Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har problem med at telefonen tidvis går i stå når folk ringer. Dvs forsøker å svare, men telefonen låser seg og ein må inn med PIN for å låse opp telefonen igjen. Opplever òg at den kan henge dersom eg velger å avvise samtale og at telefonen ringer heilt til eg tek ut batteriet. Har fjerna Facebook-synkronisering (som anbefalt av andre i tråden), men det ser ikkje ut som om det hjelp.

Tips? Begynner å bli litt lei...

Endret av vanetten
Lenke til kommentar

Prøvde det også, uten at det nyttet. Det eneste som hjalp var å skru ruteren av og på igjen enda en gang :)

Det kan være at ruteren din velger en "tilfeldig" kanal når den starter opp. Android er kjent for å være kresen på om de støtter kanaler over 11...

/Espen

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Har en eldre bror, som har et problem med noen apps, på denne tlf. Han har 2 apps som ikke vises i oversikten av programmer. Går man inn på instillinger > applikasjoner, så vises de der. Men ikke ellers. Så han får ikke startet de 2 appene. Han har prøvd å avinstallere og installere de igjen, uten at hjelper. De har virket før. Men han sier at de sluttet å fungere etter en oppdatering av tlf. for ca. 1 mnd siden. Noen tips?

Endret av HellMate
Lenke til kommentar

Kommer ikke opp når man søker.

Men skal dra prøve å finne noen andre apps, som gjør samme nytten. Tror det kan være snakk om gamle apps som ikke kanskje ikke støttes lengre.

Tror det kan være widgets.

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe den man bruker til å stille lyden på tlf? og hvordan man bytter?

Tøft at det fortsatt er liv i denne tråden:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...