen (3000m, situps etc) blir gjennomført? Er det forresten noen som har lest "Elitesoldat"? Vurderer sterkt å kjøpe den for og ha noe å lese på til innrykket. Edit: Skriveleif. Endret 10. januar 2011 av DarkPassenger Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Mener du "Elitesoldat" av Thomas Rathsack? I så fall ja, holder på med den nå og anbefaler den på det varmeste. Morsom, underholdende og interessant. Perfekt for enhver forsvarsinteressert! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Det var den jeg mente ja! Har sett de har den på Narvesen så skal se om jeg får tid til å ta en liten handletur etterpå. Lenke til kommentar
ThomasJerry Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ja du har den fysiske testen i rekrutten. Samt ett par ganger til igjennom året. Null stress=) GLHF! Btw, rekrutten suger lange dager.. helgetjeneste.. uniformsplikt, alkoholforbud osv. Men du får ett flott år garantert Lenke til kommentar
Sp0nge Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Bare 4dager igjen nå Sees sikkert i Oslo DarkPassenger Lenke til kommentar
agm Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Lykke til gutter og jenter! Gi gass! Jo mer du gir av deg selv, jo mer får du igjen av året Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå