Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan anbefale bra skjermbeskytter osv? og sider hvor jeg kan bestille slik? sånn invisible shield eller hva det heter. Har ikke kjøpt før, så har ingen erfaringer.

på forhånd takk

Jeg vil tro at det er nevnt MINST 10 ganger i denne tråden....

Lenke til kommentar

I går klikka telefonen helt. Fekk verken skrive ny melding eller lese gamle. Nappa ut simkortet og starta på nytt eit par gangar, og no er alle meldingane som var på telefonen vekke. Men eg kan jo skrive nye.

Feilmelding var noke med at "ein prosess for mms ikkje kjørte" eller noko i den dur. Noken som veit kva som har skjedd her, og om eg kan forvente at dette skjer igjen? Absolutt alle meldingane er vekke, men e-posten er ikkje rørt.

Lenke til kommentar

I går klikka telefonen helt. Fekk verken skrive ny melding eller lese gamle. Nappa ut simkortet og starta på nytt eit par gangar, og no er alle meldingane som var på telefonen vekke. Men eg kan jo skrive nye.

Feilmelding var noke med at "ein prosess for mms ikkje kjørte" eller noko i den dur. Noken som veit kva som har skjedd her, og om eg kan forvente at dette skjer igjen? Absolutt alle meldingane er vekke, men e-posten er ikkje rørt.

Ser ut som endel har problemer med det, kan virke at det har noe med Htcsense serveren å gjøre. Last ned en app som tar backup av sms/mms til gmail kontoen din.

Lenke til kommentar

Ser ut som endel har problemer med det, kan virke at det har noe med Htcsense serveren å gjøre. Last ned en app som tar backup av sms/mms til gmail kontoen din.

Ok. Takk for tipset

Lenke til kommentar

Størrelsen er ingen problem i en bukselomme etter hva jeg har erfart.

Er du vant til store ting i buksa de så er det ingen problem ;) Har alltid hatt noe stort der så merker ingen forskjell :dribble::tease:

Håhåhå, TMI, mann. Problemet er egentlig ikke så mye trange lommer. Det er heller små man bør bekymre seg for ettersom telefonen er så slank har det ikke så mye å si om lomma er ganske trang, men som sagt, liten derimot.

Lenke til kommentar

Eneste jeg er misfornøyd med er kalenderen, den spiser batteri og jeg ser at hvis jeg tvinger lukking på kalender så varer batteriet mye lenger. Har også funet ut at hver dag blir det laget en bugreport på ca 4 mb, er dette no som alle har, eller er det noe feil hos meg?

Lenke til kommentar

Eneste jeg er misfornøyd med er kalenderen, den spiser batteri og jeg ser at hvis jeg tvinger lukking på kalender så varer batteriet mye lenger. Har også funet ut at hver dag blir det laget en bugreport på ca 4 mb, er dette no som alle har, eller er det noe feil hos meg?

Har også oppdaget en bugreport selv, men bare kommet en....lurer fælt på hva det er :hmm:

Lenke til kommentar

Den kan være litt upraktisk med tanke på at den blir litt stor å skrive meldinger på med en hånd, ellers er størrelsen nydelig når man vil se film på flyet :D

Finnes det faktisk noen som skriver meldinger med en hånd på en smarttelefon nå om dagen?

Jeg gjør det ikke en gang på en gammel Sony Ericsson W telefon med taster....

Lenke til kommentar

Den kan være litt upraktisk med tanke på at den blir litt stor å skrive meldinger på med en hånd, ellers er størrelsen nydelig når man vil se film på flyet :D

Finnes det faktisk noen som skriver meldinger med en hånd på en smarttelefon nå om dagen?

Snur mobilen og skriver med begge tomlene på det lange tastaturet. Går som en drøm selv om jeg ikke er vant til det enda. :o

Christian

Lenke til kommentar

Snur mobilen og skriver med begge tomlene på det lange tastaturet. Går som en drøm selv om jeg ikke er vant til det enda. :o

Christian

Gå på gata og bær en pose mens du skriver den samme meldingen med en hånd, jo det er noen som fortsatt har behov for å kunne navigere telefonen med en hånd, jeg er en av dem og Desire er akkurat så dette går.

/Espen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...