-Tommy Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 2.3 er ikke kommet til DHD enda. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 *mine innlegg* Har bestilt meg DHD nå, satser på og få den på torsdag/fredag Gleder meg! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Fikk tlf i dag, lekt meg i hele dag. Min 3. android tlf Men denne vil jeg ha noen for for beskyttelses på, noe sånt som dette. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 En annen ting er at den er treg når den roterer skjermen. den bruker 4-5 sekunder og noen ganger litt mer. Hvor kjapp/treg er dere andre sin. Den bruker også lang tid på å starte hvis jeg slår den helt av, men det er ikke så stort problem siden den omtrent aldri slås av. Min roterer veldig kjapt. Slår jeg den av, også på igjen så tar det nøyaktig 2.5 sekunder. Lyden er heller ikke lav på alarm osv Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er pga. Fastboot. Dette kan man slå av og på i innstillingene. Tar du batteriet ut så nullstilles det, og telefonen vil ta en skikkelig omstart. Se på det som en sikkerhetsanordning i tilfelle noe henger seg, og man er nødt å ta en skikkelig reboot. Fastboot ligger alt i dvale som på en PC. Ikke noe hokkus pokkus. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er pga. Fastboot. Dette kan man slå av og på i innstillingene. Tar du batteriet ut så nullstilles det, og telefonen vil ta en skikkelig omstart. Se på det som en sikkerhetsanordning i tilfelle noe henger seg, og man er nødt å ta en skikkelig reboot. Fastboot ligger alt i dvale som på en PC. Ikke noe hokkus pokkus. Hvor i innstillingene er dette? Lenke til kommentar
QwertyC Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er pga. Fastboot. Dette kan man slå av og på i innstillingene. Tar du batteriet ut så nullstilles det, og telefonen vil ta en skikkelig omstart. Se på det som en sikkerhetsanordning i tilfelle noe henger seg, og man er nødt å ta en skikkelig reboot. Fastboot ligger alt i dvale som på en PC. Ikke noe hokkus pokkus. Hvor i innstillingene er dette? Under applikasjoner Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvordan flytter jeg enklest filer(apps, bilder, etc) fra et minnekort til et annet? Er det mulig å kopiere fra det ene minnekortet inn på pc-en, for så å kopiere fra pc-en og inn på det nye? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvordan flytter jeg enklest filer(apps, bilder, etc) fra et minnekort til et annet? Er det mulig å kopiere fra det ene minnekortet inn på pc-en, for så å kopiere fra pc-en og inn på det nye? Du svarte deg selv.... Men apps ligger ikke på minnekortet i den forstand, med mindre du har tatt backup via et eller annet program Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Hvordan flytter jeg enklest filer(apps, bilder, etc) fra et minnekort til et annet? Er det mulig å kopiere fra det ene minnekortet inn på pc-en, for så å kopiere fra pc-en og inn på det nye? Du svarte deg selv.... Men apps ligger ikke på minnekortet i den forstand, med mindre du har tatt backup via et eller annet program Ja, det var det jeg lurte på, om det bød på problemer ved å gjøre det på min foreslåtte måte. Jeg har jo lagret en del apps på minnekortet slik jeg har forstått det? Endret 12. januar 2011 av Ein23 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Har lyst til å leke meg med Custom ROMs. Hvor "enkelt" er det å ende opp med en "bricked" telefon (som jeg ikke kan få tilbake til stock / ikke vil starte). Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Med DHD vet jeg ikke. Men jeg har med den gamle hero'en lagt inn hvertfall 25 forskjellige roms uten problemer. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Noen som har en formening om når HTC slipper 2.3 til DHD? hvordan har releasene vært med andre HTC telefoner? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Blir vel slik at de venter til 2.4 Ice Cream, greit for meg er ingenting 2.3 gir som jeg savner fælt. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er så, men de bør vel snart komme med noe som fikser seneste tilbaketrukkede oppdatering...så 2.3 kunne sikkert vært greit i så måte Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Føler behovet for oppdatering av førstepost blir større og større. I løpet av de siste 10 sidene er det veldig mange spørsmål som går igjen og igjen. Dette er ikke ment som kritikk av noe slag. Synes det er godt jobbet av de som svarer på samme spørsmål flere ganger (Det er jo alltid lettere å spørre om det man lurer på enn å lete litt.. En førstepost med disse spørsmålene hadde derfor ikke vært så dumt.) Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Fikk tlf i dag, lekt meg i hele dag. Min 3. android tlf Men denne vil jeg ha noen for for beskyttelses på, noe sånt som dette. Noen som har noe å anbefale? Bestilte meg en slik jeg Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Føler behovet for oppdatering av førstepost blir større og større. I løpet av de siste 10 sidene er det veldig mange spørsmål som går igjen og igjen. Dette er ikke ment som kritikk av noe slag. Synes det er godt jobbet av de som svarer på samme spørsmål flere ganger (Det er jo alltid lettere å spørre om det man lurer på enn å lete litt.. En førstepost med disse spørsmålene hadde derfor ikke vært så dumt.) Jeg tar i mot forslag til hva som burde være i første post, men jeg har ikke orket å ta på meg denne jobben alene. Brukerbidrag har fungert bra på "Det beste fra Android market" så vi kan jo prøve samme ordningen her. Har lyst til å leke meg med Custom ROMs. Hvor "enkelt" er det å ende opp med en "bricked" telefon (som jeg ikke kan få tilbake til stock / ikke vil starte). De som lager disse ROMene og verktøy for å unlocke telefonene er nøye med å avskrive seg et hvert ansvar om noe skulle skje med telefonen, men som en annen sa, så har også jeg flasha mange ROMs til min Hero (det samme har MANGE andre) og det er veldig sjeldent jeg hører om noen med dyre brevvekter. Som regel får de hjelp og prøver å flashe på nytt så løser det seg. Jeg har nå Android Revolution 2.0.3 på min. Selv om jeg ikke vil skryte den opp i skyene så er det hvert fall deilig å slippe disse bloatware programmene som følger med fra HTC. Skal se om jeg ikke får flasha ny kernel en dag også så jeg kan overklokke litt (uten at jeg føler noe stort behov for det), men dette er foreløpig ikke støttet av den ROMen jeg har (så vidt jeg har forstått). Vil du se litt nærmere på det så anbefaler jeg deg å bruke jkoljo sitt Radio S-OFF program (om du har en Windows PC tilgjengelig). Det gjør all jobb du trenger for å flashe ny ROM med et tastetrykk (etter at du har gjort bittelitt innstillinger på telefonen). Det er så mye informasjon å sette seg inn i når man er helt fersk. Prosedyren er ganske annerledes enn på Hero så da jeg trodde jeg bare kunne sette i gang med det samme mista jeg motet litt, men det var overraskende enkelt og tok ikke stort mer enn 10 min når jeg hadde lest ferdig om hva jeg skulle gjøre. Jeg tror det å ha Radio S-OFF ikke åpner fullt så mange funksjoner som å ha både S-OFF og Radio S-OFF, men den "sorgen" titter jeg mer på senere Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kikket på Xda, og fant guide for downgrade og s-off, overkommelig. Jeg har egentlig bare lyst til å ha mulighet til å legge inn stock Android, sånn at jeg kan oppgradere når det slippes. Og gøy å få vite hva som er sense og hva som er android. Nå bruker jeg Launcher Pro Plus, men HTC er litt vel mye "bloat"... Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Fikk tlf i dag, lekt meg i hele dag. Min 3. android tlf Men denne vil jeg ha noen for for beskyttelses på, noe sånt som dette. Noen som har noe å anbefale? Bestilte meg en slik jeg Bestillte nettopp en Case mate Pop Case hos Clove.co.uk som såvidt dukker under 200kr grensa forutsatt at den kommer frem før den 17. eller at pundet ikke går for mye opp ved neste beregning. £5 i transport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå