Chivas Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hmmm, hvordan sette på lydløs når man får en oppringning? Virker som at man kun kan besvare eller legge på....? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hmmm, hvordan sette på lydløs når man får en oppringning? Virker som at man kun kan besvare eller legge på....? Legge telefonen med skjermen ned kanskje? Lenke til kommentar
NeonNero Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hmmm, hvordan sette på lydløs når man får en oppringning? Virker som at man kun kan besvare eller legge på....? Som Sinnapels sa, legg telefonen med skjermen ned for å slå av ringelyden. Det fungerer også å trykke tilbake-knappen nedenfor skjermen. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 På telefonen min (Desire HD. Lurer på om det samme gjaldt for Heroen min også) så kan man også trykke volumtast ned for å mute ringetonen. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 oky, da ser det ut til at man har 3 muligheter da jo Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Telefonen min begynte å slå seg av og på helt random, så sendte den inn til reperasjon. Firmaet het mCare, som HTC Norge sa fikser deres telefoner. Noen som har erfaringer, hvor lang tid dette kan ta? Dette lurer jeg på også, etter som usb-porten på telefonen min ikke virker. Får _kun_ ladet med den, ikke kontakt med den ellers via usb, uansett operativsystem og usb-port Noen tips ? Får da ikke roota den osv heller Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Telefonen min begynte å slå seg av og på helt random, så sendte den inn til reperasjon. Firmaet het mCare, som HTC Norge sa fikser deres telefoner. Noen som har erfaringer, hvor lang tid dette kan ta? Dette lurer jeg på også, etter som usb-porten på telefonen min ikke virker. Får _kun_ ladet med den, ikke kontakt med den ellers via usb, uansett operativsystem og usb-port Noen tips ? Får da ikke roota den osv heller Har du prøvd en annen kabel (som er beregnet til data) enn den originale? Den originale som fulgte med fungerer ikke lenger for meg heller (foruten lading), og jeg bruker nå en annen som fungerer utmerket Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg hadde min på service hos Deltaservice. De brukte ca 2 uker totalt med postgang...de har login på sin side, så man kan følge saken. mCare vet jeg ikke, men ikke sikkert de du levere den til bruker mCare da. Er vel stort sett bare de to som fikser telefoner? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Nå tipper jeg at det ikke er lange tiden innen vi (oss som er rootet) har fullblods ICS Kildekoden ble lansert av Google for 2 dager siden. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Telefonen min begynte å slå seg av og på helt random, så sendte den inn til reperasjon. Firmaet het mCare, som HTC Norge sa fikser deres telefoner. Noen som har erfaringer, hvor lang tid dette kan ta? Dette lurer jeg på også, etter som usb-porten på telefonen min ikke virker. Får _kun_ ladet med den, ikke kontakt med den ellers via usb, uansett operativsystem og usb-port Noen tips ? Får da ikke roota den osv heller Det tok ca 1 mnd, men mye ventetid pga de måtte vente på nytt hovedkort som de faktisk ikke hadde inne... Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Telefonen min begynte å slå seg av og på helt random, så sendte den inn til reperasjon. Firmaet het mCare, som HTC Norge sa fikser deres telefoner. Noen som har erfaringer, hvor lang tid dette kan ta? Dette lurer jeg på også, etter som usb-porten på telefonen min ikke virker. Får _kun_ ladet med den, ikke kontakt med den ellers via usb, uansett operativsystem og usb-port Noen tips ? Får da ikke roota den osv heller Har du prøvd en annen kabel (som er beregnet til data) enn den originale? Den originale som fulgte med fungerer ikke lenger for meg heller (foruten lading), og jeg bruker nå en annen som fungerer utmerket Har forsøkt en hel haug med forskjellige kabler også. Glemte å nevne det i farta. Jeg har lest litt om sånn WiFi adb løsning, som kanskje ville gitt meg root, men det er litt upraktisk å ikke kunne koble telefonen til en maskin og overføre filer da. Må faktisk nappe ut minnekortet for å få lastet filer. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Klarte å knuse skjermen på HD'n min her om dagen så nå er telefonen ubrukerlig... Men går det an på noen måte å hente ut info fra telefonen nå som skjermen ikke funker? Altså meldinger osv. som er litt viktige? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er det flere her som har mistet GPS? Jeg har nå prøvd alt av innstillinger på telefonen og kan ikke få kontakt med en eneste satellitt. Programmer jeg har testet: GPSLogger GPS Test GPS Status Google Maps Noen tips? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Dårlig kontakt. Finnes enkel howto, men er på mobilen. Spør Google. PS! Du er ute? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Har prøvd alt av softwarefikser jeg kan finne uten hell. Jeg har nå brukt telefonen til GPS-tracking i ganske nøyaktig ett år og har blitt veldig godt kjent med hvordan telefonens GPS fungerer ut ifra hvor jeg er. Tidligere har det ikke vært noe problem å få fiks hjemme i stua, men nå får jeg ikke inn en eneste satellitt om jeg står oppe på åsen bak oss her. Jeg finner det veldig logisk at det her er en komponent som ikke fungerer eller har et kontaktproblem. Frister ikke å begynne med å mekke inni telefonen på egen hånd. Er dette noe HTC anbefaler? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg ville personlig bare levert til service så lenge telefonen er under garanti/reklamasjon. En ting du kan prøve er å teste GPS mens du trykker på dekselet ved led-blitsen. GPSantenna sitter der. Lenke til kommentar
Homer_cp Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Er det flere her som har mistet GPS? Jeg har nå prøvd alt av innstillinger på telefonen og kan ikke få kontakt med en eneste satellitt. Programmer jeg har testet: GPSLogger GPS Test GPS Status Google Maps Noen tips? Gpsen min har også sluttet å virke. Får ikke inn en eneste satellitt! Bruker tlfen mye til geocahing så dette er svært irriterende! Tips ønskes?! Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Står jo noen tips rett over posten din... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Fikk Epost fra HTC i dag at de skal sende ut ny oppdatering med Sense 3 de nærmeste ukene. Jeg kjører custom rom men er interessert i å vite hvilken versjon dere får. Oppdater gjerne her når den har dukket opp. Grunnen til at jeg lurer er at jeg har kjørt lekket versjon lenge. Den siste er versjon 3.12.405.1 Endret 8. desember 2011 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå