Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også har jeg satt opp videresending av meldinger (sms) til e-post.

Noen måte å bli kvitt ikonet i notification bar?

Edit: Fant ut at denne funksjonen fungerer slik at SMS videresendes som MMS, så ganske kostbart. Valgte derfor å skru den av.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Edit: Hvordan finner en egentlig ut hvilken skjermtype en har? Føler min er veldig lyssterk og har flotte farger (ikke blass), men er jo vanskelig å vite. Sammenlignet med en kompis sin og den er helt lik(begge kjøpte rundt jul)

Du må skru opp telefonen..

Neida :p ta ut batteriet og hold inne volum ned mens du slår den på.. under information mener jeg det var..

Hei!

Finner ikke at det står "Information" noen steder. Eneste jeg ser er Fastboot, Recovery, Factory Reset og Image CRC. Hvem av de ligger det innpå?

Lenke til kommentar

Da var min tur også kommet, fikk min DHD i dag og den virker jo helt konge!

Men så hadde jeg visst logget inn på facebook under første oppstart så hver gang jeg skal ringe noen, så får jeg opp omtrent hele vennelista mi på facebook. Jeg er ikke interessert å ha nesten 400 nr. på mobilen.

Og så kopierte jeg nummerene fra SIM-kortet mitt og det ser så rotete ut der de presser seg mellom face-kontaktene.

Dessuten får SIM-kontaktene så rare navn. F.eks "Tante Else" blir "ELSE; Tante/6" og ellers får kontaktene ":/1" etter navnet sitt. what the hell?

Hvordan kan jeg få gjort det slik at når jeg ska taste inn et nr, så vises BARE SIM-kontaktene?

:)

Endret av The Catalyst
Lenke til kommentar

Start Facebook > Menu > Settings > Sync Contacts > Remove Facebook Data

Takk, men de er der jo fortsatt når jeg trykker på Telefon (bare at de ikke blir oppdatert lenger)

Hvordan synkroniserer jeg slik at bare SIM-kontaktene er lagret på mobilen?

Endret av The Catalyst
Lenke til kommentar

Hmm

Prøv Menu > Settings > Accounts & Sync > Facebook > Fjern hake for Sync Contacts > Trykk Sync Now.

Det kommer opp 2 valg:

"Facebook" og "Facebook for HTC Sense."

På Facebook står det: Synkroniser Kontakter, hvis jeg trykker på den begynner den å synkronisere. Er ingen haker jeg kan ta på/fjerne

På facebook for htc sense står det: Synkroniser Live feed, Synkroniser Kontakter, Oppdateringsfrekvens.

Hva skjer hvis jeg trykker på "Fjern konto" ?

Lenke til kommentar

DU kan jo prøve å fjerne den også legge den til på nytt men ikke huke av på sync contacts denne gangen da?

Funka fett det :)

Kommer fortsatt inn på Facebook via appen, men de blander seg ikke inn i kontaktene mine. Herlig :)

Men hvorfor er det "/1" etter hver kontakt? =p

Lenke til kommentar

Hei. Har fått meg DHD og er veldig førnøyd. Første Android telefonen jeg har så det er mye å sette seg inn i, men det var jo en av grunnene til å kjøpe den også.

Det er et par ting som jeg ikke er fornøyd med. Den har veldig lav lyd, både på ringetoner, alarm og ja generelt. Er dette normalt eller er det noe feil med denne. Tør ikke å bruke denne som vekkeklokke for da er jeg garantert å forsove meg.

En annen ting er at den er treg når den roterer skjermen. den bruker 4-5 sekunder og noen ganger litt mer. Hvor kjapp/treg er dere andre sin. Den bruker også lang tid på å starte hvis jeg slår den helt av, men det er ikke så stort problem siden den omtrent aldri slås av.

Lenke til kommentar

Hei. Har fått meg DHD og er veldig førnøyd. Første Android telefonen jeg har så det er mye å sette seg inn i, men det var jo en av grunnene til å kjøpe den også.

Det er et par ting som jeg ikke er fornøyd med. Den har veldig lav lyd, både på ringetoner, alarm og ja generelt. Er dette normalt eller er det noe feil med denne. Tør ikke å bruke denne som vekkeklokke for da er jeg garantert å forsove meg.

En annen ting er at den er treg når den roterer skjermen. den bruker 4-5 sekunder og noen ganger litt mer. Hvor kjapp/treg er dere andre sin. Den bruker også lang tid på å starte hvis jeg slår den helt av, men det er ikke så stort problem siden den omtrent aldri slås av.

Min har også lav lyd, må nesten prøve vekkeklokka i tilfelle jeg trenger den en gang.

Min er rask på å rotere, litt treigere hvis den holder på med noe.

Når den skrus heelt av, bruker den lang tid på å starte. :)

Lenke til kommentar

Snakket med HTC's support idag. De var helt enige i at en telefon til 5000kr ikke skal ha knirkete/skjeve dekseler og støv/andre synlige objekter mellom skjerm og glass. Derfor kunne jeg dra til butikken og levere den inn som DOA. Den blir da sendt inn til HTC's verksted, og jeg får tilsendt en ny i posten. Dette blir til helga når jeg drar hjem dit jeg kjøpte telefonen, så får jeg nøye meg med en gammel Nokia i mellomtiden :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...