AndyPanda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 "Checkin succeeded" stod det i toppen, men ingen ting skjedde Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Noen som vet hvordan det er å roote telefonen etter oppdateringen? Lenke til kommentar
roar1961 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tast inn *#*#2432546#*#* Hjalp ikke. Jeg tror nedlasting er stoppet, uvisst av hvilken grunn. Kjipt akkurat nå, men trøster meg med at det er ok hvis det er problemer med versjonen. Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Hmmm... Får folk til å bruke mobilt nettverk etter oppdatering? Funker ikke hos meg. Mobilt nettverk er huket av under hurtiginnstillinger i varslingsbaren. Har aldri hatt problemer med mobilt nettverk før. Noe som er irrelatert, men også irriterende, er at SwitchPro(som jeg bruker til alt) sin dataconnection widget ikke støttes av Android 2.3 enda. Men som sagt er jeg overbevist om at dette ikke er årsaken til at jeg ikke får koblet meg til mobilt nettverk. Jeg har fjernet widgeten fra hjemmeskjermen, men har forsåvidt ikke forsøkt å avinstallere. En annen ting som er irriterende er at jeg lastet ned et nytt skin fra HTC Hub: "Kinesisk nyttår". Selve skinnet fungerer, men det vil ikke fjerne seg fra varslingsbaren. Det står "Kinesisk nyttår Ferdig nedlastet" Slik det står når man har lastet noe ned fra Marked, bare at det ikke forsvinner etter at jeg har åpnet det. Jeg har avinstallert skinnet og rebootet(powerknapp - start på nytt) 9 ganger uten at varslet forsvinner. Anyone? Endret 4. mai 2011 av Ein23 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Har merket en litt irriterende bug selv. Når man trykker på ringeknappen, er skjermen med kontakter helt blank slik at man ikke kan taste hurtigvalg og se hvem man vil ringe andre som har dette? Ps: venter fortsatt på at noen kan gi meg versjonsinfo på den som lastes ned trådløst Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Har merket en litt irriterende bug selv. Når man trykker på ringeknappen, er skjermen med kontakter helt blank slik at man ikke kan taste hurtigvalg og se hvem man vil ringe andre som har dette? Ps: venter fortsatt på at noen kan gi meg versjonsinfo på den som lastes ned trådløst Jeg har den samme bugen! Edit: Den kan midlertidig fikses ved at du taster et tilfeldig tall og deretter visker det ut ved å trykke på [<-]. Edit2: Problemet finnes tydeligvis ikke med HTC Sense, men når jeg bruker LauncherPro. Vet ikke helt hva du er ute etter, men: Programvarenummer: 2.36.408.8 ? Endret 4. mai 2011 av Ein23 Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Dobbelpost. Endret 4. mai 2011 av Ein23 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hmmm... Får folk til å bruke mobilt nettverk etter oppdatering? Funker ikke hos meg. Mobilt nettverk er huket av under hurtiginnstillinger i varslingsbaren. Har aldri hatt problemer med mobilt nettverk før. Noe som er irrelatert, men også irriterende, er at SwitchPro(som jeg bruker til alt) sin dataconnection widget ikke støttes av Android 2.3 enda. Men som sagt er jeg overbevist om at dette ikke er årsaken til at jeg ikke får koblet meg til mobilt nettverk. Jeg har fjernet widgeten fra hjemmeskjermen, men har forsåvidt ikke forsøkt å avinstallere. En annen ting som er irriterende er at jeg lastet ned et nytt skin fra HTC Hub: "Kinesisk nyttår". Selve skinnet fungerer, men det vil ikke fjerne seg fra varslingsbaren. Det står "Kinesisk nyttår Ferdig nedlastet" Slik det står når man har lastet noe ned fra Marked, bare at det ikke forsvinner etter at jeg har åpnet det. Jeg har avinstallert skinnet og rebootet(powerknapp - start på nytt) 9 ganger uten at varslet forsvinner. Anyone? Fjern den fra Nedlastninger (under app drawer). Hvilken radioversjon har dere som har oppgradert via FOTA? Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Hmmm... Får folk til å bruke mobilt nettverk etter oppdatering? Funker ikke hos meg. Mobilt nettverk er huket av under hurtiginnstillinger i varslingsbaren. Har aldri hatt problemer med mobilt nettverk før. Noe som er irrelatert, men også irriterende, er at SwitchPro(som jeg bruker til alt) sin dataconnection widget ikke støttes av Android 2.3 enda. Men som sagt er jeg overbevist om at dette ikke er årsaken til at jeg ikke får koblet meg til mobilt nettverk. Jeg har fjernet widgeten fra hjemmeskjermen, men har forsåvidt ikke forsøkt å avinstallere. En annen ting som er irriterende er at jeg lastet ned et nytt skin fra HTC Hub: "Kinesisk nyttår". Selve skinnet fungerer, men det vil ikke fjerne seg fra varslingsbaren. Det står "Kinesisk nyttår Ferdig nedlastet" Slik det står når man har lastet noe ned fra Marked, bare at det ikke forsvinner etter at jeg har åpnet det. Jeg har avinstallert skinnet og rebootet(powerknapp - start på nytt) 9 ganger uten at varslet forsvinner. Anyone? Fjern den fra Nedlastninger (under app drawer). Hvilken radioversjon har dere som har oppgradert via FOTA? Den er fjernet fra Nedlastninger, men takk for svar! Hvorvidt jeg har oppgradert via FOTA vet jeg ikke, men radioprogramvareversjonen er: 12.54.60.25U_26.09.04.11_M2 Endret 4. mai 2011 av Ein23 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Har merket en litt irriterende bug selv. Når man trykker på ringeknappen, er skjermen med kontakter helt blank slik at man ikke kan taste hurtigvalg og se hvem man vil ringe andre som har dette? Ps: venter fortsatt på at noen kan gi meg versjonsinfo på den som lastes ned trådløst Jeg har den samme bugen! Edit: Den kan midlertidig fikses ved at du taster et tilfeldig tall og deretter visker det ut ved å trykke på [<-]. Edit2: Problemet finnes tydeligvis ikke med HTC Sense, men når jeg bruker LauncherPro. Vet ikke helt hva du er ute etter, men: Programvarenummer: 2.36.408.8 ? Jeg har 2.36.405.8 eller var det det du skulle skrive? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Har merket en litt irriterende bug selv. Når man trykker på ringeknappen, er skjermen med kontakter helt blank slik at man ikke kan taste hurtigvalg og se hvem man vil ringe andre som har dette? Ps: venter fortsatt på at noen kan gi meg versjonsinfo på den som lastes ned trådløst Jeg har den samme bugen! Edit: Den kan midlertidig fikses ved at du taster et tilfeldig tall og deretter visker det ut ved å trykke på [<-]. Edit2: Problemet finnes tydeligvis ikke med HTC Sense, men når jeg bruker LauncherPro. Vet ikke helt hva du er ute etter, men: Programvarenummer: 2.36.408.8 ? Bare lag snarveien til telefon på nytt i Launcher Pro. 1 Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Har merket en litt irriterende bug selv. Når man trykker på ringeknappen, er skjermen med kontakter helt blank slik at man ikke kan taste hurtigvalg og se hvem man vil ringe andre som har dette? Ps: venter fortsatt på at noen kan gi meg versjonsinfo på den som lastes ned trådløst Jeg har den samme bugen! Edit: Den kan midlertidig fikses ved at du taster et tilfeldig tall og deretter visker det ut ved å trykke på [<-]. Edit2: Problemet finnes tydeligvis ikke med HTC Sense, men når jeg bruker LauncherPro. Vet ikke helt hva du er ute etter, men: Programvarenummer: 2.36.408.8 ? Jeg har 2.36.405.8 eller var det det du skulle skrive? Jeg har 2.36.405.8 Endret 4. mai 2011 av Ein23 Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Hmmm... Får folk til å bruke mobilt nettverk etter oppdatering? Funker ikke hos meg. Mobilt nettverk er huket av under hurtiginnstillinger i varslingsbaren. Har aldri hatt problemer med mobilt nettverk før. Noe som er irrelatert, men også irriterende, er at SwitchPro(som jeg bruker til alt) sin dataconnection widget ikke støttes av Android 2.3 enda. Men som sagt er jeg overbevist om at dette ikke er årsaken til at jeg ikke får koblet meg til mobilt nettverk. Jeg har fjernet widgeten fra hjemmeskjermen, men har forsåvidt ikke forsøkt å avinstallere. En annen ting som er irriterende er at jeg lastet ned et nytt skin fra HTC Hub: "Kinesisk nyttår". Selve skinnet fungerer, men det vil ikke fjerne seg fra varslingsbaren. Det står "Kinesisk nyttår Ferdig nedlastet" Slik det står når man har lastet noe ned fra Marked, bare at det ikke forsvinner etter at jeg har åpnet det. Jeg har avinstallert skinnet og rebootet(powerknapp - start på nytt) 9 ganger uten at varslet forsvinner. Anyone? We we we im so excited.. Fikk både mobilt nettverk og SwitchPro-widgeten til å funke. Jeg tok bort haken på "Use APN toggle" under Global settings i SwitchPro, for så å hake den av igjen. Eneste som ikke er som før oppdateringen er at 3G ikonet i varslingsbaren først vises, deretter forsvinner det i 3 sekunder, for så å komme tilbake og være der. Haken for mobilt nettverk under hurtiginnstillinger blir heller ikke synkronisert med SwitchPro-widgeten. Denne må være haket av for at det skal fungere. Men jeg får fortsatt ikke bort varslet for det nedlastede skinnet(Se quote), og setter stor pris på om noen hjelper meg å få det bort Endret 4. mai 2011 av Ein23 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Selvfølgelig har du/dere trykket på "fjern" oppe til høyre etter at du har dratt ned menyen for varslinger...? 1 Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Selvfølgelig har du/dere trykket på "fjern" oppe til høyre etter at du har dratt ned menyen for varslinger...? Nei... *Rødme* ... Visste ikke at den knappen fantes! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Haha, det enkle er faktisk det beste ^_^ Trodde selvsagt han hadde gjort det. Buggen jeg refererte til (med workaround) har en del opplevd på Custom ROM basert på den siste oppdateringen. Selv har jeg ikke sett noe til den Lenke til kommentar
diver981 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Til dere med GPS Problemer: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1028405 Dette skal etter all sannsynlighet ordne opp i diverse GPS problemer, jeg har selv nettopp gjort dette så jeg er spent. Vær Obs på att om du gjør Method 2, så kan telefonen låse seg om man taster feil(må stemme 100% med "oppskriften"), og det er per nå kun HTC som har verktøy til å fikse en evt "Brick" Men følger du Method 1, så er du safe! Du trenger SDK Manager på PC og Terminal Emulator (finner du i Marked) på Telefonen! Det dette gjør er att man "wiper" mmcblk0p13 og mmcblk0p14, det skal visstnok bygge seg opp mye rusk her om man bytter radio, ril og rom med gjevne mellomrom Hei Simkin! Hvordan gikk det med dette prosjektet?? Har jo selv styrt voldsomt med GPS problemer og prøvd det meste men ikke denne løsningen. Mye av det jeg har gjort har vært tidkrevende og vanskelig å sette seg inn men det har løst seg bra men dette virket noe avansert å få til.... Kikket litt på det igår men gav egentlig opp da det virket komplisert.. Så lurer egentlig på om du fikk et positivt resultat før jeg setter igang igjen....? Lenke til kommentar
asså Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Et litt ferskt spm sikkert, men hva betyr det at de "ruller ut oppdatering". Vil det si at ikke alle med DHD i Norge får oppdateringen samtidig. Har sjekka min som ikke er opratørlåst, men det er ingen Gingerbrad klar for nedlasting der ennå. Endret 5. mai 2011 av asså Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Et litt ferskt spm sikkert, men hva betyr det at de "ruller ut oppdatering". Vil det si at ikke alle med DHD i Norge får oppdateringen samtidig. Har sjekka min som ikke er opratørlåst, men det er ingen Gingerbrad klar for nedlasting der ennå. Rart... Fikk min i går jeg . Noen som har liste over alt som er endra i 2.3? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Et litt ferskt spm sikkert, men hva betyr det at de "ruller ut oppdatering". Vil det si at ikke alle med DHD i Norge får oppdateringen samtidig. Har sjekka min som ikke er opratørlåst, men det er ingen Gingerbrad klar for nedlasting der ennå. En på jobben som har tele2, og han får ikke oppdatert. Prøver vi med mitt telenor kort, så funker det med en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå