HDlol Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen som har fått bestilt seg Otterbox? Mastercardet OG VISA kortet mitt blir nektet hver gang jeg bestiller. Noen som har slitt med dette? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hjelp meg I det siste så har telefonen min SLUKT strøm, vet at dette har hvert ett hett tema her inne! Men er ikke vanlig at telefonen min er TOM for strøm kl 14.00 når den er FULL lada kl 09.00 !! Når jeg sjekker hva som bruker strøm så er det operativsystemet som bruker 68% og det uten at jeg har brukt telefonen i det hele tatt, ikke EN samtale og ikke EN sms. Hva er det som bruker så sinnsykt mye batteri når telefonen ligger i lommen og ikke blir brukt ?? Sparer ellers på alt som kan trekke strøm, som skjerm, auto synk osv.... Regner med du har slått på USB debugging? Hvis ikke kan det være "INIT-bug'en". Andre ting som er kjente problemer (ikke opplevd selv), men bare hatt telefonen i 2 uker er at kalenderen sluker strøm (facebook-sync), og HTC Sense Sync. Det kan hjelpe å skru av og på synkronisering. Kan jo også være ett tilfeldig heng på ett program eller widget, da kan du ta en restart av telefonen og det løser problemet. Sjekk også at du har siste oppdatering inne, den skal visstnok hjelpe på batterilevetid. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Brude kanskje lages en liste over metoder for å unngå sluking av strøm og hvordan man sparer strøm, og legge den i førstepost, hvis noen har kompetanse nok til det Er en del spørsmål om det, og det blir litt enklere å ha alle tips på et sted så man slipper å bla gjennom tråden. Blir lettere å henvise til det hvis det ligger samla på ett sted også. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er det noen her som kjører IGO8 navigasjon på Desire HD her? Jeg står å vipper mellom ny Desire HD eller fikse en HD2, men IGO8 er et must Lenke til kommentar
SvenØ Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hjelp meg I det siste så har telefonen min SLUKT strøm, vet at dette har hvert ett hett tema her inne! Men er ikke vanlig at telefonen min er TOM for strøm kl 14.00 når den er FULL lada kl 09.00 !! Når jeg sjekker hva som bruker strøm så er det operativsystemet som bruker 68% og det uten at jeg har brukt telefonen i det hele tatt, ikke EN samtale og ikke EN sms. Hva er det som bruker så sinnsykt mye batteri når telefonen ligger i lommen og ikke blir brukt ?? Sparer ellers på alt som kan trekke strøm, som skjerm, auto synk osv.... Regner med du har slått på USB debugging? Hvis ikke kan det være "INIT-bug'en". Andre ting som er kjente problemer (ikke opplevd selv), men bare hatt telefonen i 2 uker er at kalenderen sluker strøm (facebook-sync), og HTC Sense Sync. Det kan hjelpe å skru av og på synkronisering. Kan jo også være ett tilfeldig heng på ett program eller widget, da kan du ta en restart av telefonen og det løser problemet. Sjekk også at du har siste oppdatering inne, den skal visstnok hjelpe på batterilevetid. Takker for forslag, men har gjort alle disse tingene tidligere.. men tlf ble brått veldig sugen på MASSE strøm. Har restartet flere ganger uten noe bedring! Brude kanskje lages en liste over metoder for å unngå sluking av strøm og hvordan man sparer strøm, og legge den i førstepost, hvis noen har kompetanse nok til det Er en del spørsmål om det, og det blir litt enklere å ha alle tips på et sted så man slipper å bla gjennom tråden. Blir lettere å henvise til det hvis det ligger samla på ett sted også. Hadde vært det beste som kunne skjedd dette forumet Lenke til kommentar
SvenØ Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er det så ille at man må slette htc sense kontoen for å få strømbruken til å gå ned ? operativsystemet ligger jo på nesten 70% uten bruk av tlf i det hele tatt.. Merkelig at den siste oppdateringen skal skape slike problemer!! Noen som vet om andre løsninger uten å slette sense kontoen.. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er det noen her som kjører IGO8 navigasjon på Desire HD her? Jeg står å vipper mellom ny Desire HD eller fikse en HD2, men IGO8 er et must Jeg kjører Sygic Mobile som er omtrent som Tomtom Lenke til kommentar
