k-sundvo Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg opprettet htcsense konto via tlf,valgte dansk i htcsense.com.Fikk låst og låst opp tlf samnt testet sms og allt fungerte helt perfekt. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Den valgte Engelsk automatisk hos meg! Lenke til kommentar
Onkel_ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Min første android og meget fornøyd. Eneste jeg savner med Iphone tidsuret som slår av musikk og video når man ønsker det. Regner med det finnes noe lignende på Market, men jeg finner det ikke. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
CaveDog Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Synkronisering med Outlook 2010 fungerer som det skal La nettopp inn HTC Sync og synkroniserte både kalender og kontakter. Endret 4. november 2010 av CaveDog Lenke til kommentar
Yuppe Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Heisann prøver igjen jeg. Lurer på kjøpe denna telefonen, kan man skrive sende sms fra pc sofwaret til htc eventuelt den nye HTCsense.com saken? Uten bruk av noe tillegs apps fks Textro.(Slik som Nokia suite greier) Yuppe Lenke til kommentar
thamule Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hei. Prøver på nytt i denne tråden Noken som veit om det er ripefritt glass på skjermen? Lenke til kommentar
k-sundvo Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Heisann prøver igjen jeg. Lurer på kjøpe denna telefonen, kan man skrive sende sms fra pc sofwaret til htc eventuelt den nye HTCsense.com saken? Uten bruk av noe tillegs apps fks Textro.(Slik som Nokia suite greier) Yuppe Ja fungerer fint det. Testet det akuratt nå. Endret 4. november 2010 av k-sundvo Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 htcsense er jo utrolig ustabilt, og synes det burde vært karaktisert som beta. Det er jo helt tilfeldig når ting fungerer der Nå f.eks. klarer ikke htcsense å connecte til telefonen, mens det funket fint tidligere idag (kun oppringning dog)- og funket forsåvidt ikke før det igjen Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hei. Prøver på nytt i denne tråden Noken som veit om det er ripefritt glass på skjermen? Det er ingenting som heter ripefritt glass...er ingen telefoner som har det. Men glasset er herdet for å tåle mer påkjenning, tipper det var dette du mente htcsense er jo utrolig ustabilt, og synes det burde vært karaktisert som beta. Det er jo helt tilfeldig når ting fungerer der Nå f.eks. klarer ikke htcsense å connecte til telefonen, mens det funket fint tidligere idag (kun oppringning dog)- og funket forsåvidt ikke før det igjen Funker hele tiden for min del.... Lenke til kommentar
Yuppe Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Takker k-sundvo. Yuppe Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Funker hele tiden for min del.... Merkelig...nå fungerer oppringning igjen, men ikke å sende meldinger. Har ikke tatt sjansen på å låse telefonen... Lenke til kommentar
k-sundvo Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Funker hele tiden for min del.... Merkelig...nå fungerer oppringning igjen, men ikke å sende meldinger. Har ikke tatt sjansen på å låse telefonen... Fungerer hver gang hos meg også,bruker firefox. Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg kjører Mac. Noen som har erfaringer med disse: http://www.markspace.com/products/android/missing-sync-android.html http://www.doubletwist.com/ Ellers funker Sense perfekt her. Meldinger, kart og alt kommer opp helt stabilt. Men jeg sliter også med at ringelyden er alt for lav...Hva skal jeg gjør (har selvfølgelig volum på fullt). Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Er det slik at man må ha kontakter lagret på kontaktlista for å kunne sende melding da? Har bare tastet inn tlfnummer hittils. chris: funker phone location også?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-I32CvOAz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kjempe telefon. Men sliter med WiFi tilgangen. På PCen har jeg fullt utsalg på tråløst, men på HDH slår omtrent ikke ut. Er det noen som kan forklate meg hvorfor det er slikt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-I32CvOAz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Her er svaret fra HTC ang ustabiliteten i HTCsense: Takk for din henvendelse. Vår utvikleravdeling jobber fremdeles med siden. Vi anbefaler at du forsøker igjen om en ukes tid. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Flere som syntes samtalelyden under samtaler er fryktelig lav? Sliter med å snakke i telefonen når jeg fks går rundt i oslo, det er trist... Lenke til kommentar
k-sundvo Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Er det slik at man må ha kontakter lagret på kontaktlista for å kunne sende melding da? Har bare tastet inn tlfnummer hittils. chris: funker phone location også?? nei fungerer med begge deler hos meg. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kjempe telefon. Men sliter med WiFi tilgangen. På PCen har jeg fullt utsalg på tråløst, men på HDH slår omtrent ikke ut. Er det noen som kan forklate meg hvorfor det er slikt? Dette har jeg ikke lagt merke til, har nå prøvd å bevege meg rundt å følge med. Har tom. to streker i bakgården på mitt hjemmenett....noe som er meget meget bra. Flere som syntes samtalelyden under samtaler er fryktelig lav? Sliter med å snakke i telefonen når jeg fks går rundt i oslo, det er trist... Nei, synes samtalelyden er helt fenomenal...både med tanke på kvalitet og volum. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg skal hente min i morgen tidlig. En av tingene jeg gledet meg til var TomTom etter å ha lest dette: http://www.tu.no/forbruker/article264195.ece Men så vidt jeg har forstått er der ingen TomTom med...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå