Sir-Allistair Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Batteriet på min har blitt bedre etter oppdateringen, men nå forsvinner ikke lenger notifications om meldinger selv om jeg har lest de Men uansett, elsker telefonen! Lenke til kommentar
Roybenz Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg hadde 3 døde pixler. Dro til telebutikken og de kunne ikke gi meg ny med en gang. Måtte sende inn og få bekreftelse før de kunne hi meg ny Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Mange er opptatt av å slippe å lade hver natt, og er nærmest litt stolt av å ha en tlf de lader hver 1,5 dag. Poenget mitt er at det er mer pes enn å lade hver natt. Har tilgjengelig ladere "overalt" selv, og så lenge tlf holder minst dagen ut, er jeg glad Dagen ut er målet ja. Og det har skjedd bare en gang at min ikke har klart det. Etter en lang dag med surfing, spilling og filmtitting. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Fikk melding nå om at det var tilgjengelig oppdatering. Men bør jeg laste ned nå, eller vente til feilene er rettet opp? Hva er egentlig forandret? Bortsett fra bedre batterilevetid på noen.. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nå har det FA*N med skjedd med meg og. Telefonen begynte å henge litt, og plutselig var ALLE meldinger vekke :O Noen som har funne ut hva dette kan komme av? :O Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Noen som vet om en nettside hvor jeg kan kjøpe minnekort billig? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nå har det FA*N med skjedd med meg og. Telefonen begynte å henge litt, og plutselig var ALLE meldinger vekke :O Noen som har funne ut hva dette kan komme av? :O Det viser seg at det mest sannsynlig er Sense Sync som sletter SMSene. Lenke til kommentar
Lotzen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hei! Fikk meg Desire HD til jul, og har ikkje akkurat lært meg alt en kan gjere på den enda. Gjekk innpå HTC Sense no, har laga til en konto der på mobilen, og tenkte eg skulle sjå om eg kunne finne igjen mobilen min der inne. Men der stod det at plasseringen var ukjend. Kva skal eg gjere for at denne skal virke? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nå har det FA*N med skjedd med meg og. Telefonen begynte å henge litt, og plutselig var ALLE meldinger vekke :O Noen som har funne ut hva dette kan komme av? :O Det viser seg at det mest sannsynlig er Sense Sync som sletter SMSene. How? Why? :O Er det en feil noen plass? Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Watchdog og 3G Watchdog er vel de appsene som folk flest bruker på DHD ? Lenke til kommentar
longsao Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg hadde 3 døde pixler. Dro til telebutikken og de kunne ikke gi meg ny med en gang. Måtte sende inn og få bekreftelse før de kunne hi meg ny Var det innen 7 dager..? Elkjøp var ikke keen på å gi meg ny i dag, gitt. "Hev kjøpet eller lev med det" hahaha. Lever med det. har dog kontaktet HTC og håper på noe plaster derfra. Lykke til. Jeg får nok ikke fikset min. . . med mindre jeg sender den inn.. arrrghh. hater å være uten telefonen min. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Batteriet på min har blitt bedre etter oppdateringen, men nå forsvinner ikke lenger notifications om meldinger selv om jeg har lest de Men uansett, elsker telefonen! Jeg lastet ned GO SMS fra Market, og bruker den i stedet til dette er fikset...faktsik er GO SMS ganske kuult og bra erstatning Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg hadde 3 døde pixler. Dro til telebutikken og de kunne ikke gi meg ny med en gang. Måtte sende inn og få bekreftelse før de kunne hi meg ny Var det innen 7 dager..? Elkjøp var ikke keen på å gi meg ny i dag, gitt. "Hev kjøpet eller lev med det" hahaha. Lever med det. har dog kontaktet HTC og håper på noe plaster derfra. Lykke til. Jeg får nok ikke fikset min. . . med mindre jeg sender den inn.. arrrghh. hater å være uten telefonen min. LCD skjermen har blitt levert fra Kina og Sharp mener jeg ha lest...har dette noe med saken å gjøre mon tro? Hvordan vet man hvilken skjerm man selv har? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nå har det FA*N med skjedd med meg og. Telefonen begynte å henge litt, og plutselig var ALLE meldinger vekke :O Noen som har funne ut hva dette kan komme av? :O Det viser seg at det mest sannsynlig er Sense Sync som sletter SMSene. How? Why? :O Er det en feil noen plass? Jeg finner selvfølgelig ikke den tråden angående dette nå, men den ligger på XDA. Det viser seg dog at dette er en kjent feil i Android, og at Sense Sync kan også slette alle SMSene dine. Flere har rapportert at SMSene ikke forsvinner mer etter at de har slettet Sense Sync. Watchdog og 3G Watchdog er vel de appsene som folk flest bruker på DHD ? Jepp, jeg bruker begge og de fungerer veldig bra Jeg ser at det er flere som klager på nøyaktigheten til skjermen når man trykker. Jeg kom over noe interessant nå isted som jeg ikke visste om. Det er kalibrering av tastaturet. Gå inn på Innstillinger-->Språk og tastatur-->Touch Input-->Tekstinntasting-->Kalibreringsverktøy Vips! så er det enda bedre å skrive på telefonen 1 Lenke til kommentar
ronnyenk Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Noen som har handlet DHD fra nettbutikken til netcom.no? Er telefonene operatørlåst? Får man låst den opp av kundeservice? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Noen som har handlet DHD fra nettbutikken til netcom.no? Er telefonene operatørlåst? Får man låst den opp av kundeservice? Min var nå ikke operatørlåst og skulle du få en som er det så låser de opp ja, samme som Telenor gjør Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Har noen av dere hadd dette probleme før "Montert Skrivebeskyttet (Mounted Read Only )". Og isåfall hvordan fiksett dere det. Lenke til kommentar
ronnyenk Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Noen som har handlet DHD fra nettbutikken til netcom.no? Er telefonene operatørlåst? Får man låst den opp av kundeservice? Min var nå ikke operatørlåst og skulle du få en som er det så låser de opp ja, samme som Telenor gjør Var det svaret jeg ville ha Endret 31. desember 2010 av ronnyenk Lenke til kommentar
Roybenz Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg hadde 3 døde pixler. Dro til telebutikken og de kunne ikke gi meg ny med en gang. Måtte sende inn og få bekreftelse før de kunne hi meg ny Var det innen 7 dager..? Elkjøp var ikke keen på å gi meg ny i dag, gitt. "Hev kjøpet eller lev med det" hahaha. Lever med det. har dog kontaktet HTC og håper på noe plaster derfra. Lykke til. Jeg får nok ikke fikset min. . . med mindre jeg sender den inn.. arrrghh. hater å være uten telefonen min. Ja det var dagen etter jeg kjøpte den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå