Chr1stian Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Min SE er mer enn 3 år gammel og har ikke outlook. Søk etter bilder på google på den, så skjønner du hva jeg mener. xD Christian Lenke til kommentar
ruhju Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som har funnet en bilholder med lader(at micro usb`en sitter fast i docken) som ikke koster skjorta. Sjekk på http://www.brodit.se/ Lenke til kommentar
kadabriel Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 kjapt spørsmål det står sikkert her en eller annen plass men finner det ikke. hvordan rooter jeg denne telefonen?? har noen prøvd og jailbreake ps3 med denne? takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Last ned VISIOnary r12 http://android.modaco.com/content/htc-desire-hd-desirehd-modaco-com/320722/10-nov-r12-test-visionary-one-click-root/ Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som vet om det går ann å bruke readern til å lese av egne pdf filer? Eller gjelder det kun bøker som er kjøpt via den bokbutikken i readern? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Hvordan fungerer egentlig htcsense.com? Står pålogginsinformasjon osv der, men ikke registrer ny bruker. Og så står det "Ny i HTC Sense?", men ingen JA knapp eller lignende. Men husker jeg laget en gmail konto når je slo på tlf for første gang. Er det denne som skal brukes? Isåfall så funket det ikke. :/ Den norske siden er litt mangelfull ved registrering ja. For det første så finnes det ingen "Lag konto", kun login som du sier. Du kan da enten registrere deg via hvilken som helst språk eller enkelt bytte ut EN (for engelsk) med NO (for norsk) i adressen. Da kommer du til denne siden: https://www.htcsense.com/no#account/create Da vil du merke at øverst står det HOME og ikke epost som det gjør på den engelske. Du må uansett gjøre ferdig registreringen på telefonen, så du kan like så godt gjøre alt på den til å begynne med. Ikke minst fordi "captcha"-en på nettet kan være vrien å få til! Da mener jeg de to ordene som blir tilfeldig generert og som du må skrive inn i boksen under bildet av dem. Gmail har ingenting med htcsense.com å gjøre. Siden Android (som er det mobile operativsystemet på DHD) er tett knyttet opp mot Google og deres tjenester, må du ha en Google konto for å bruke bl.a. Market. Du får også tilgang til epost, kalender, docs etc. Men du kan også velge å benytte andre tjenester. F.eks. Windows Live (Hotmail) eller Exchange via jobben. Ev. videresende all mail fra disse til Gmail som mange velger å gjøre. Lykke til! Takker for godt og utfyldig svar Skal prøve dette nå Det funker å ringe til telefonen. Er det trygt å prøve å låse den? Hva om den ikke blir låst opp igjen :O Fekk opp denne meldingen også: "Telefonsporing" er i øyeblikket deaktivert. Av sikkerhetsårsaker må du gå til telefonen for å aktivere denne funksjonen i Innstillinger >> Min Plassering >> Telefonsporing." Desse innstillingene er innpå et gps program regner jeg med? Endret 18. november 2010 av Bllink Lenke til kommentar
Kloakslam Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ja var klar over at noen hadde fått telefon med glippen, men at aluminiumen som stikker lengre ut enn plasten på siden er helt på tryne. Har kontaktet HTC og saken ligger inne til behandling. Dette er da over en uke siden og har ikke hørt noe mer.. Hvorfor har du kontaktet HTC? Send / lever den der du kjøpte den og si at slik skal du ikke ha det. Be dem fikse det eller skaff deg en ny. Enkelt og greit. Capiche? Bestilte hos MPX, men de må vel ta saken videre til HTC visst det er reklamasjon så er vel like greitt å hoppe over et ledd. De skulle se på saken og vurdere hva de skulle gjøre(jeg sendte med et bilde). Tenkte jeg skulle kontakte de senere i uken visst jeg ikke hører noe fra de snart. Du må igjennom MPX uansett så det der er bare waste of time. Hvis du ikke er råheldig og får til en deal med HTC om å bytte i butikk. Noe som er bortimot utenkelig. Send den inn til MPX straks. Det er raskest og best. Tok kontakt med MPX i går som du sa, og fikk beskjed om at de kjappeste og beste var og kontakte HTC direkte. De måtte sende bilder eller telefon videre uansett så det ble lettere for alle parter og kontakte direkte. Og i dag fikk jeg telefon fra HTC. Saken var ferdig behandlet og et nytt bakdeksel blir sendt i posten i morgen. Satser på at det har litt bedre passform Noen flere som har reklamert på bakdekselet? Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 En "Alert" i Watchdog lite har vist meg en advarsel om dette programmet 3-4 ganger: com.htc.bgp service 70,1 % Er det den såkalte init-buggen? Har noen problemer når det gjelder batteriet. Idag hold det fra 07.00 til litt før 14.00. Det er litt dårlig. Noen smarte innstillinger for å spare batteri? Christian Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 En "Alert" i Watchdog lite har vist meg en advarsel om dette programmet 3-4 ganger: com.htc.bgp service 70,1 % Er det den såkalte init-buggen? Har noen problemer når det gjelder batteriet. Idag hold det fra 07.00 til litt før 14.00. Det er litt dårlig. Noen smarte innstillinger for å spare batteri? Christian Alle mine smarttelefoner har jeg alltid skrudd av 3G, og bare brukt GSM nettet. Hjalp veldig på min N95. Lenke til kommentar
Kim H. Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 En "Alert" i Watchdog lite har vist meg en advarsel om dette programmet 3-4 ganger: com.htc.bgp service 70,1 % Er det den såkalte init-buggen? Har noen problemer når det gjelder batteriet. Idag hold det fra 07.00 til litt før 14.00. Det er litt dårlig. Noen smarte innstillinger for å spare batteri? Christian Init-bugen står beskrevet som /init, så det er ikke denne. Lenke til kommentar
kadabriel Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 er det trygt og roote? hva kan gå galt? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) jeg roota min i går, fikk til og med tatt screenshots etterpå han android geeken jeg kjenner sa at det ikke var noe risk før man flasher til annen rom. valgte å tro på det for å få roota hehe hatt tlf i 24 timer nå og må si den imponerer stort. kom fra nokia e71 og skal ALDRI ha symbian igjen. Han android geeken viste meg en side der de hadde custom roms som visstnok eliminerer den lille lag`en man får innemellom og kan også gi lengre batteritid. Det kommer visst et større batteri snart også man kan oppgradere med. noen andre her som har problemer med wifi, min holder seg for det meste bare på en strek. på iPaden så har jeg full styrke, hadde ingen problemer med desire heller... Har også lagt merke til at eg ofte har litt dårligere WiFi-dekning enn eg hadde på Desire. Min har knallbra wifi hele tiden. testa på jobben istad mot en galaxy S mot samme AP og han hadde 1/3 mens jeg hadde 2/3. Signalstyrken på vanlig tale er esktremt mye bedre enn de 3 andre telefonene jeg har prøvd der jeg bor. pga armering og tjukke vegger mistet jeg alltid signalet helt der jeg sitter nå med nokia e52 og e71, nå har jeg 3/4 streker på HDH Endret 18. november 2010 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
henning99 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kloakslam Ja jeg har reklamert til MPX for ca 2 uker siden. De skulle bestille et nytt deksel til meg, men har ikke fått noe enda. Har fått tak i silikonomslag til telefonen. Det holder dekselet på plass så merker ikke noe til problemet nå. Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 En "Alert" i Watchdog lite har vist meg en advarsel om dette programmet 3-4 ganger: com.htc.bgp service 70,1 % Er det den såkalte init-buggen? Har noen problemer når det gjelder batteriet. Idag hold det fra 07.00 til litt før 14.00. Det er litt dårlig. Noen smarte innstillinger for å spare batteri? Christian Init-bugen står beskrevet som /init, så det er ikke denne. Hva er det da? Er jo irriterende at den bruker så mye av cpu. Lenke til kommentar
Kim H. Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 En "Alert" i Watchdog lite har vist meg en advarsel om dette programmet 3-4 ganger: com.htc.bgp service 70,1 % Er det den såkalte init-buggen? Har noen problemer når det gjelder batteriet. Idag hold det fra 07.00 til litt før 14.00. Det er litt dårlig. Noen smarte innstillinger for å spare batteri? Christian Init-bugen står beskrevet som /init, så det er ikke denne. Hva er det da? Er jo irriterende at den bruker så mye av cpu. Det er jo bare og aktivere USB-debugging så slipper du dette problemet. (Innstillinger->Applikasjoner->Utvikling) Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Tok kontakt med MPX i går som du sa, og fikk beskjed om at de kjappeste og beste var og kontakte HTC direkte. De måtte sende bilder eller telefon videre uansett så det ble lettere for alle parter og kontakte direkte. Og i dag fikk jeg telefon fra HTC. Saken var ferdig behandlet og et nytt bakdeksel blir sendt i posten i morgen. Satser på at det har litt bedre passform Noen flere som har reklamert på bakdekselet? Jeg har ikke brydd meg, men ser/føler at aluen/dekslet ikke ligger jevnt, og at det blir en kant. Hva gjorde du i praksis/hvem kontaktet du? Og hvilke opplysninger ga du? Kanskje jeg bør sjekke også. Lenke til kommentar
Kloakslam Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg har ikke brydd meg, men ser/føler at aluen/dekslet ikke ligger jevnt, og at det blir en kant. Hva gjorde du i praksis/hvem kontaktet du? Og hvilke opplysninger ga du? Kanskje jeg bør sjekke også. Kontaktet kundeservice til HTC via epost. Skrev detaljert om problemet, og fikk som svar at eg skulle sende inn et par bilder. Fikk et saksnummer for videre henvendelser til HTC gikk via et nettsted som en måtte logge inn på. Egentlig ganske grei prosess. I telefonen i dag sa HTC-mannen at de var klar over problemet og mente at nytt deksel skulle løse det. De har vel fått en del henvendelser om det vil jeg tru, så ser ikke noe grunn til at du ikke skal kontakte de. Er jo bare en bagatell, men er utrolig irriterende :s Lenke til kommentar
magio Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Da var ClockworkMod Recovery lagt inn på mobilen Spent på å se hva devs klarer å få til av ROM fremover! Er vel greiest å vente litt og se hva som kommer istedenfor å flashe de første versjonene som akkurat har kommet ut Lenke til kommentar
petter911 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som har bestilt fra Telenor? jeg gjorde det i underkant av en måned siden..... ikke noe svar fra Telenor om noen ting :/ SKUFFET! Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen burde skrive opp punktvis hvordan man kan forbedre batteritiden på Desire HD og så legge den inn i førstepost. Jeg har opplevd de 2 siste dagene jeg har hatt telefonen at den av og til "henger seg opp". Den laster ikke ned ting jeg ber den om, mottar ikke tekstmeldinger, tar ikke imot "intents" aka Chrome to Phone sider og går litt treigt. Har slått på usb debugg mode nå. Skal se om det hjelper. Hvordan legger jeg musikk og videoer inn på mobilen? Burde være enkelt, men fant ingen enkel måte å flytte en video fra PCen og inn på telefonen.. Prøvde å bruke HTC sync. Lastet det inn fra telefonen og oppdaterte det så på en eller annen måte. Satte telefonen til HTC sync tingen, men den fant det ikke på PCen min. Kjører Windows 7, 64 bit. Christian - håper på svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå