Kleivis Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hva er dette HTC Sense friends greiene? Eg har fått opp 122 contact matches, men eg kjenner da ingen av de. Lenke til kommentar
BBerry Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vet noen hvor lenge (ca) 500mb datatrafikk holder på denne mobilen? I timer? Bare facebook, vg, osv i ny og ne. Miniopera. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Tipper du vil klare deg rundt 2mnd med det litt avhengig av hvor ofte du refresher osv. Jeg har fri bruk og har brukt 650MB på to uker, men jeg har lasta ned veldig mange apps og bruker telefonen ganske mye. Lenke til kommentar
BBerry Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Tipper du vil klare deg rundt 2mnd med det litt avhengig av hvor ofte du refresher osv. Jeg har fri bruk og har brukt 650MB på to uker, men jeg har lasta ned veldig mange apps og bruker telefonen ganske mye. Okei okei. Mange takk; ) Lenke til kommentar
Kjell-Egil Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som har testet "Chrome to phone"? Btw, når jeg først skriver, finnes det en "app" som måler datatrafikk? Vil skaffe meg statistikk over det med en gang jeg får tlf. Snakker da om mb over mobilnett, wifi er ikke interessant. Christian Netcounter måler hvor mye du har brukt på wifi og telefonabnm siste døgn, uka og måneden Lenke til kommentar
nemrih Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) edit: nevermind, fikk det til:) Endret 15. november 2010 av nemrih Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Jeg har brukt 1.8Gb på ca 2.5 uker med denne telefon. Mye live-streaming av musikk, men mye nettlesing, gps bruk og mail (som er knøtt små i forhold til mye annet). I dag har jeg brukt hele 200MB, kun på å surfe på nett Det er dermed ca dobbelt så mye jeg som klarte med min hero. For å si det slik; Laster du ned så mye data som jeg har gjort over 3G i dag, da kan du vinke ha det bra til strømmen Kjell-egil: Og alle andre mulige teller du måtte ønske å sette opp:) Utrolig(!) mye statistikk fra det programmet! Endret 15. november 2010 av Mreinha Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg ble som tidligere sagt skuffet over skjermen. Men ved å bruke Aquarium Free live wallpaper blir det litt mer futt på skrivebordet i alle fall... Lenke til kommentar
Kloakslam Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Er veldig missfornøyd med dekselet til sim- og minnekort. Er en godt synlig glippe mellom plast og alu, men det verste er at på ene siden av telefonen stikker aluminium lengre ut enn plasten. Dette er ganske synlig og lager en skarp kant som er veldig plagsom. Bare jeg som har vert så uheldig eller er det flere som har fått en telefon med like "god" byggekvalitet? Og hvilke signal vises på statusbaren når telefonen er koblet til 3G? Hos meg vises bare E(edge?)og er ganske tregt uansett hvor jeg går. Og dette er i oslo sentrum. Har one call og har slått på roaming men merker ikke noe forskjell selv om jeg er koblet til Network N eller Telenor. Nettverkmodus er satt til auto og aktiver alltid-aktive mobildata står på. Endret 15. november 2010 av Kloakslam Lenke til kommentar
Gega Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er veldig missfornøyd med dekselet til sim- og minnekort. Er en godt synlig glippe mellom plast og alu, men det verste er at på ene siden av telefonen stikker aluminium lengre ut enn plasten. Dette er ganske synlig og lager en skarp kant som er veldig plagsom. Bare jeg som har vert så uheldig eller er det flere som har fått en telefon med like "god" byggekvalitet? Og hvilke signal vises på statusbaren når telefonen er koblet til 3G? Hos meg vises bare E(edge?)og er ganske tregt uansett hvor jeg går. Og dette er i oslo sentrum. Har one call og har slått på roaming men merker ikke noe forskjell selv om jeg er koblet til Network N eller Telenor. Nettverkmodus er satt til auto og aktiver alltid-aktive mobildata står på. Det du sier om den glippen bak på telefonen er jo godt synlig selv på bilder av den som man finner på internett, jeg har ikke selv holdt i en DHD men det virker nesten som at man skimter litt metall gjennom sprekken... om det er så, så er det altfor dårlig av HTC.. Gega Lenke til kommentar
erlendhagen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er veldig missfornøyd med dekselet til sim- og minnekort. Er en godt synlig glippe mellom plast og alu, men det verste er at på ene siden av telefonen stikker aluminium lengre ut enn plasten. Dette er ganske synlig og lager en skarp kant som er veldig plagsom. Bare jeg som har vert så uheldig eller er det flere som har fått en telefon med like "god" byggekvalitet? Og hvilke signal vises på statusbaren når telefonen er koblet til 3G? Hos meg vises bare E(edge?)og er ganske tregt uansett hvor jeg går. Og dette er i oslo sentrum. Har one call og har slått på roaming men merker ikke noe forskjell selv om jeg er koblet til Network N eller Telenor. Nettverkmodus er satt til auto og aktiver alltid-aktive mobildata står på. Det einaste eg har å utsette på byggekvaliteten er den tynne glipa mellom SIMkort/minnekort-dekselet og bodyen. Ellers har eg samme problem med 3G-dekning. Eg venter no på eg nytt SIM-kort, då det gamle er 4-5 år gammalt fra Tele2. Håper det løyser problemet og gir meg 3G-dekning. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er veldig missfornøyd med dekselet til sim- og minnekort. Er en godt synlig glippe mellom plast og alu, men det verste er at på ene siden av telefonen stikker aluminium lengre ut enn plasten. Dette er ganske synlig og lager en skarp kant som er veldig plagsom. Bare jeg som har vert så uheldig eller er det flere som har fått en telefon med like "god" byggekvalitet? Og hvilke signal vises på statusbaren når telefonen er koblet til 3G? Hos meg vises bare E(edge?)og er ganske tregt uansett hvor jeg går. Og dette er i oslo sentrum. Har one call og har slått på roaming men merker ikke noe forskjell selv om jeg er koblet til Network N eller Telenor. Nettverkmodus er satt til auto og aktiver alltid-aktive mobildata står på. prøv å velg telenor sitt manuelt.. føler jeg aldri får 3g dekning på onecall på dems eget nettverk, men hos telenor derimot^^ Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er veldig missfornøyd med dekselet til sim- og minnekort. Er en godt synlig glippe mellom plast og alu, men det verste er at på ene siden av telefonen stikker aluminium lengre ut enn plasten. Dette er ganske synlig og lager en skarp kant som er veldig plagsom. Bare jeg som har vert så uheldig eller er det flere som har fått en telefon med like "god" byggekvalitet? Det einaste eg har å utsette på byggekvaliteten er den tynne glipa mellom SIMkort/minnekort-dekselet og bodyen. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=8979423 Jeg hadde litt av denne selv, men mer eller mindre borte nå Lenke til kommentar
jonsefoss Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kan ikke lese hele komplette kalenderen på gmail i dag.Kun en kalender den standard private funker.Alle kalendere er huket av og det er synkronisert på gmail/kalender det ser ut til å jobbe men visningen er ikke komplett Lenke til kommentar
henning99 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg har også problemer med det dekselet. Løst og knirker med en glippe. Har snakket med MPX som skulle skaffe meg nytt deksel, men det tar nok år og dag. Håper at noen av disse covrene vil holde det på plass. Har bestillt flere men heller ikke kommet. Lenke til kommentar
nordang Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kan ikke lese hele komplette kalenderen på gmail i dag.Kun en kalender den standard private funker.Alle kalendere er huket av og det er synkronisert på gmail/kalender det ser ut til å jobbe men visningen er ikke komplett Bruker telefonen mye batteri? på min hadde jeg samme problemet, gikk inn og slettet alt som lå i Google under synkronisering, nå fungerer den, i tillegg så bruker telefonen mindre batteri. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Herregud, titta innom den andre DHD-tråden for første gang på 35 sider og de diskuterer faen meg ennå leveringstider der. Gud så lei jeg er det maset og gud så glad jeg er for at jeg har ett stk DHD i min favn Lenke til kommentar
Divell Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er det noen som har et tips om en app som gjør bursdager og andre ting fra kalenderen synlig på klokken eller linknende? Hadde noe slikt på min htc hd. Lenke til kommentar
jonsefoss Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kan ikke lese hele komplette kalenderen på gmail i dag.Kun en kalender den standard private funker.Alle kalendere er huket av og det er synkronisert på gmail/kalender det ser ut til å jobbe men visningen er ikke komplett Bruker telefonen mye batteri? på min hadde jeg samme problemet, gikk inn og slettet alt som lå i Google under synkronisering, nå fungerer den, i tillegg så bruker telefonen mindre batteri. Ja den drar mye batteri ,hva mener du med å slette alt som lå i Google? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er det noen som har et tips om en app som gjør bursdager og andre ting fra kalenderen synlig på klokken eller linknende? Hadde noe slikt på min htc hd. Hvis du allerede har bursdagsoppføringer liggende på kalenderen, skal det være kompatibelt med så godt som alle kalender-apps. Kan forøvrig varmt anbefale CalWidget (dog, ikke noe klokke). Har selv brukt noe ala. denne metoden for å kopiere mine Facebook-kontakters bursdager over til Google Calendar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå