Daily-Drifter Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 jeg var superforsiktig med telefonen min, hadde den i en egen myyyk lomme på jakka og la den bare riktig vei ned på bordet osv osv. greide å holde den ripefri i en måned ellerno men tok ikke sjansen lenger og fikk silikoncase og en bra skjermbeskytter. to dager etterpå hadde jeg den på fanget når jeg gikk ut av bilen og den gikk rett ned med skjermen først , takket være silikoncasen som går på oversiden også var det ikke noe skade i det hele tatt. er risikosport å bruke en 5000 kroners mobil ubeskytta hvis det betyr noe for deg at den ikke ser veldig slitt ut.. kan ikke engang se at jeg har på skjermbeskyttern og den svarte silikon casen er god å holde i.tar 1 sekund og ta av og på hvis man skulle ha et sært behov for å holde i stålet igjen. Lenke til kommentar
BBerry Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Hei. Først, er det noen mulighet for å få Adobe-filer inn i "Reader"? For det andre virker det som "roter skjermen automatisk" funksjonen har klikket, for når jeg huker av for roter automatisk, så er skjermen konstant sidelengs, noe som er jævla irriterende. Tips, anyone? Endret 4. januar 2011 av BBerry Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har noen prøvd å spille av 720? Prøvde med en episode av Boardwalk empire gjennom Vplayer. Det endte med slowmotion og sprakete lyd Vplayer støtter ikke hardware-akselerasjon. Konverter videoen til mp4, og spill den av i standardspilleren. Da skal det fungere uten problemer. Lenke til kommentar
ronnyenk Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fikk DHD i posten fra nettbutikken til Netcom i dag. De skriver at telefonene er operatørlåst, og det var klistet et klistremerke på esken om at den var operatørlåst, men onecall simkortet virket uten problemer. Så vet dere det 1 Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Igår "døde" mitt minnekort. Noe J%"¤!&/# irriterende, noen som har opplevd dette, jeg har satt den i en konverterer, men dataen vil heller ikke lese minnekortet? noen som har en god ide, lå noen videofiler der jeg skulle gjerne hatt Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei. Lurer litt på om dere bruke Skjermbeskyttelse?? Har hatt min DHD nå i 2 uker, og lurer på om det kan være lurt å sette på skjermbeskyttelse. Har noen erfaring med Zagg Invisible Shield eller HTC sin originale? Hva anbefales. Zagg sin skjermbeskyttelse er veldig myk og relativt tykk. For meg ble det helt feil med den myke plasten som sugde til seg fingrene så de ble tunge å dra over skjermen i tillegg til at skjermens følsomhet ble redusert. Hardere beskyttlese fungerer bedre for meg. Nå har jeg ingen og det hadde jeg heller ikke på Hero det siste året. DHD er mer utsatt enn Hero så jeg vurderer en beskyttlese til denne. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvilken case/silikon etc bruker dere/anbefaler dere? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei. Først, er det noen mulighet for å få Adobe-filer inn i "Reader"? For det andre virker det som "roter skjermen automatisk" funksjonen har klikket, for når jeg huker av for roter automatisk, så er skjermen konstant sidelengs, noe som er jævla irriterende. Tips, anyone? Programmet som heter Reader tror eg er noe du kjøper ebøker med og leser dem. Til PDF-filer har du ett program som heter Adobe reader Lenke til kommentar
deterikkestygtåpeke Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har brukt DHD i to uker og merker allerede at skjermen "knirker" når jeg trykker på den, for de meste i hjørnene... Det virker nesten som at skjermen er ødelagt, men er like følsom på touch fortsatt. Er det noen andre som har opplevd at skjermen lager knirkelyd når man trykker litt hardere enn normalt? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei. Lurer litt på om dere bruke Skjermbeskyttelse?? Har hatt min DHD nå i 2 uker, og lurer på om det kan være lurt å sette på skjermbeskyttelse. Har noen erfaring med Zagg Invisible Shield eller HTC sin originale? Hva anbefales. Zagg sin skjermbeskyttelse er veldig myk og relativt tykk. For meg ble det helt feil med den myke plasten som sugde til seg fingrene så de ble tunge å dra over skjermen i tillegg til at skjermens følsomhet ble redusert. Hardere beskyttlese fungerer bedre for meg. Nå har jeg ingen og det hadde jeg heller ikke på Hero det siste året. DHD er mer utsatt enn Hero så jeg vurderer en beskyttlese til denne. HTC sin er veldig fin og hard. Merker så godt som ingen forskjell med og uten beskyttelse. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nå har det gått rundt 60 timer siden lading, med relativt lite bruk, noen få (5-6) meldinger og slått av og på skjermen noen ganger og sånt, men har fortsatt 75 % batteri igjen! Jeg får også beskjed om når jeg mottar meldinger Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har brukt DHD i to uker og merker allerede at skjermen "knirker" når jeg trykker på den, for de meste i hjørnene... Det virker nesten som at skjermen er ødelagt, men er like følsom på touch fortsatt. Er det noen andre som har opplevd at skjermen lager knirkelyd når man trykker litt hardere enn normalt? Man skal jo ikke trykke på skjermen, dette var noe man gjorde når man hadde Touch Resistive skjermer. I og med at det er Touch Capacitive på DHD trenger man jo kun å berøre skjermen såvidt. Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Nå har det gått rundt 60 timer siden lading, med relativt lite bruk, noen få (5-6) meldinger og slått av og på skjermen noen ganger og sånt, men har fortsatt 75 % batteri igjen! Jeg får også beskjed om når jeg mottar meldinger Er det med 1.72.405.3 Endret 5. januar 2011 av deepstar Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ja. Har 69 % nå. Den sluker ikke mye batteri når jeg ikke bruker den. Har også noen aplikasjoner som kjører i bakgrunnen, som gule sider, yr widget update, batteryWidget, 3G watchdog ++ Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ser at det oppleves bugs med den nye oppdateringen. Det jeg selv har opplevd er at sms notification saken kødder. Jeg har fikset det ved å innstallere GO SMS istedet. Faktisk ett meget godt alternativ Ellers kan jeg ikke si at jeg har opplevd stort mer. Batteritiden min føles faktisk litt dårligere nå, men duger å lade en gang i døgnet fortsatt. En annen ting som drar batteritid hos meg, er YR app'en, som jeg ikke bruker lenger Må jeg rett og slett avinnstallere den, selv om jeg ikke bruker widgeten, for å få den stoppet? Jeg registrerer også at sync symbolet popper og med jevne mellomrom. Kanskje hvert 10 sec eller noe, og da bare så vidt jeg rekker å se den, før den forsvinner igjen. Er det flere som ser dette? Kan jo tenkes at det er YR som gjør dette, og derav batteribruk...? Lenke til kommentar
zagadka Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg opplever også mye av det samme etter siste oppdatering; batteriet tappes ganske mye raskere (USB debug står fremdeles på, har også slått av og på igjen) og synkronisering mot Exchange og Google kalendere bruker ofte veldig lang til på oppgaven. Lenke til kommentar
nordang Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Jeg opplever også mye av det samme etter siste oppdatering; batteriet tappes ganske mye raskere (USB debug står fremdeles på, har også slått av og på igjen) og synkronisering mot Exchange og Google kalendere bruker ofte veldig lang til på oppgaven. Har du forsøkt å fjerne HTC Sense sync-> restarte telefonen for så å legge det inn igjen? Endret 5. januar 2011 av nordang Lenke til kommentar
76aki Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har nettopp vore på posten å henta min Desire HD. Den ligger no til lading, kor lenge skal den laddast første gangen ? Til ein får grønt lys ? I pakken frå Telenor sto der att ein skal ladde 12 timar, men fryktar det er ei generell veiledning ? Mvh 76Aki Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Finnes det noen mulighet for å bruke volumknappen for å skifte sanger med? Kunne dette på Hero'en min og det var ekstremt praktisk når jeg kjører så jeg slipper å se ned på skjermen hver gang jeg skal bytte sang. Lenke til kommentar
Oystrom Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Hvilken case/silikon etc bruker dere/anbefaler dere? Har anbefalt den tidligere, men Otterbox Commuter for Desire HD er helt fantastisk. Den gjør ikke mobilen nevneverdig større samtidig som den gir meget god beskyttelse og ser helt rå ut. I pakken følger det med plastikkfilm for skjermbeskyttelse og en pussefille. Dekselet i seg selv består av silikon og et ytre plastikkskjold Endret 5. januar 2011 av Oystrom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå