Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde et "lite" tyveri denne uken og etter dette har jeg lyst å øke sikkerheten på ting litt. Men når jeg gikk inn på HtcSense.com for å prøve ut den sporingstjenesten, funket ikke dette :( Prøvde også Ring knappen som har fungert 1 gang før, men det funket heller ikke. Noen som vet hva jeg må gjøre? :)

Lenke til kommentar

Har akkuratt samme problemstilling som deg.

Mista telefonen igår, ringte til den, noen tok den og svarte da jeg ringte. "Jeg har funnet denne på byen", også la hun på.

Nå er den skrudd av og jeg har sperret simkort.

Jeg husker ikke gmail kontoen jeg har laget for å kunne bruke sense siden, men lurer på om det går an å lage ny bruker for så å spore opp telefonen?

Lenke til kommentar

Har sperret telefonen på HTC sense nå. Er dette godt nok eller bør jeg stenge den på imei nummeret hos politiet også? De kan vel ikke sette i sitt simkort å bruke telefonen så lenge jeg har sperret den på sense siden?

Tenker å anmelde det imorgen.

Når jeg prøver å ringe telefonen på sense siden, kommer det opp at det ikke går. Er dette fordi den er avslått?

Endret av Einaar
Lenke til kommentar

Jeg sliter med kameraet på min desire. Når jeg tar opp kameraet på telefonen så ser det ut som den begynner og fokusere av seg selv, firkanten blir grønn. Så blir skjermen svart, før den begynner og fokusere av seg selv igjen. Den står bare og gjør sånn hele tiden, så bilder blir vanskelig å ta... Er det bare å levere den til reperasjon?

Lenke til kommentar

Tilbud på Patriot 32GB Micro SDHC (Class 4) til 330,- hos PS.no.

http://www.amentio.no/KINGSTON-Kingston--Flashminnekort-(-microSDHC-til-SD-adapter-inkludert-)--32-GB--Class-4--microSDHC/cat-p/c/p3587841.html

Kingston - 32 GB - Class 4 - microSDHC til 345 ;)

Edit: Humm.. Får ikke til å kopiere linken, men de som er interessert klarer vell å finne fram til produktet. Koster forsåvidt 15 kroner mer enn det LtdEdFred linka til, men Kingston er vell å foretrekke fremfor Patriot?

Endret av Ein23
Lenke til kommentar

Tilbud på Patriot 32GB Micro SDHC (Class 4) til 330,- hos PS.no.

http://www.amentio.no/KINGSTON-Kingston--Flashminnekort-(-microSDHC-til-SD-adapter-inkludert-)--32-GB--Class-4--microSDHC/cat-p/c/p3587841.html

Kingston - 32 GB - Class 4 - microSDHC til 345 ;)

Edit: Humm.. Får ikke til å kopiere linken, men de som er interessert klarer vell å finne fram til produktet. Koster forsåvidt 15 kroner mer enn det LtdEdFred linka til, men Kingston er vell å foretrekke fremfor Patriot?

Ingen av de ovennevnte sender via brev, så da blir faktisk komplett.no billigere. Der velger du brev, og betaler kun 29,- i porto.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=617261

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...