Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks

Anbefalte innlegg

Bruk for eksempel ES Filutforsker og hukk av for at du skal gå til / i settings. Da kan du se hva som ligger på internminne inkl "skjulte" mapper. Sjekk også innstillinger - lagring.

Takk for tipset, men fikk ikke så mye ut av det.

Endte opp med å avinstallere et par apps fra internminnet. Plutselig dukka det opp notifications fra alle mulige sosiale media-apps fra flere dager tilbake :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noken som har ein link til ei Norsk guide (nybegynner) for Rooting ?

Har DHD, Android 2.3.5, Sense 3.0 og Programvare nummer 3.12.405.1

Takk på forhand.

Lurer også på dette. Låner for tiden en Desire HD og ble litt skuffet over at Jelly Bean ikke er offisielt sluppet for denne røveren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Lurer også på dette. Låner for tiden en Desire HD og ble litt skuffet over at Jelly Bean ikke er offisielt sluppet for denne røveren.

Samme her! Funnet ut noe enda?

Evt noen andre som har noen lenker til noe jeg kan lese meg opp på for å roote telefonen? :)

Endret av AndyPanda
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fandens oldemor. Hvordan i huleste blir jeg kvitt det at "feil ord" kommer opp i ordbok/autocorrect når jeg skriver?

Skal skrive "som" men i stedet kommer "Søm" opp, selv om jeg trykker som hver gang. Kan jeg slette/korrigere dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min Desire HD har slått seg helt vrang, nå viser den feilmelding om at com.android.phone har "stoppet uventet" hvert 5. sekund (alternativene er "Tving lukking" og "Fortell HTC"). Og jeg får ikke koblet meg på telefonnettet eller gjort noe telefonrelatert. Dette er egentlig kjempemegakrise i og med at jeg skal ut og reise om 45 minutt. Har prøvd å restarte telefonen. Noen som vet hvordan man fikser?

Hadde samme problem før, dog ikke hvert 5. sek, men mer som når det passa seg med jevne mellomrom. Løsningen for min del var å resette hele telefonen.

ITS BACK! Dog ikke like ofte, men kommer omtrent annenhver dag, av og til daglig. Må taste pinkode, så er den back on track igjen. (Har ikke root)

Noen som har et løsningsforslag for dette, eller må jeg bare resette hele skiten igjen?

På tide med ny telefon snart merker jeg. :p

Endret av AndyPanda
Lenke til kommentar

Jeg vil og anbefalle ny telefon.

Da jeg kjøpte min for over 2 år siden en gang. Da syntes jeg den var meget rask og flott.

Det eneste minus har vært batteriet. Og det ble mye dårligere nå etter 2 år.

Derfor valgte jeg få oppgradere til Galaxy Note 2.

Og det var andre boller.

Man får garantert en mye bedre opplevelse med en ny god mobil.

Savner ikke DHD'en lenger i hele tatt...

Lenke til kommentar

Jeg må også oppgradere min DHD snart, det eneste problemet jeg føler jeg har hatt så langt er batteriet. Da det kun holder i 5-6 timer, og da bruker jeg faktisk ikke telefonen mye en gang. Men smarttelefoner blir vel sånn etter ca 2,5 år, iallefall med tanke på det dårlige utgangspunktet den hadde.

Noen tips til ny telefon? Følte liksom at DHD'en var stor i starten, men kan nok klare fint å venne meg til 4,7". Galaxy note må da bli alt for stort?

Lenke til kommentar

Jeg gikk over til HTC One X i mai i fjor og har ikke angret et sekund.

Jeg hadde byttet ut launcher og Meldinger-appen (bl.a.) på min DHD, men det har jeg ikke gjort på HOX-en.

Android 4.0/4.1 med Sense dekker mitt bruk. Rask, godt kamera, pent design, lader annenhver dag ved normalt bruk. Deilig skjerm. Var redd denne skulle bli for stor, men den er ikke mye større enn DHD og samtidig tynnere og lettere. Jeg har dog deksel på min. Anbefales! Fra 3249kr.

Lenke til kommentar

Har sikla på Htc one x faktisk, den ser veldig bra ut. Liker veldig godt htc sense. Ser også de har kommet med Htc one x plus, men er den verdt 1500,- mer? Er kraftigere cpu, mer lagringsminne og litt bedre batteri. (Dog bedre batteri er jo verdt veldig mye). Men som du sier at den kan lades annenhverdag, så er det jo egentlig ikke noe problem. Har ikke noe problem med å sette den til lading hver kveld, så lenge det er batterie igjen på den da.

Lenke til kommentar

Har sikla på Htc one x faktisk, den ser veldig bra ut. Liker veldig godt htc sense. Ser også de har kommet med Htc one x plus, men er den verdt 1500,- mer? Er kraftigere cpu, mer lagringsminne og litt bedre batteri. (Dog bedre batteri er jo verdt veldig mye). Men som du sier at den kan lades annenhverdag, så er det jo egentlig ikke noe problem. Har ikke noe problem med å sette den til lading hver kveld, så lenge det er batterie igjen på den da.

Med siste oppdatering til Jelly Bean/Sense+ kom det en sparemodus for batteriet. Funker knall!

post-4862-0-73977000-1357978255_thumb.png

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...