Tom Ames Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fikk Epost fra HTC i dag at de skal sende ut ny oppdatering med Sense 3 de nærmeste ukene. Jeg kjører custom rom men er interessert i å vite hvilken versjon dere får. Oppdater gjerne her når den har dukket opp. Grunnen til at jeg lurer er at jeg har kjørt lekket versjon lenge. Den siste er versjon 3.12.405.1 fikk nettopp inn 3.12.405.1 på telefonen 1 Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Laster ned Android 2.3.5 med HTC Sense 3.0 akkurat nå. Vet ikke hva som er nytt. Endret 8. desember 2011 av kekepower Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jepp, ser den er sluppet Sense er nytt (og tregere). Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Man får 3 GB ekstra dropbox iallefall Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jepp, ser den er sluppet Sense er nytt (og tregere). Min ble MYE raskere med ny Sense. Har kun kjørt stock ROM på denne telefonen, synes det ble meget bra Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jepp, ser den er sluppet Sense er nytt (og tregere). Funker veldig bra etter oppdatering her, synes ikke den har blitt noe tregere. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Man får 3 GB ekstra dropbox iallefall Noen måter å få den med custom rom? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Kjører nå RcMix 3d med Sense 3,5 og ting flyter rimelig kjapt. Har imidlertid hatt ett par FC, så jeg vurderer å gå stock igjen. Noen med erfaring fra Rc3d som også har prøvd stock? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Man får 3 GB ekstra dropbox iallefall Noen måter å få den med custom rom? Jeg fikk når jeg kjørte første Custom ROM med Sense 3.0 (for en måned eller 2 siden...) Gjelder bare 12 mnd tror jeg. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 jippi, en ny oppdatering som så langt bare sluker mer strøm enn den forrige. Kjempebra. Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Min erfaring er at telefonen hverken går treigere, eller bruker mer strøm etter oppdateringen. Jeg synes oppdateringen utelukkende gav forbedringer. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg synes Sense 3.0 har en viss "Nintendo-følelse" over seg (på godt og vondt). Men at telefonen er tregere eller sluker mer batteri har jeg ikke lagt merke til (foreløpig). Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har jo vært så uheldig at volumknappen på min kjære elskede og som regel trofaste Desire HD har tatt veien på den ukjente sti. Den har detti av og forsvunnet. Noen som har en anelse om hvor det vil koste å få satt på en ny volumknapp? Lenke til kommentar
JohnHolvik Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 jippi, en ny oppdatering som så langt bare sluker mer strøm enn den forrige. Kjempebra. Min er raskere, mer stabil og bruker mindre batteri. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 jippi, en ny oppdatering som så langt bare sluker mer strøm enn den forrige. Kjempebra. Min er raskere, mer stabil og bruker mindre batteri. Jeg skrev "så langt", mao det var førsteinntrykket. Har fått stilt inn strømsparingsfunksjonene jeg hadde før, og trekker under tvil tilbake påstanden min. Og ja, den har blitt mer stabil ja :-) Er det forresten noen som vet om det går an å kjøpe et ekstra batteri for å ha med ut på turer etc og om det er mulig å bruke et uoriginalt? Kanskje lurest å bruke et originalt med tanke på garanti. Lenke til kommentar
GT1 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Har lastet ned ny versjon av Android(2.3.5) og Sense(3.0). Er positiv til den nye brukeropplevelsen, men sliter med å ta telefonen på inngående samtaler. Ber plutselig om passord (er koblet mot Exchange-server) og telefon-appen krasjer etter innlogging (eller tving avslutning som er den konkretet meldingen). Har også hatt problemer med samtalekvalitet. Dårligere lyd, forvrenging m.m. etter oppdateringen. Andre med samme problem og en løsning på problemet? EDIT: Chattet med HTC som anbefalte at jeg tok backup og kjørte fabrikkinnstilling slik at eventuellt gamle innstillinger ble fjernet helt. Endret 13. desember 2011 av GT1 Lenke til kommentar
Tri66er Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 jippi, en ny oppdatering som så langt bare sluker mer strøm enn den forrige. Kjempebra. Min er raskere, mer stabil og bruker mindre batteri. Veldig mange forskjellige erfaringer her. Personlig så er den omtrent like kjapp, mer stabil og bruker nesten dobbelt så lite strøm. Eksempel på dette er at jeg har GPS, 3G, bluetooth, osv på 24/7. Tidligere har jeg måttet lade telefonen hver kveld. Når kl slo ca 23.00 var batterisparing på. Kjører selvsagt på samme måte etter update og har uptime på 27 timer og 54 min nå, og har igjen 44% Batteri. Med andre ord er jeg MEGET fornøyd med oppdateringen, og dropper planen om å kjøpe Galaxy Nexus nå. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har prøvd alt av softwarefikser jeg kan finne uten hell. Jeg har nå brukt telefonen til GPS-tracking i ganske nøyaktig ett år og har blitt veldig godt kjent med hvordan telefonens GPS fungerer ut ifra hvor jeg er. Tidligere har det ikke vært noe problem å få fiks hjemme i stua, men nå får jeg ikke inn en eneste satellitt om jeg står oppe på åsen bak oss her. Jeg finner det veldig logisk at det her er en komponent som ikke fungerer eller har et kontaktproblem. Frister ikke å begynne med å mekke inni telefonen på egen hånd. Er dette noe HTC anbefaler? Hadde selv samme problemet med telefonen min. Det er at Antennen til gps`en har dårlig kontakt mellom dekselet og telefonen. Dekselet jeg snakker om er bak på telefonen der blitzen sitter. Finnes noen "how to" linker på youtube der man kan åpne dekselet og dytte litt på gullkontaktene, men dette hjalp ikke meg. Jeg måtte ha nytt deksel med antennen. Ser at det er flere som selger disse dekslene på ebay også. Jeg hadde fremdeles tid igjen på garantien så jeg fikk dette deket fra netcom(kjøpte telefonen der) Lenke til kommentar
mohansno Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er fornøyd med den nye oppdateringen, MEN: Når jeg mottar en sms (og har stilt inn mobilen på at den skal vibrere når jeg mottar sms) så vises hele smsen og hvem som er avsender på mobilskjermen. Dette er nytt etter oppdateringen. For at smsen ikke skal vises på denne måten må jeg huke bort 'mottatt varsling' under 'varslinger'. Noen måte å få det på 'gamle måten' , og samtidig kunne vibrere ved mottak av sms? Er ikke nødvendigvis alle smser du har lyst skal slå mot deg når du "åpner" mobilen, f.eks. når du har fått en grovis fra kompisen din, og svigermor sitter ved siden av Lenke til kommentar
teitur Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Sjekk under innstillinger - personvern og se etter om du har et valg "vis meldingdtekst" hvis ja, deaktiver det. Endret 12. desember 2011 av teitur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå