Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åååh! Blir så forbanna!

Har nettopp festet ny beskyttelse på skjermen. Foruten at det kom bittesmå hår som er kjempeplagsomme mellom glasset og plasten, så er ikke formen ideell for Desire HD, og derfor stikker kantene noe utfor på endene som gjør at det lett løsner igjen.

%¤"#%"#

Lenke til kommentar

så lenge man er noenlunde forsiktig og ikke bruker den som fyllatelefon så skal det ikke være problem. Min tidligere telefon hero fikk en liten skrape på slutten, men da var jeg ikke så forsiktig ettersom denne var bestilt. Skjermen skal tåle en del.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Åååh! Blir så forbanna!

Har nettopp festet ny beskyttelse på skjermen. Foruten at det kom bittesmå hår som er kjempeplagsomme mellom glasset og plasten, så er ikke formen ideell for Desire HD, og derfor stikker kantene noe utfor på endene som gjør at det lett løsner igjen.

%¤"#%"#

noob....du skal bruke antistatisk mikrofiber på skjermen først. har ikke et støvkorn på min..

Lenke til kommentar

4 timer, 66% igjen. Et par telefoner og litt trykking, samt endel meldinger. Jaja, lading en gang til dagen tåler jeg. Var verre da den konka på seks timer her om dagen >_>

Vil dog påstå at dette er i absolutt dårligste batterilevetid som er akseptabelt på en smarttelefon. Dagens batteriteknologi + strømkrevende hightech komponenter + stor skjerm = dårlig kombinasjon.

det blir bedre når batteriet har gått noen sykluser

Lenke til kommentar

Hmmm trodde innterssen for denne mobilen var mye større enn anntatt . har prøvd å selge en splitter ny hele uka på finn til 3700kr uten hell

kanskje alle har kjøpt den allerede ? :-)

om det er dette som er din annonse:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26128605

Så kan man jo nesten skjønne det, siden du skriver "Sendes ikke" Kan jo være en i Nordland som har lyst på den og da gidder han jo ikke å hive seg i bilen for å kjøre å hente den.

Dessuten er det jo lagervare nå.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar

Åååh! Blir så forbanna!

%¤"#%"#

noob....du skal bruke antistatisk mikrofiber på skjermen først. har ikke et støvkorn på min..

Gjorde det, men et hår klarte selvfølgelig å lure seg inn uansett, deretter ble det masse surr mens jeg prøvde å fjerne det.

Lenke til kommentar

Lag egen mappe, eller putt den hvor du vil. Media er kanskje ett godt valg...

Men hvilken mappe skal jeg putte filmen i? jeg finner ikke filmen på mobilen..jeg har prøvd de fleste mappene men jeg finner ikke filmen på mobilen. Jeg vil ikke putte den i media fordi den har undermappe som Audio..uansett om jeg hadde laget ny mappe i Media hadde jeg ikke funnet filmen! Som jeg har sagt flere gangewr :/

Noen som har erfaring med dette?

Endret av Noreply
Lenke til kommentar

Etter siste oppgradering så fungerer ikke Locations lenger. Dette fungerte smertefritt da jeg fikk telefonen. Nå har jeg verken kart eller noe annet vettugt der inne. Reinstall av Locations ser heller ikke ut til å hjelpe. Synk av lisens, osv er også bare blindgater ser det ut til. Ved valg av kart inne i Locations så får jeg bare beskjed om å sette av 15MB på lagringskortet til denne applikasjonen, men klarer ikke å finne ut hvordan det skal gjøres.. Noen som har funnet ut hvordan man fikser dette?

Startet med at jeg skulle sette opp htcsence-kontoen riktig. Å få telefonen til å ringe via nettsiden går fint, men resten var ikke helt lett.

Fikk høre et sted at Locations ikke fungerer i Norge, men det fungerte da fint til meg da jeg fikk telefonen..

Lenke til kommentar

Lag egen mappe, eller putt den hvor du vil. Media er kanskje ett godt valg...

Men hvilken mappe skal jeg putte filmen i? jeg finner ikke filmen på mobilen..jeg har prøvd de fleste mappene men jeg finner ikke filmen på mobilen. Jeg vil ikke putte den i media fordi den har undermappe som Audio..uansett om jeg hadde laget ny mappe i Media hadde jeg ikke funnet filmen! Som jeg har sagt flere gangewr :/

Noen som har erfaring med dette?

du finner den ikke fordi den er feil format tenker jeg... konverter til mp4, da kan du konv. til 840x480 også som er native så sparer du plass og får fylt hele skjermen..

full-hd blurayrip går fra 8gb til 2gb uten at jeg ser noe kvalitetstap med innstillingene jeg bruker... skal kjøpe meg større sd-kort

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

4 timer, 66% igjen. Et par telefoner og litt trykking, samt endel meldinger. Jaja, lading en gang til dagen tåler jeg. Var verre da den konka på seks timer her om dagen >_>

Vil dog påstå at dette er i absolutt dårligste batterilevetid som er akseptabelt på en smarttelefon. Dagens batteriteknologi + strømkrevende hightech komponenter + stor skjerm = dårlig kombinasjon.

det blir bedre når batteriet har gått noen sykluser

Mye bedre, på fire timers drift vil han da ha minst 67% igjen. Tipper det gjør susen. Hvis ikke kan det jo hende han bør sjekke sense konto, USB debug og alt det andre som har skapt store batterisluk som så mange andre har erfaring med.

Lenke til kommentar

Kva programvare versjon skal siste oppdatering ha ?

Eg har 1.32.405.6

1.72.405.3 er siste versjon, men den er vistnok trukket tilbake av HTC.

Ok, kva versjon kom før den som er trukket tilbake då ?

Det er nok den du har. Mange fikk problemet med den nyeste så du har nok den beste versjonen.

Lenke til kommentar

WiFi tilkobling.

Har eid HTC Desire HD siden november og er ganske fornøyd med den .Det har allikevel dukket opp problemer med oppkobling til trådløse nettverk.Jobbens trådløse nettverk er svakt men for det meste stabilt.Hjemme har jeg en vel 5 års gammel Linksys Router (WRT54G)som jeg lurer på kan være ferdig til utskiftning.Jeg får rett og slett ikke kontakt med det trådløse nettverket i hjemmet annet enn å være i samme rom.Konas Samsung Galaxy S er litt bedre men ikke nok til å si at det er feil på HTC Desire HD.Signalstyrken fra Macer og PCer i hjemmet ser ut til å være i bra.Men noen ganger "husker ikke maskinen" nettverket ved oppstart.Skal jeg bytte ut ruter hjemme?ER det noe feil på HTC Desire HD ? Skal jeg ty til standard løsningen fra HTC kundeservice å gjenopprette standard fabrikk innstillinger?

Endret av jonsefoss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...