Ciryaher Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg har også generelt opplevd betydelig bedre batteritid etter update, MEN av og til tapper den batteriet over 10% i timen uten bruk. (Alle tilkoblinger avslått og usb-debug er selvfølgelig på.) Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Generelt bedre batteritid etter update for min del hvertfall, spesielt i kun standby modus. En gang rant det ner som fy, men virker stabil nå. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Stabilt her og. Ikke noe mer enn normalt under normal bruk og heller ikke noe mer enn normalt under standby Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Batteri batteri batteri!!! :o hva har skjedd med batteriet? Etter oppgraderingen så tømmes jo batteriet i full fart, og jeg ser at usb-debugg funksjonen er borte.... Noen som vet noe? ingen problemer med batteriet her etter update. USB debug-funksjonen finner du slik: Innstillinger -> Applikasjoner -> Utvikling -> USB Debugging Men regner ikke med at den behøver å være slått på nå med 2.3, med mindre du utvikler apps på telefonen. Lenke til kommentar
texasen Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Ingen endringer i batteri levetiden etter oppdatering. Full ladet om morgenen, må lades før dagen er omme. Bruker ikke tlf mye om dagen. Wifi og bluetooth er på. Endret 13. mai 2011 av texasen Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Alt er smertefritt her etter update, bortsett fra en ting: Når skriver ny sms og taster inn navnet på personen kommer alle tilhørende nummer opp med ordet "logg" bak, isteden for "mobil", "arbeid" etc. Nå sender jeg jo feil hele tiden når jeg ikke vet om det er jobb eller privat jeg velger nr til! Noen med samme problem eller løsning? Lenke til kommentar
GrandCougar Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Andre som opplever ustabilt WiFi etter oppdatering? I do. Jeg får ikke kobla meg til et wifi-nettverk noen steder, har prøvd hjemme og hos dama, mens en Desire Z klarte lett å koble seg til... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Dessverre. Har hatt det helt motsatt, sånn telefonmodell-messig. Desire HD kobler seg fint til wlan, men Desire Z har ikke sjans til det samme her. Eneste måten jeg får den på nett, er via hotspot på Desire HD. Fungerer enkelt med oppkobling der, men ikke mot en vanlig ruter :s Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Ca. 1% i timen her med MIUI. Greit, skal slutte å tease! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jepp Men jeg kjører versjon 1.4.29 (2.3.3) siden det viser seg at 1.5.13 (Android 2.3.4) er litt buggy for noen. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 DHD, ikke rootet. Nå rett etter siste FW ble lagt inn, har jeg fått feilmelding når jeg åpner "Meldinger" "Beklager Prosessen Meldinger (prosessen com.android.mms) har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen" Har både restartet, skrudd av og også tatt ut batteriet mens tlf kjører, alt uten hell. Please help. Ingen? Trodde ekspertene holdt til her.. :-) Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 DHD, ikke rootet. Nå rett etter siste FW ble lagt inn, har jeg fått feilmelding når jeg åpner "Meldinger" "Beklager Prosessen Meldinger (prosessen com.android.mms) har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen" Har både restartet, skrudd av og også tatt ut batteriet mens tlf kjører, alt uten hell. Please help. Ingen? Trodde ekspertene holdt til her.. :-) skaff deg custom ROM Lenke til kommentar
Frode Dyrseth Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 DHD, ikke rootet. Nå rett etter siste FW ble lagt inn, har jeg fått feilmelding når jeg åpner "Meldinger" "Beklager Prosessen Meldinger (prosessen com.android.mms) har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen" Har både restartet, skrudd av og også tatt ut batteriet mens tlf kjører, alt uten hell. Please help. Ingen? Trodde ekspertene holdt til her.. :-) Har du prøvd å gå inn på innstillinger - applikasjoner - installerte applikasjoner - meldinger, og fjernet data? Bare vær obs på at alle meldinger slettes da. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Hvor ligger informasjonen om hvilke programmer jeg har installert? Hver gang jeg flasher ny ROM så laster telefonen automatisk ned noen gamle apps som jeg ikke er interessert i/ikke har bruk for. Tror faktisk disse stammer fra jeg hadde Hero. Fant ikke noe på HTC Sense angående dette. Endret 14. mai 2011 av LtdEdFred Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Er det noen som sliter med veldig ustabil nettverk på sin HD? Jeg har netcom, etter at bedriften gikk fra Telenor til Netcom har jeg veldig sjelden mobilt nett, på diverse steder i huset så har jeg ikke nett engang. litt kjipt når jeg ikke får telefoner pga ingen nett. jeg har en bang anelse at Netcom er årsaken...men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hvor ligger informasjonen om hvilke programmer jeg har installert? Hver gang jeg flasher ny ROM så laster telefonen automatisk ned noen gamle apps som jeg ikke er interessert i/ikke har bruk for. Tror faktisk disse stammer fra jeg hadde Hero. Fant ikke noe på HTC Sense angående dette. Bruker du Appbrain? Den har en tendens til å reinstallere apps. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hvor ligger informasjonen om hvilke programmer jeg har installert? Hver gang jeg flasher ny ROM så laster telefonen automatisk ned noen gamle apps som jeg ikke er interessert i/ikke har bruk for. Tror faktisk disse stammer fra jeg hadde Hero. Fant ikke noe på HTC Sense angående dette. Innstillinger - Personvern. Fjern hukkene på de to nederste. De må fjernes før du legger til Google-kontoen din (hopp over). Når du så legger til Google-kontoen din velger du å ikke sikkerhetskopiere (ett hukk i slutten av veiviseren). Ingen apps, WiFi-passord eller bakgrunn gjenopprettes. Du kan nå slå på hukkene under Personverrn igjen (om du ønsker) uten at noe opprettes (før ny install/oppsett) om du ikke bruker samme metoden for å unngå det vel og merke Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 *SNIPPETY* Du kan nå slå på hukkene under Personverrn igjen (om du ønsker) uten at noe opprettes (før ny install/oppsett) om du ikke bruker samme metoden for å unngå det vel og merke Takk for tipset. Da vet jeg det til en annen gang. Da jeg boota opp i MIUI begynte den ikke laste ned apps automatisk, men den har gjort det hver gang jeg har flasha ny ARHD. Kanskje fordi MIUI ikke har Sense? Bruker du Appbrain? Den har en tendens til å reinstallere apps. Jeg brukte det tidligere, men har ikke hatt det på telefonen på en stund. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 *SNIPPETY* Du kan nå slå på hukkene under Personverrn igjen (om du ønsker) uten at noe opprettes (før ny install/oppsett) om du ikke bruker samme metoden for å unngå det vel og merke Takk for tipset. Da vet jeg det til en annen gang. Da jeg boota opp i MIUI begynte den ikke laste ned apps automatisk, men den har gjort det hver gang jeg har flasha ny ARHD. Kanskje fordi MIUI ikke har Sense? Registrerer kanskje MIUI som en "annen" telefon? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå