JohnRichard Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 De som er i områder det jobbes med skal motta SMS i forkant - men kan jo være en glipp. Jeg fikk selv e-post for noen uker siden om at det skulle jobbes i mitt området denne uken (bedriftskunde), og mottok SMS'en på mandag om det samme. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg glemte den i sola i noen timer, og etter det har den slått seg av helt tilfeldig. Kan ta fra 1-3 timer, eller rett i en samtale når den er slått på. Hvordan skal jeg fikse dette? Vurderer å kjøpe nytt batteri fra ebay for å sjekke om det kan være feilen. Evt, hvor sender jeg den inn til HTC? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 De som er i områder det jobbes med skal motta SMS i forkant - men kan jo være en glipp. Jeg fikk selv e-post for noen uker siden om at det skulle jobbes i mitt området denne uken (bedriftskunde), og mottok SMS'en på mandag om det samme. Jeg har ikke mottatt noe...det vil vel vise seg fremover om jeg fortsatt har dette problemet. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har byttet ut min HTC Desire HD, og skulle gjenopprette fabrikkinnstillinger på telefonen, før broren min skulle ta over den. Men nå får jeg ikke lenger valgt norsk språk på telefonen! Kan kun velge mellom engelsk og arabisk! Går det an å gjøre noe med dette selv, eller må den sendes inn til et verksted? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Prøv med norsk SIM-kort i telefonen, evt. Bruk MorelOcale2 fra Market. Er bare en "innstilling" i programvaren. Norsk finnes i den offisielle programvaren (HTC WWE). Google fant dette til meg: http://android.stackexchange.com/questions/5303/can-i-install-additional-language-support-russian-on-htc-desire-hd-without-root Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 OK, takk for tips. Har ikke telefonen foran meg nå, men skal teste ut ditt forslag iløpet av ettermiddagen/kvelden. Hadde forøvrig norsk simkort i telefonen under resettingen da. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hei. Jeg prøver å få flashet innpå et custom rom, men får det ikke helt til. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1056727 Jeg tror jeg har fått til å roote den og få lagt til radio s-off. Har også fått lastet ned rom manager og flashet clockworkmod recovery. Men når jeg skal boote til recovery mode får jeg opp ett bilde av en telefon og en rød varseltrekant med ett utropstein i midten. Det som no står om telefonen er: Android version 2.2, Baseband version 12.28b.60.140eU_26.03.02.26_M Kernel verion 2.6.32.21-gf3f55sd htc-kernel@and18-2 #1 Thu oct 28 13:24:11 CST 2010 Build number: 1.32.405.6 CL278359 release -keys Software number 1.32.405.6 browser verion: webkit 3.1 Det er sikkert noe jeg har gjort feil på veien, men vet ikke hva, noen som vet hva jeg må gjøre? Har jeg gjort noe riktig? Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Er det bare jeg som sliter med at mini-usb/ladekabelen sitter sinnsykt utrolig forjævlig dårlig i telefonen? Jeg vurderer bytte av telefon utelukkende på grunn av det. Et lite bank i bordet som mobilen ligger til lading på kan gjøre at kabelen faller ut. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Er det bare jeg som sliter med at mini-usb/ladekabelen sitter sinnsykt utrolig forjævlig dårlig i telefonen? Jeg vurderer bytte av telefon utelukkende på grunn av det. Et lite bank i bordet som mobilen ligger til lading på kan gjøre at kabelen faller ut. Jeg syntes at kabelen jeg har fungerer fint. Den sitter fint i, og detter ut av telefonen om jeg skulle snuble i ledningen. Det er jo mye bedre enn at telefonen treffer gulvet. Jeg kjøpte tidligere en ekstra lang kabel på dealextre, som du sikkert ville likt bedre. Jeg likte den ikke pga at pluggen satt litt for godt fast i telefonen, etter min smak. Bruker du kabelen til andre ting og? Utenom telefonen altså. Har den alltid vært litt slakk? Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Bruker ikke kabelen til andre ting nei.. Jeg mistet den orginale som fulgte med, og kjøpte derfor en som er to meter lang fra Clas Ohlson. Denne sitter veldig dårlig i telefonen, men hvis jeg ikke husker helt feil så satt den gamle også litt dårlig i. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hadde selv dette problemet - viste seg at det hadde samlet seg støv inne i pluggen på tlf. Ta vekk det du Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Bruker ikke kabelen til andre ting nei.. Jeg mistet den orginale som fulgte med, og kjøpte derfor en som er to meter lang fra Clas Ohlson. Denne sitter veldig dårlig i telefonen, men hvis jeg ikke husker helt feil så satt den gamle også litt dårlig i. Få tak i den orginale igjen! Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Beste jeg har gjort på min Desire HD var og roote den for så og legge inn MIUI 1.8.5. Føler at telefonen er mye raskere og den bruker mye mindre batteri nå. :new_woot: :thumbup: :thumbup: 1 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Får slå et slag for Miui jeg også. Fantastisk ROM. Det er så mange småting som sikkert ikke høres spesielt imponerende ut for en som bruker en annen ROM eller stock for den sakens skyld, men som man setter veldig pris på når man har de selv. Meget pent utseende er selvfølgelig ingen ulempe :-) Lenke til kommentar
Skjervesbu Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Er det bare jeg som sliter med at mini-usb/ladekabelen sitter sinnsykt utrolig forjævlig dårlig i telefonen? Jeg vurderer bytte av telefon utelukkende på grunn av det. Et lite bank i bordet som mobilen ligger til lading på kan gjøre at kabelen faller ut. Hadde samme problem, det var rusk i kontakten på kabelsiden. Test med kabelen til en annen DHD-bruker for å finne ut hvilken side rusket sitter. Lenke til kommentar
Skjervesbu Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Har telefonen på reparasjon for andre gang. Første gang var det problemer med å lese sim, og leseren for dette ble byttet. Nå er det minnekortet som mister kontakten, dette er felles med delen de byttet sist. Ikke videre imponert over kvaliteten ... Lenke til kommentar
Brap Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hei, Er det "feil" å kjøpe denne mobilen nå? Er det en annen jeg heller burde kjøpe til denne prisen idag? Har den kommet android 2.3 til den? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Feil og feil, det har jo kommet mange nyere HTCer på markedet siden denne kom ut. Vi har jo blant annet HTC Sensation, HTC Evo 3D, HTC Desire S og HTC Incredible S. Offisielt har Desire HD 2.3 ja, men rooter du så kan du få 2.3.5 som jeg har. Nå kommer det også veldig an på hva prisen på denne ligger på nå? Lenke til kommentar
Brap Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Er snakk om å kjøpe en som er kjøpt men ikke brukt av en kompis. Hvor mye burde jeg gi? Ligger ute for ca 3700 u/abb nå tror jeg. Er alle de telefonene du nevnte bedre enn HD ?? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Sensation = Bedre Evo 3D = Bedre Desire S = Lik Incredible S = Lik Så Desire HD fungerer fortsatt bra, men skal du først spytte ut en del penger så ville jeg ha gått for noe nyere, gjerne med dualcore. (Sensation og Evo 3D har dualcore) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå