snillekim Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Prøvde det også, uten at det nyttet. Det eneste som hjalp var å skru ruteren av og på igjen enda en gang Var sikkert en ip-komflikt da. Godt det ordnet seg ihvertfall. Lenke til kommentar
vanetten Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Har problem med at telefonen tidvis går i stå når folk ringer. Dvs forsøker å svare, men telefonen låser seg og ein må inn med PIN for å låse opp telefonen igjen. Opplever òg at den kan henge dersom eg velger å avvise samtale og at telefonen ringer heilt til eg tek ut batteriet. Har fjerna Facebook-synkronisering (som anbefalt av andre i tråden), men det ser ikkje ut som om det hjelp. Tips? Begynner å bli litt lei... Endret 19. januar 2012 av vanetten Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Min søster og jeg har begge DHD, og når jeg ringte henne etter oppdateringen, fikk hun ikke svart. Hele mobilen låste seg. Løsningen ble å slette meg fra Kontakter og legge meg til igjen etter at jeg ringte henne på nytt. Lenke til kommentar
mohansno Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Noen som vet hvordan man kan lagre et bilde av mobilskjermen på mobilen? På PC har man jo Prt Scr-tasten... Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Prøvde det også, uten at det nyttet. Det eneste som hjalp var å skru ruteren av og på igjen enda en gang Det kan være at ruteren din velger en "tilfeldig" kanal når den starter opp. Android er kjent for å være kresen på om de støtter kanaler over 11... /Espen Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Det blir offisiell Ice Cream Sandwich til Desire HD: http://www.mobili.no/nyheter/her-er-htcs-android-4-0-planer/ 2 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg hadde nestet mistet håpet. Får bare vente da Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Gode nyheter! Jeg som trodde telefonen min var på god vei til å bli steinaldersk nå. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Telefonen min er blitt så utrolig treg i det siste, alt jeg gjør på den tar en evighet, noen som har noe triks for å få den smooth igjen? Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Noen som har peiling på hvordan det er å skifte glasset på denne? Hadde et lite uhell, passer egentlig fint nå som One X kommer, men kan være greit å ha DHD'en i bakhånd.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 jeg finner snart ut av det, da jeg skal bytte skjermen på min snart. Tipper på at jeg må demontere den helt fra baksiden og inn, for å så varme opp glasset med heat gun så limet løsner fra skjermen. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 jeg finner snart ut av det, da jeg skal bytte skjermen på min snart. Tipper på at jeg må demontere den helt fra baksiden og inn, for å så varme opp glasset med heat gun så limet løsner fra skjermen. Du må ha litt spesial verktøy for å gjøre dette: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Vet det, fulgte med i settet til lcd jeg bestilte Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Trenger bare å skfite glasset, så håper det er litt lettere. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 tja, må vel fortsatt demontere så og si hele telefonen da men. Glasset er limt fast til skjermen, så må vel ta ut alt det jeg også må ta ut Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Har en eldre bror, som har et problem med noen apps, på denne tlf. Han har 2 apps som ikke vises i oversikten av programmer. Går man inn på instillinger > applikasjoner, så vises de der. Men ikke ellers. Så han får ikke startet de 2 appene. Han har prøvd å avinstallere og installere de igjen, uten at hjelper. De har virket før. Men han sier at de sluttet å fungere etter en oppdatering av tlf. for ca. 1 mnd siden. Noen tips? Endret 7. april 2012 av HellMate Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Dukker de opp hvis han søker etter dem? Altså stå på hjemmeskjermen, trykk på forstørrelsesglasset nede til høyre og søk etter appen. Startes fra listen som da kommer opp... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Kommer ikke opp når man søker. Men skal dra prøve å finne noen andre apps, som gjør samme nytten. Tror det kan være snakk om gamle apps som ikke kanskje ikke støttes lengre. Endret 7. april 2012 av HellMate Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Kommer ikke opp når man søker. Men skal dra prøve å finne noen andre apps, som gjør samme nytten. Tror det kan være snakk om gamle apps som ikke kanskje ikke støttes lengre. Tror det kan være widgets. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe den man bruker til å stille lyden på tlf? og hvordan man bytter? Tøft at det fortsatt er liv i denne tråden:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå