Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks


Anbefalte innlegg

spilling, men så er batteriytelsen så dårlig at man nesten kvier seg for å bruke telefonen...

 

Ja, sant det. Man kvier seg neste på å bruke den for man er redd for å sette igang noen prosesser som sluker strøm.

Hvordan finner man ut forbruket til kalenderen?

Jeg hadde 58% forbruk på androidsystem (eller android et eller annet) da batteriet ble tømt kjapt. Men de andre dagene har det stort sett vært skjermen som har brukt mest

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan du spørre om. Verdens største (?) internettselskap er hovedmotoren bak et mobiltelefon-OS og har allerede en veldig godt etablert nettleser til desktop og de klarer ikke å spytte ut en til sitt eget OS? Jeg er nesten overrasket over at Android ikke kom med Chrome-mobile fra fabrikken...

 

Google Chrome og Android Browser benytter seg begge av WebKit, og er igrunn samme browser. At de derimot ikke har klart å implementere syncronisering av bokmerker etc. er en annen sak.

 

Til opplysning er browseren på Symbian S60, iPhone/iPod og mange flere også basert på WebKit. Og det faktum at Androidversjonen av både FireFox og Opera bruker sine egne rendering engines er grunnen til at disse tar stor plass på telefonen og oppfører seg annerledes enn f.eks. Dolphin (som også bruker WebKit).

 

/Espen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som lurer på å kjøpe silikondeksel til DHD :)

Fikk denne idag: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150506305124

 

Veldig tight fit og ser fin ut :) anbefales.

 

Bestillte en jeg også - takk for tipset :thumbup:

 

Første gang jeg bestiller noe på Ebay - hvor lang tid vil det cirka ta før den havner i postkassa?

 

Kikker også etter et skinn etui - type med lokk foran som beskytter skjermen men som kan vippes bakover når telefonen skal brukes.

 

Noen som har et slikt som kan anbefales og hvor det eventuellt er kjøpt??

Endret av diver981
Lenke til kommentar

Til dere som lurer på å kjøpe silikondeksel til DHD :)

Fikk denne idag: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150506305124

 

Veldig tight fit og ser fin ut :) anbefales.

 

Jeg vil ikke legge den lekre mobilen i noe som ser ut som et brukt kondom. Smaken er som baken... :p

 

Er på jakt etter noe i skinn. Hvis noen kommer over noe så er jeg interessert.

 

Jeg er også på utkikk etter bilmonteringsutstyr, men da ikke noe som ser ut som det egentlig skal stå på en gammel rullestol.

 

HJÆLP! Jeg får ikke sendt mms med min dhd. Får heller aldri noen symbol som indikerer at jeg har 3G-dekning. Jeg har abonnement hos Network Norway.

 

Og btw, noen som synes Locations funker bra?

 

-Ø.

 

 

Locations funker som bare det her.

 

Sjekk først om abonnementet ditt er åpnet for 3G og deretter om simkortet er det. Du må også krysse av for roaming siden NN roamer hos telenor.

Lenke til kommentar

 

Jeg vil ikke legge den lekre mobilen i noe som ser ut som et brukt kondom. Smaken er som baken... :p

 

Er på jakt etter noe i skinn. Hvis noen kommer over noe så er jeg interessert.

 

Det er jeg også.

 

Jeg bestilte silikondekselet pga at det var veldig billig og i tilfelle det ikke finnes noe annet som er mer tiltalende enn den brukte kondomen (dine ord! :D )!

 

Om så skjønt så er det jo bedre med noe beskyttelse enn ingen beskyttelse i hele tatt noen ganger. :)

 

 

Finner jeg noe annet skal jeg poste det.

Lenke til kommentar

 

Jeg vil ikke legge den lekre mobilen i noe som ser ut som et brukt kondom. Smaken er som baken... :p

 

Er på jakt etter noe i skinn. Hvis noen kommer over noe så er jeg interessert.

 

Det er jeg også.

 

Jeg bestilte silikondekselet pga at det var veldig billig og i tilfelle det ikke finnes noe annet som er mer tiltalende enn den brukte kondomen (dine ord! :D )!

 

Om så skjønt så er det jo bedre med noe beskyttelse enn ingen beskyttelse i hele tatt noen ganger. :)

 

 

Finner jeg noe annet skal jeg poste det.

 

Jeg har denne fra Pielframa. Brukte den på HD2 og har "modifisert" den til å passe Desire HD. Vil nok anbefale å vente til det kommer en som er tilpasset Desire HD, DHD er jo litt lenger enn HD2. Min HD2 er helt strøken skjerm etter et år pga beskyttelsen en slik lærveske gir av skjermen.

 

http://www.expansys.no/piel-frama-htc-hd2-imagnum-leather-case-black-189952/

 

Her annonserer de for HD versjonen, men den er ikke kommet inn ennå:

http://www.mobilefun.co.uk/piel-frama-case-for-htc-desire-hd-black-p26561.htm

Endret av Tom Ames
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...