-Tommy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Måtte du downgrade da? Er det som tar lang tid. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Ligger det en Norsk guide på rom oppdatering her på forumet? kan alltids lese på xda, men jo enklere jo bedre Men nedgradere først? why?? Endret 8. februar 2011 av Simkin Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Pga. firmware 1.72 ikke er rootet enda, så da må man nedgradere til 1.32 for å kunne roote. Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ligger det en Norsk guide på rom oppdatering her på forumet? kan alltids lese på xda, men jo enklere jo bedre Men nedgradere først? why?? her Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Pga. firmware 1.72 ikke er rootet enda, så da må man nedgradere til 1.32 for å kunne roote. Nettop derfor var det ikke bare bare, hadde den vært rootet hadde det ikke vært noe problem. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Ok. så for å legge inn Revolution HD MÅ man altså Roote hele dritten først? Endret 8. februar 2011 av Simkin Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Pga. firmware 1.72 ikke er rootet enda, så da må man nedgradere til 1.32 for å kunne roote. Nettop derfor var det ikke bare bare, hadde den vært rootet hadde det ikke vært noe problem. det er ikke noe problem, hadde det ikke vært noen måte å få rootet den så hadde det vært er problem og det er fort gjort. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Før jeg begynner i morgen med å flashe ditt å datt Hva er Clockworkmod recovery? jeg ser man må ha versjon 2.5.1.3 for å flashe Revolution HD. er dette noe som må legges inn på mobilen? Endret 8. februar 2011 av Simkin Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er et program til mobilen ja. Koster penger på Market men du får tak i det gratis i tråden til Revo HD. Er dette programmet du bruker for å legge inn de forskjellige ROM'ene. Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er et program til mobilen ja. Koster penger på Market men du får tak i det gratis i tråden til Revo HD. Er dette programmet du bruker for å legge inn de forskjellige ROM'ene. det koster ikke penger? du laster ned ROM manager for og få det Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 ROM manager er CWM, ser at det er visst to versjoner nå, en gratis og en betal. Men før så var det kun betal men du fikk .APK gratis på XDA. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Så først må jeg nedgradere til 1.32, SÅ roote, og så legge inn rom? eller er det roota når jeg har nedgradert til 1.32? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nope, du må først nedgradere, så roote, og så legge inn ROM Unødvendig tungvint spør du meg. Derfor jeg ikke har giddet å roote enda. Lenke til kommentar
Toad Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Quadrant benchmark med CyanogenMod v7 ROM Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nice! Syns jeg leste på XDA om en som har fått en score på 3500 på sin DHD. Husker ikke hvilken ROM osv han kjører. Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 noen som kan fortelle meg hvordan jeg legger inn Clockworkmod recovery 3? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Søk på ROM manager på market. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Quadrant benchmark med CyanogenMod v7 ROM Det var da voldsomt... Jeg får 1945 med Revolution HD 2.0.9 på nybootet fon med 1190Mhz hastighet. Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Søk på ROM manager på market. jeg skulle ha cwm recovery 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå