TheMoonMan Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Min er grusom. Ting som henger seg nå og da, funksjoner som avsluttes pga feil, den bruker en evighet på å koble til GPS, den er 5 sekunder tregere enn Lumia 800 til å koble på det trådløse nettet, den har en strek på WIFI'en på soverommet hvor Lumiaen har alle strekene, den har dårligere signal enn hva andre telefoner har med samme operatør, må ofte ringe 2 - 3 ganger før jeg faktisk får til en telefonsamtale, må lade den to ganger om dagen osv osv. I tillegg er knappen som styrer lyden borte (falt av) så jeg må bruke et program til det. Eneste som faktisk er positivt med den nå om dagen er at den er forbasket robust Lenke til kommentar
laxx Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Jeg får opp "generisk nettverksfeil" når jeg forsøker å laste ned bildet i en multimediemelding jeg har mottatt. Hvordan løser jeg dette problemet? Er koblet til det trådløse nettverket hjemme. Lenke til kommentar
76aki Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Er det noken som har ein link til ei Norsk guide (nybegynner) for Rooting ? Har DHD, Android 2.3.5, Sense 3.0 og Programvare nummer 3.12.405.1 Takk på forhand. 1 Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 så frem til offisiell ICS update siden jeg er litt for lat til å styre med rooting og den slags på egenhånd, så er litt furten nå som jeg ser at htc har fjerna DHD fra update lista http://blog.htc.com/2012/03/ics/ Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Jepp. Det var et merkelig trekk fra HTC sin side. De ble nok ikke noe mer populær etter det. Endret 25. juli 2012 av snillekim Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 ^ Enig med dere ^ Og Desire S og Incredible S burde jo også strykes fra listen pga: On the inside, the Desire S is pretty much identical to its big brothers, the Desire HD and Incredible S. There’s a 1 GHz second-generation Snapdragon processor, 768 MB of RAM... Android Central Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 De har ihvertfall begynt å rulle ut ics update til Incredible S eiere her til lands, så det skjer neppe Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 HTC explains decision to drop Desire HD Ice Cream Sandwich update We’ve heard your feedback on our decision not to update the HTC Desire HD to Android 4.0. We completely understand that this is a controversial decision.For more background, due to how storage on the HTC Desire HD is partitioned – and the larger size of Android 4.0 – it would require re-partitioning device storage and overwriting user data in order to install this update. While technically advanced users might find this solution acceptable, the majority of customers would not. We also considered ways to reduce the overall size of the software package, but this would impact features and functionality that customers are currently using. Even after installing the update, there were other technical limitations which we felt negatively impacted the user experience. We believe an update should always improve the user experience and carefully evaluate each update based on this criteria. While we are very aware of the disappointment from this decision, we believe the impact to user experience was too great. We recognize this is a change from our previous statement and for that we’re truly sorry. 3 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Sliter med at telefonen blir veldig varm og strømmen slukes når jeg har på mobildata/3G. Sliter også med at telefonen bruker mer strøm generelt enn den har pleid for tiden. Klarer ikke finne noen tydelige syndere når jeg ser på batteribruken heller. Noen som vet hva dette kan skyldes? Kan det være feil på antenna etc, eller er det en softwarefeil? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Batteriet i en telefon blir jo gradvis dårligere, så hvis dette ikke har kommet plutselig over natten vil jeg vel tro at det er slitent batteri som er skylden. Slikt merker man gjerne etter 1-2 år... Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Dårlig antennekontakt med tilsvarende dårligere dekning kan også forårsake høyt strømforbruk. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Sliter med at telefonen blir veldig varm og strømmen slukes når jeg har på mobildata/3G. Sliter også med at telefonen bruker mer strøm generelt enn den har pleid for tiden. Klarer ikke finne noen tydelige syndere når jeg ser på batteribruken heller. Noen som vet hva dette kan skyldes? Kan det være feil på antenna etc, eller er det en softwarefeil? Hadde lignende problemer med wifi på en anen telefon, og den var på reparasjon 2 ganger, hvor den siste gangen byttet de alt untatt deksler. Problemet på den var dog software. Men dårlig antennekontakt kan faktisk være problemet, ja, eventuelt software. Er det dårlig dekning i området? Jeg merket nå som jeg var i danmark med dårlig dekning at min telefon brukte forferdelig mye strøm Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 ICS skulle vell komme nå i juli/august.. Burde komme snart! Gleder meg, for dette er faktisk en fantastisk telefon, selv om den er 2 år gammel! Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 ICS skulle vell komme nå i juli/august.. Burde komme snart! Gleder meg, for dette er faktisk en fantastisk telefon, selv om den er 2 år gammel! Det var jo planen det ja. Men det ser ikke ut som du har fått med deg at HTC har kanselert oppderingen til DHD Så om du ønsker ISC, så må du roote telefonen. Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 ICS skulle vell komme nå i juli/august.. Burde komme snart! Gleder meg, for dette er faktisk en fantastisk telefon, selv om den er 2 år gammel! Det var jo planen det ja. Men det ser ikke ut som du har fått med deg at HTC har kanselert oppderingen til DHD Så om du ønsker ISC, så må du roote telefonen. Nei det har jeg ikke fått med meg :\ link? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Here you go.. http:// http://blog.htc.com/2012/03/ics/ 3 Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 For de av dere som har rootet kan jeg anbefale JellyTime, som er basert på Jelly Bean, Android 4.1.1. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1778202 Menyene flyter særdeles bra synes jeg. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Får stadig beskjed om at internminnet mitt har for lite ledig plass, men jeg skjønner ikke hva som tar opp så mye plass. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å frigjøre plass på internminnet? Nesten alle apps er på minnekort, alle bilder og filmer er på minnekort, har sletta alle lange meldingstråder uten av det hjalp nevneverdig. Nå vet jeg ikke hva annet jeg kan gjøre for å frigjøre plass. Tips anyone? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Bruk for eksempel ES Filutforsker og hukk av for at du skal gå til / i settings. Da kan du se hva som ligger på internminne inkl "skjulte" mapper. Sjekk også innstillinger - lagring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå