Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle meldingene mine forsvant også etter en stund etter siste oppdatering, men etter noen dager kom alle fra før oppdateringen tilbake. De var blitt lagret i HTC Sense, men alle etter oppdateringen kom ikke tilbake pga HTC Sense ble logget av når telefonen ble oppdatert.

Så antar at det går greit å oppdatere telefonen mtp meldingene så lenge du sjekker at du er koblet til HTC Sense etterpå (under Oppsett).

:)

Forresten, noen andre som sliter med at telefonen vibrerer uten grunn?

Endret av QwertyC
Lenke til kommentar

Alle meldingene mine forsvant også etter en stund etter siste oppdatering, men etter noen dager kom alle fra før oppdateringen tilbake. De var blitt lagret i HTC Sense, men alle etter oppdateringen kom ikke tilbake pga HTC Sense ble logget av når telefonen ble oppdatert.

Så antar at det går greit å oppdatere telefonen mtp meldingene så lenge du sjekker at du er koblet til HTC Sense etterpå (under Oppsett).

Ja min vibrerer også sånn plutselig. Farsken

Lenke til kommentar

Ja min vibrerer også sånn plutselig. Farsken

Min også -_-

Lenke til kommentar

Er det slik å forstå at man ikke burde oppgradere telefonen til siste patch? Virker som mange har problemer.

Hei...

Har instalert den siste patchen, og etter det har det oppstått en rekke problemer både med meldingsvarsling, oppdatering av e-post o.s.v.

Så hvis mobilen din fungerer fint med den forrige, styr unna, eller vent med å oppdatere til den nyeste...

Lenke til kommentar

Er det slik å forstå at man ikke burde oppgradere telefonen til siste patch? Virker som mange har problemer.

Hei...

Har instalert den siste patchen, og etter det har det oppstått en rekke problemer både med meldingsvarsling, oppdatering av e-post o.s.v.

Så hvis mobilen din fungerer fint med den forrige, styr unna, eller vent med å oppdatere til den nyeste...

Merkelig for her fungerer alt fint etter siste Patch.

Lenke til kommentar

Hei...

Merkelig for her fungerer alt fint etter siste Patch.

Vel, problemene er mest gjelende ved melding av motatt SMS eller MMS... Denne kan komme timer eller dagen etter at meldingene er sendt, hvis de i det hele tatt kommer....

Skal prøve å reinstalere prog. oppdateringen for å se om det hjelper...

Lenke til kommentar

Når jeg lagrer et bilde jeg har mottatt på mail, hvordan kan jeg da vise det bildet på telefonen senere? Det dukker ikke opp i Gallery eller noe annet sted..

Tror det legger seg i en "mail attachment" mappe på minnekortet. Du kan enten bruke en file folder explorer program, ellers så skal bildene dukke opp i galleri programmet.

Lenke til kommentar

Har også pixel feil på min. En Fin Fet grønn en som lyser opp.

Googlet litt rundt og jeg er visst ikke alene...

Noen mener en Iso standard krever flere enn en pixel for å få bytte.

Noen har sendt inn til htc, ventet noen uker og fått den i retur uten fix.

Jeg har kjøpt min hos Tele2, levert fra moobi.

Kontaktet Elkjøp, og de krever flere enn tre pixler for bytte.

Samsung har null toleranse og bytter uten problemer.

Uklar policy hos HTC om de bytter?

Er det forhandlerne som vurderer hvem som skal få byttet?

Jeg fikk som sagt byttet min flere ganger, så lenge det var innen de 7 dagene. Men siste gang nå, så sa Elkjøp at jeg måtte heve kjøpet eller leve med det....

Snakket med HTC i dag, og de sa hev kjøpet, kjøp et annet sted. Og at det ikke skulle være sånn. Og jeg presiserte en pixel.

Lenke til kommentar

Hei. Lurer litt på om dere bruke Skjermbeskyttelse?? Har hatt min DHD nå i 2 uker, og lurer på om det kan være lurt å sette på skjermbeskyttelse. Har noen erfaring med Zagg Invisible Shield eller HTC sin originale? Hva anbefales.

Er ellers veldig fornøyde med mobilen, bortsett fra at jeg syns den ringer litt lavt. Har ikke noe videre problem med batterikapasiteten heller. Jeg lader ca annenhver natt, og da brukes den til endel mail og telefonsamtaler.

Endret av BjørnarBA
Lenke til kommentar

Jeg har også problemer med minnekortet, men fant ut nå at jeg hadde fått tilsendt ett Samsung kort. Noen tips om hvordan jeg skal få tilsendt ett nytt fortest mulig?

OG, jeg får ikke koblet mobilen min til 3G nettet. Hvis jeg skal synce, å på nett, laste ned apps osv MÅ jeg være tilkoblet wi-fi, noe som har samme problemet eller noen som kan hjelpe?:O

Hei. Lurer litt på om dere bruke Skjermbeskyttelse?? Har hatt min DHD nå i 2 uker, og lurer på om det kan være lurt å sette på skjermbeskyttelse. Har noen erfaring med Zagg Invisible Shield eller HTC sin originale? Hva anbefales.

Er ellers veldig fornøyde med mobilen, bortsett fra at jeg syns den ringer litt lavt. Har ikke noe videre problem med batterikapasiteten heller. Jeg lader ca annenhver natt, og da brukes den til endel mail og telefonsamtaler.

Du MÅ ha det, hvis ikke blir skjermen veldig fort ødelagt!

Jeg selv har kjøpt beskyttelse fra komplett.no ;)

Lenke til kommentar

Du MÅ ha det, hvis ikke blir skjermen veldig fort ødelagt!

Jeg selv har kjøpt beskyttelse fra komplett.no ;)

Har du testet?

Jeg har hatt den siden den kom, uten beskyttelse. Sykt deilig å ikke ha noe utenpå skjermen. Og den er like fin. Spør heller hvordan du behandler telefonen din.

Endret av Stratos
Lenke til kommentar

Har ikke en ripe på skjermen, og jeg bruker ingen beskyttelse. I mine øyne er ikke det nødvendig, om du ikke bevisst putter den i lomma sammen med nøkler, skruer etc hele tiden.

Ikke jeg heller, men jeg bruker dem med det futteralet jeg fikk med til min HD2, fant det ikke igjen når jeg solgte den, men fant det igjen senere og det passer ypperlig til DHD :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...