Kjell-Egil Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har også problemer med minnekortet, men fant ut nå at jeg hadde fått tilsendt ett Samsung kort. Noen tips om hvordan jeg skal få tilsendt ett nytt fortest mulig? OG, jeg får ikke koblet mobilen min til 3G nettet. Hvis jeg skal synce, å på nett, laste ned apps osv MÅ jeg være tilkoblet wi-fi, noe som har samme problemet eller noen som kan hjelpe?:O Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ønsker å legge filmer og serier over på mobilen, men hvor bør disse egentlig legges? Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ønsker å legge filmer og serier over på mobilen, men hvor bør disse egentlig legges? Kan legges praktisk talt hvor som helst på minnekortet men for din egen del er det jo greit å organisere det. Lenke til kommentar
knm Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Takker for forslag, men har gjort alle disse tingene tidligere.. men tlf ble brått veldig sugen på MASSE strøm. Har restartet flere ganger uten noe bedring! For hver restart må jeg slå av synkroniseringen av kontakter for Facebook for HTC Sense. Den starter opp og går og går så snart jeg restarter og tapper batteriet. Når denne er avslått holder batteriet etterhvert bare lengre og lengre. Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei ! Noen som har kjøpt den fra nettbutikken til Netcom en av de siste dagene og sjekket om den er operatørlåst ? Eller noen som har en iphone 4 liggende og vil bytte bort mot 1 av de 2 nye DHD jeg har Trenger en iphone også til programutvikling på begge plattformer..... Lenke til kommentar
osmano Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er det noen her som kjører IGO8 navigasjon på Desire HD her? Jeg står å vipper mellom ny Desire HD eller fikse en HD2, men IGO8 er et must Liker også Igo8. Dessverre tror jeg ikke det finnes for Android. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Er det noen her som kjører IGO8 navigasjon på Desire HD her? Jeg står å vipper mellom ny Desire HD eller fikse en HD2, men IGO8 er et must Liker også Igo8. Dessverre tror jeg ikke det finnes for Android. Det finnes "Problemet" er att jeg har lest att IGO8 ikke kjører så godt på Android, men kunne tenkt å fått litt mer info om dette. Endret 3. januar 2011 av Simkin Lenke til kommentar
SvenØ Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Takker for forslag, men har gjort alle disse tingene tidligere.. men tlf ble brått veldig sugen på MASSE strøm. Har restartet flere ganger uten noe bedring! For hver restart må jeg slå av synkroniseringen av kontakter for Facebook for HTC Sense. Den starter opp og går og går så snart jeg restarter og tapper batteriet. Når denne er avslått holder batteriet etterhvert bare lengre og lengre. Det går jo ann å slå av sinc helt da ! skrur seg aldri på igjen da, med mindre du ikke gjør det selv Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tips til dere som trenger større minnekort enn det som følger med: SanDisk 16GB til £16.99 Bra pris! Det kommer under 200 kroners-grensa også, selv med shipping Bestilte nettopp et selv. Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tips til dere som trenger større minnekort enn det som følger med: SanDisk 16GB til £16.99 Bra pris! Det kommer under 200 kroners-grensa også, selv med shipping Bestilte nettopp et selv. Merk at det er klasse 2, ikke så raskt, men jeg har ikke hatt problemer med å spille av divx-filmer uten hakking fra mitt standard kort, som vel er samme klasse. Så sikkert verdt et forsøk! Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Tips til dere som trenger større minnekort enn det som følger med: SanDisk 16GB til £16.99 Bra pris! Det kommer under 200 kroners-grensa også, selv med shipping Bestilte nettopp et selv. Merk at det er klasse 2, ikke så raskt, men jeg har ikke hatt problemer med å spille av divx-filmer uten hakking fra mitt standard kort, som vel er samme klasse. Så sikkert verdt et forsøk! En person i forumet testet class 2 og class 6 på DHD, ingen forskjell sa han. Bare se selv lenger bak i tråden. 16GB holder i massevis. Endret 3. januar 2011 av deepstar Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Class 2 er jo det som følger med, og siden det funker fint ser jeg ikke noe problem i å kjøpe det igjen. Tenkte dog ikke over hvordan det var å spille av filmer, men virker som det går greit, eller? Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Class 2 er jo det som følger med, og siden det funker fint ser jeg ikke noe problem i å kjøpe det igjen. Tenkte dog ikke over hvordan det var å spille av filmer, men virker som det går greit, eller? Class 2 funker supert det da. Ihvertfall på mine store 125mb mp3 filer og de småe mp4 videoene. Endret 3. januar 2011 av deepstar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå