µT. Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Joda, det i seg selv er greit, men om de faktisk følger opp er en helt annen sak. Jeg personlig er tvilsom til DHD vil få ICS, men hva som faktisk vil skje kan vi som vanlig bare spekulere i. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Telefonen min begynte å slå seg av og på helt random, så sendte den inn til reperasjon. Firmaet het mCare, som HTC Norge sa fikser deres telefoner. Noen som har erfaringer, hvor lang tid dette kan ta? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Bruker noen et headset med samtalemulighet (altså, mikrofon og/eller) svarknapp)? Har brukt et Urbanears Plattan headset en stund, men nå synger pluggen på siste verset (jeg kan se kobber :O ) så jeg ser meg om etter noe nytt. Det å kunne svare en samtale med headsetet på er en luksus jeg gjerne vil fortsette med :-) Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg kan nok ikke hjelpe deg her siden jeg fortsatt bruker det orginale headsetet Den har overlevd overraskende lenge! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tastaturet mitt virker plutselig ikke lenger, det dukker ikke opp når jeg skal skrive. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tastaturet mitt virker plutselig ikke lenger, det dukker ikke opp når jeg skal skrive. Noen som vet hva som kan være galt? Du har selvfølgelig re startet telefonen? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tastaturet mitt virker plutselig ikke lenger, det dukker ikke opp når jeg skal skrive. Noen som vet hva som kan være galt? Du har selvfølgelig re startet telefonen? Japp, men fikk det til nå etter en hard reset, irriternede nå må jeg legge alt inn på nytt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) EDIT: Jeg kan ikke skru av telefonen med knappen - Android Revolution HD 6.1.2. Endret 24. oktober 2011 av Gjest Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Riv ut batteriet og prøv å slå den på igjen. Går den på så er det ikke knappen som er problemet, men ARHD. Går den derimot ikke på og det viser seg at det er knappen så sitter du godt i det Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 EDIT: Jeg kan ikke skru av telefonen med knappen - Android Revolution HD 6.1.2. Prøv dette. the issue with this can be resolved by activating secure credentials. go to settings, security and check use secure credentials and you'll be able to access your power menu again 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 EDIT: Jeg kan ikke skru av telefonen med knappen - Android Revolution HD 6.1.2. Prøv dette. the issue with this can be resolved by activating secure credentials. go to settings, security and check use secure credentials and you'll be able to access your power menu again Kudos til deg! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Er du happy så innlegget! 2 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Stakkars John. Jeg ga deg en + nå Alle skal få! 2 Lenke til kommentar
raysv Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Mugen Power 1500mAh ankommet i dag. Skal gi rapport om jeg opplever vesentlig forbedring i batterilevetiden senere. Men for dere som vurderer å bestille fra Mugen Power. Pakken var merket med US$10, så det ble ingen forsinkelser med tull og toll Fra hvilken side er det du bestilte det? Ser det er forholdvis mange "mugen" shoper der ute, var det fra http://www.mugen-power-batteries.com/? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Sert ut som rette side ja. Skal sjekke når jeg kommer hjem for å være på den sikre siden. Derifra jeg bestilte ja. Endret 31. oktober 2011 av newnick Lenke til kommentar
raysv Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Sert ut som rette side ja. Skal sjekke når jeg kommer hjem for å være på den sikre siden. Derifra jeg bestilte ja. Takk takk, da prøver jeg å slenge inn en bestilling der jeg også Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Nå har jeg ikke fikla med min Desire HD på en stund, og jeg lurer på hvordan jeg kan laste ned nye skins til den? Er temmelig lei de kjedelige som er på telefonen fra før. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Sjekk appen HTC Hub. Usikker på hva som fungerer av themes/skins ellers dersom du ikke har rootet. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Sjekk appen HTC Hub. Usikker på hva som fungerer av themes/skins ellers dersom du ikke har rootet. Har sjekka den, men det er bare de 4 som jeg kan laste ned, og de er jo driitkjedelige.. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Kjører Cyanogenmod på min, så får ikke sjekket noe mer "hands on", så da må du nesten spørre Google. Det du kan gjøre er å bytte Launcher (f.eks til Launcher Pro og Go Launcher EX). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå