Chivas Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Man bytter glasset er ett og annet firma som tar seg av det, men mye dårlig utført arbeid Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Man bytter glasset er ett og annet firma som tar seg av det, men mye dårlig utført arbeid Jeg spurte jo for å få anbefalt noe da! Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Han her: iPhone og HTC-fikser har i hvert fall et godt rykte, virker det som Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hadde et "lite" tyveri denne uken og etter dette har jeg lyst å øke sikkerheten på ting litt. Men når jeg gikk inn på HtcSense.com for å prøve ut den sporingstjenesten, funket ikke dette Prøvde også Ring knappen som har fungert 1 gang før, men det funket heller ikke. Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Brap Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Har akkuratt samme problemstilling som deg. Mista telefonen igår, ringte til den, noen tok den og svarte da jeg ringte. "Jeg har funnet denne på byen", også la hun på. Nå er den skrudd av og jeg har sperret simkort. Jeg husker ikke gmail kontoen jeg har laget for å kunne bruke sense siden, men lurer på om det går an å lage ny bruker for så å spore opp telefonen? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ved stjålet/mistet mobil, så bør man alltid: - På simkortet sperret. NB! Ved Netcom nå må man gi beskjed innen 6 timer. - Gi beskjed om å få sperret telefonen, slik at det ikke vil være mulig for andre å bruke den om de f.eks bytter simkort. Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Dette er også verdt et forsøk: https://market.android.com/details?id=com.lookout.labs.planb&feature=search_result Lenke til kommentar
Brap Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Har sperret telefonen på HTC sense nå. Er dette godt nok eller bør jeg stenge den på imei nummeret hos politiet også? De kan vel ikke sette i sitt simkort å bruke telefonen så lenge jeg har sperret den på sense siden? Tenker å anmelde det imorgen. Når jeg prøver å ringe telefonen på sense siden, kommer det opp at det ikke går. Er dette fordi den er avslått? Endret 12. september 2011 av Einaar Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Når jeg prøver å ringe telefonen på sense siden, kommer det opp at det ikke går. Er dette fordi den er avslått? Det kan og være pga telefonen ikke er tilkoblet noen internett. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg sliter med kameraet på min desire. Når jeg tar opp kameraet på telefonen så ser det ut som den begynner og fokusere av seg selv, firkanten blir grønn. Så blir skjermen svart, før den begynner og fokusere av seg selv igjen. Den står bare og gjør sånn hele tiden, så bilder blir vanskelig å ta... Er det bare å levere den til reperasjon? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Da har jeg dratt "customizingen" hakket lengre idag Var så lei den ekle ekle brunfargen så jeg pusset det vekk 2 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Det var hardcore modding, Steffen, men absolutt stilig. Ble litt frista selv må jeg si. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Tilbud på Patriot 32GB Micro SDHC (Class 4) til 330,- hos PS.no. Endret 19. september 2011 av LtdEdFred Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Synd det ikke var Sandisk eller Lexar. Da hadde jeg kjøpt. Nå vet jeg ikke hvordan det merket er. Men jeg har opplevd tapt data med andre billigkort. Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Tilbud på Patriot 32GB Micro SDHC (Class 4) til 330,- hos PS.no. http://www.amentio.no/KINGSTON-Kingston--Flashminnekort-(-microSDHC-til-SD-adapter-inkludert-)--32-GB--Class-4--microSDHC/cat-p/c/p3587841.html Kingston - 32 GB - Class 4 - microSDHC til 345 Edit: Humm.. Får ikke til å kopiere linken, men de som er interessert klarer vell å finne fram til produktet. Koster forsåvidt 15 kroner mer enn det LtdEdFred linka til, men Kingston er vell å foretrekke fremfor Patriot? Endret 21. september 2011 av Ein23 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Tilbud på Patriot 32GB Micro SDHC (Class 4) til 330,- hos PS.no. http://www.amentio.no/KINGSTON-Kingston--Flashminnekort-(-microSDHC-til-SD-adapter-inkludert-)--32-GB--Class-4--microSDHC/cat-p/c/p3587841.html Kingston - 32 GB - Class 4 - microSDHC til 345 Edit: Humm.. Får ikke til å kopiere linken, men de som er interessert klarer vell å finne fram til produktet. Koster forsåvidt 15 kroner mer enn det LtdEdFred linka til, men Kingston er vell å foretrekke fremfor Patriot? Ingen av de ovennevnte sender via brev, så da blir faktisk komplett.no billigere. Der velger du brev, og betaler kun 29,- i porto. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=617261 Lenke til kommentar
Araho Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hadde du skrudd på hvitbalansen hadde vi til og med sett resultatet skikkelig! Da har jeg dratt "customizingen" hakket lengre idag Var så lei den ekle ekle brunfargen så jeg pusset det vekk Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Noen som vet hvor man får tak i bilholder til denne som man fester, uten skruer eller sugekopp, men i ventilasjonen på bilen? Jet vet slikt finnes, men finner det ingen steder... Endret 24. september 2011 av CFM Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hadde du skrudd på hvitbalansen hadde vi til og med sett resultatet skikkelig! Hadde ikke hjulpet! Det er verdens dårligste kamera Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Noen som vet hvor man får tak i bilholder til denne som man fester, uten skruer eller sugekopp, men i ventilasjonen på bilen? Jet vet slikt finnes, men finner det ingen steder... torshov bilrekvisita. Har en slik selv, plass til både usbkabel og minijackkabel når telefonen sitter i holderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå