Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks

Anbefalte innlegg

Etter nyeste oppdatering (julen 2011) forsvant "Bilpanel". Jeg bruker ikke denne ofte, derfor tok det litt tid før jeg oppdaget dette. "Scrolling wallpaper" har også forsvunnet (altså at bakgrunnen beveger på seg når man blar mellom hjemmeskjermene).

Etter oppdateringen før denne (julen 2010) fungerte ikke notifikasjoner for den innebygde meldings-appen. Det gjør det fortsatt ikke. Hverken lyd eller ikon. Dette har jeg løst ved å bruke en annen app, i mitt tilfelle Go SMS Pro.

Har også hatt problemer med nærhetssensoren, slik at skjermen ikke har gått av når jeg holder den inntil øret ved samtale. Etter at mobilen restartet p.g.a. krasj for noen uker siden, fungerer dette igjen!

Ellers er jeg meget fornøyd med min DHD og gleder meg til den får ICS "snart". Den dekker mitt bruk og batteriet holder fortsatt koken. Den har også gått i bakken/gulvet flere ganger og blitt mistet i snøen minst to ganger.

Hadde egentlig lyst på Sony Xperia S, men etter å ha lest en del tester og kommentarer (bl.a. her på forumet), samt tafset på den selv, ombestemte jeg meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Da har jeg gått tilbake fra en HTC Sensation Z710e, og til min DHD = Fornøyd! :)

Litt forskjell på skjermen, men ting går faktisk smoothere på min DHD som nå er 1,5 år. Pluss at jeg har bedre batteritid på DHD. Sensation-en har riktig nok Android 4.0.3 (DHD 2.3.5) og Sense 3.6 (DHD 3.0), men så mye mer krevende kan det vel ikke være?

Det har klødd litt på kjøpefingeren den siste tiden, men da jeg fant ut hvor deilig DHD-en egentlig er så kommer jeg ikke til å bytte den ut på lenge :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Skjermen skrur seg på konstant utan at eg trykker på knappen. Den er kun slik når den ikkje er kopla til ladaren. Det endar med at batteriet er tomt før dagen er omme, fordi skjermen alltid er på i lomma.

Kvifor er det slik?

Hei

Har oppdaga att skjermen min også skrur seg på uten noken vidare grunn.

Er det noken som har ei løysing på dette ?

Takknemlig for tips.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Andre som opplever at Mobilt nettverk blir grått og ikke mulig å trykke på i Quick settings("Draned" menyen.)

Opplevde dette ofte med min dhd også, hvis det er køen trøst. Løsningen for meg var det samme som personen over meg nevnte

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvilken radio brukes?

Har per nå: 12.65.60.29_26.14.04.28_M

Opplever signalet godt og ingen problemer, men har aldri 3G singaler... Vurderer å prøve en nyere radio:

12.68.60.29_26.16.04.09_M

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Jøss, er det liv her fortsatt :D

Jeg kjører Lordclockan sin ICS rom, og den funker bra den. Eneste er problemer med mms, men hvem bruker det når mail er mye billigere ;)

...og nå er de godt igang med Jellybean også :)

Endret av Chivas
Lenke til kommentar

Jeg ser på facebooksiden til HTC, at de nå har fått mange misfornøyde DHD-kunder.

Men det er ingen god reklame for HTC.

Så min DHD er nok den siste HTC-telefonen jeg kommer til å ha.

Og jeg som håpte å få ICS innen utgangen av august da.

Du kan jo selvfølgelig innstallere f.eks lordclockan sin ics rom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...